må redde håret mitt

Okei nå skal jeg innrømme noe som er ganske sykt. . . Jeg retter eller krøller håret hver eneste dag og har gjort det i flere år, men har aldri noen sinne brukt varmebeskyttende. Håret mitt gråter nesten på dette pungtet haha, og ber meg om å kjøpe en super varmebeskyttende og for at jeg skal ha noe hår igjen på hodet de neste årene så skal jeg gjøre det.

Derfor lurer jeg på, hvilken er best? Hjelp meg og kom med deres beste tips til varmebeskyttende, helst i sprayform!

Vil ha en som ikke er testet på dyr, som KMS over. 

278 kommentarer
    1. Healthy sexy hair 🙂 eller dra til frisøren å spørr om tips, di vet best va som kan være bra for ditt hår 🙂

    2. KMS er herlig, og funker veldig bra. Har også rettet håret hver dag i noen år og jeg har INGEN skader på håret.

    3. KMS, garantert! Ikke kjøp noe fra matbutikker, kjedebutikk osv.. Finn deg noe real stuff på en frisørsalong. Du kan jo evt få en frisør til å se på håret ditt så vil hun finne en varmebeskyttende som passer for ditt hår 🙂

    4. Kms er ikke testet på dyr og er en ganske fin spray, men det beste sprayen får du fra Sebastian og heter Trilliant. Det beskytter mot varmen, bevarer hårfargen din og gjør håret ditt glansfylt. Hilsen frisør =)

    5. Jeg har tynt og litt slitt hår, og det gjorde det ikke bedre når jeg strittet det hver dag. Så jeg kjøpte meg Got2b varmespray og merket forbedring. Den beskytter håret veldig bra! 🙂

    6. KMS Flatout er virkelig superbra! Anbefaler 🙂 Den har også “litt” hold i seg, noe det er vanskelig å finne på varmebeskyttende spray. Så denne hjelper også med å holde frisyren på plass! 🙂

    7. Nei, ikke kjøp i vanlig butikk.. De lukter ikke godt (syntes jeg) og funker ikke like bra som de hos frisøren. Dra til frisøren din og spør etter en varmebeskyttende! Hun/Han vil hjelpe deg og finne en som passer til dine behov og ditt forbruk 🙂 Håret mitt ble nemlig ødelagt av de fra butikken. Du kan jo høre om de har noe som IKKE er testet på dyr, som feks KMS. Den sprayen du har lagt ut bildet av er kjempe bra og lukter godt 🙂 Det er min mening om varmebeskyttene og min erfaring! Håper du finner en bra en!
      OG BTW: Jeg har kjøpt en varmebeskyttende som er fra Redken. Det er en leave in krem som funker DRIT BRA 🙂 Da har du varmebeskyttene om du skal føne håret og i tilegg har den trukket seg inn i håret slik at du kan rette med en gang det er tørt 🙂
      Klem

    8. Har selv KMS sin og er veldig fornøyd!:) Annbefales:) Hørte med min egen frisør før jeg reiste til syden om hvilke hårprodukter som var best for håret i syden å sånn, og da fikk jeg beskjed om at alle KMS sine produkt beskytter mot sol å sånn!:)

    9. Jeg har ganske langt hår og har brukt Got2b en god ri og etter min mening synes jeg ikke den funker noe særlig bra. kanskje det er bare meg, men jeg synes isåfall ikke det! 😉

    10. Jeg har virkelig den beste varmebeskytteren! Den beste jeg har prøvd i hvertfall! Den heter,” thermal creations heat tamer spray ” og beskytter opp til 450 grader!!! Flere kjendiser bruker også denne, siden den er sånn professional quality. Også står det: This product is NOT tested on animals! Vledig stort pluss! 😀

    11. IKE BRUKT VARMEBESKYTTENDE? Er du gal, er du klar over hvor mye håret ditt blir ødelagt, kommer snart til å falle av!
      Jeg anbefaler VarmeSPRAYEN fra Ton&Guy, den er utrolig bra og beskytter håret til over 230 grader med varme!

    12. den svarte den har jeg brukt i 2år, og den hjelper kjempe mye !!! håret er selfølgelig slitt men !, den hjelper veldig på å “redde” de eller hva jeg skal si, så anbefaler den!

    13. KMS er kjempe bra! Dessuten tester de ikke på dyr, noe som Got2b og Loreal gjør! Ellers har jeg hørst at Lee Staford sin varmebeskyttelse med Morrocan oil er helt sykt bra!

    14. æ ville anbefalt ghd styrke 2, æ bruke den å æ e kjæmpe førnøyd me den:)den e helt myk å håret mitt e ikke blitt nåkka slitt, næstn… men den funke bra værtfall, æ har hatt ghd slætte-tang sia jul å æ har kjøpt slætte-sprayen ei lita stund ætter på men dt e: ghd styrke 2 æ bruke å den vill æ anbefale te alle!!<3<3<3;****

    15. har prøvd den fra KMS,men den gjør ikke håret mykt syntes jeg. Selv anbefaler jeg en leave-in med varmebeskyttende, som feks maroccanoil eller kerastase sin chroma termique/nectar termique.. men kerastase tester på dyr mener jeg..

