Ett godt råd

Nå skal jeg gi dere et sinnsykt godt råd som jeg VET dere ikke kommer til å angre på at dere fulgte – kjøp dere nyttårskjole TIDLIG, gjerne allerede nå! I julen skal man ofte bruke kjoler, på julaften, andre juledag, i mitt tilfelle bursdag OG nyttårsaften. Og hva skjer? Jo, alle kjolene blir utsolgt, folk ender opp med en gammel kjole / en kjole de egentlig ikke ville ha, osv osv. Dette vet jeg av egen efaring siden jeg to år på rad har måttet ta det første og beste siden det jeg egentlig ville ha var utsolgt.

Slik så jeg ut sist nyttårsaften, i alle fall på starten av kvelden.. Resten av natta lå jeg med hodet i grøfta og bena rett opp, ca. Kjolen er fra nelly og var et sisteminuttskjøp, så det endte med at jeg ikke følte meg fin overhoode. Den var på toppen av det hele alt for liten!

Jeg bestilte to par kjoler og et par sko nå for å være på den sikre siden. Jeg skal ikke bruke de før jul eller nyttår, bare gjemme de langt bake i skapet slik at de kommer til å føles helt som ny når jeg endelig velger å bruke de.

Dette blir nok bursdagskjolen min! Koster 399 kr og kan kjøpes HER

Dette er UTEN TVIL den perfekte nyttårs/partykjole! Jeg kan allerede se for meg hvor bra det kommer til å se ut. . Koster 499 kr og kan kjøpes HER. Finnes også i flere farger, men dette var min favoritt. 

Åh, jeg elsker virkelig disse skoene!! Kommer ikke til å klare å la de ligge bak i skapet, haha.. 499 kr HER 

Fra det ene til det heeeeeeeeeeeeeeelt andre, nå skal jeg se på Americas best dance crew, har noen av dere sett det? Det er så sinnsykt bra, og min favoritt gjennom hele showet er denne opptredenen. Så sinnsyykt kult!

37 kommentarer

Siste innlegg