    16. for all del ikke hør på tipse som jeg leste ovenfor om at morrocan oil er varmebeskyttende, hvis du bruken den i olje form, for da blir håre ditt frityrstekt!! ikke gå på den smellen! jeg vil anbefale KMS sin og Paul Mitchell ikke kjøp got2be sin, den funker ikke, det er bare noe jalla. Lover deg, jeg har prøvd det aller meste. Du må opp i pris for og få kvalitet slik det er på de fleste ting.

    17. Vet ikke om den er testet på dyr, men tresseme liker jeg veldig godt:) har hatt den samme flaska siden jul og bruker den hver gang jeg retter håret 2-3 ganger i uken. Har masse igjen. Jeg har også got2be, men hver gang jeg bruker denne blir håret mitt så bølgene igjen etter bort tid, og får litt “klor”følelse, lol . Men har bare prøvd de da, men anbefaler tresseme.

    18. jeg er super fornøyd med KMS sin! Men de selger den ikke lenger, siden de har byttet produkter i serien :/ men finnes vel noen steder 🙂

    19. Jeg bruker den fra Got2be, men har egentlig aldri følt at den gir noe mindre sannsynelighet for skade i håret, men så har jeg ikke brukt den så lenge heller. Dessuten er håret mitt maks flisete fra før av, så man bør vel klippe det først! Ellers så lukter den hvertfall ganske godt, men det holder nok ikke til mitt bruk… Jeg har troen på at den fra KMS er ganske bra! Har ikke prøvd den selv, men kjenner noen med hypping bruk at rettetang som har den, hahahahha 😀

    20. S-factor fra Tigi! Sverger til den, håret mitt føles aldri slitt eller tørt lengre. Slet før med at det ble krusete og tørt pga at jeg brukte slettetang ofte, men den har faktisk gjort underverker :p
      Anbefaler den, kommer ikke til å bytte den ut selv hvertfall 🙂

    21. Av de du har bilde av over har jeg selv bare prøvd “Got 2 be” og vil annbefale den. Vet ikke om de tester på dyr, men den lukter godt og fungere utrolig bra helt opp til 230 grader ellerno.
      Selv bruker jeg “Sebastian” som gir glans og beskytter håret. Den fungerer utrolig bra!
      Så jeg an befaler enten “Got 2 be” eller “Sebastian – varme rekrutt de spray” (spør etter den hos en frisørsalong..)

    22. Den lilla som du har bilde av over, KMS, har jeg. Og den er syykt bra! Den gjør sånn at håret ditt ikke blir slitt i håret etter du har slettakrølla det. Har hatt den i et år, og jeg sletter håret mitt 2-3 ganger i uka og den er ikke halv enda! Weee 🙂

    23. Eg brukar Redken iron silk 07. Utrulig bra! den gjer ikkje slek at håret ser fett ut, og den luktar utrulig godt i tilegg. pluss at flaska er jo rosa! 😀

    24. Kms er kjempebra, men for all del, få i den kremen som er varmebeskyttende, ikke sprayen!! :)Jeg har prøvd begge to, og forskjellen er stor, sverger til kremen jeg i alle fall.

    25. Æ har varmebeskyttanes fra KMS. Den er utrolig bra! så anbefale dæ å kjøpe den. hvis du drar til frisørsalongen spørr du bare om beskyttelses spray fra kms, det står FREE SHAPE i store bokstava på den, og e rosa. Den er kjempebra og itillegg ikke testa på dyr, anbefale dæ virkelig og kjøpe den! 🙂

    26. http://images.teamsugar.com/files/users/2/20652/32_2007/kerastase.jpg
      Den er perfekt for slitt hår! 🙂 kjøpes hos frisørsalongen og er kanskje litt dyr, men verdt alle pengane! er ikkje i sprayform, men den er veldig god! stritter håret mitt kver dag. 🙂
      bruk heller litt ekstra peng, enn å kjøpa noe jalla fra cubus ;)) grunnen til at frisørproduktene er dyre, er ikkje fordi merket er dyrt, men ingrediensene koster meir og er bedre :))

    27. anbefaler ikke den fra got2be hvertfall.. bruker en fra cutrin, som jeg er veldig fornøyd med 🙂 cutrins produkter er ikke testet på dyr!!

    28. Ingen av dem! Velg heller Kerastase nutritive fondant nutri- thermique !!! Super bra og man har den ihvertfall i et halvt år : )

    29. got 2be er testet på dyr!
      Ser det er mange som anbefaler den, men altså DEN ER TESTET PÅ DYR!
      Ville bare si ifra! 😉

    30. KMS er helt klart den beste, jeg pleide også å rette håret hver dag i 2 år… Men ble mye bedre etter at jeg brukte KMS varmebeskyttende spray!
      Og nå har jeg brukt den i kanskje 2-3 år 🙂

    31. Jeg bruker selv got2be og er kjempe fornøyd! Jeg retter håret hver eneste dag men håret mitt har aldri vært flisete heller! Jeg bare sprayer i litt før jeg føner håret tørt etter en dusj! super enkelt og effektivt! anbefales! 😀

    32. Har brukt både den første og siste, men den siste er helt klart best!!
      Jeg har brukt den i 10 år, siden jeg begynnte å rette håret når jeg var 7, så den er så UTROLIG bra at jeg har ikke ord….+ at den er billig!<3<3<3
      Jeg elsker Justin Bieber

    33. sexy hair sine varmebeskyttende er veldig bra. jeg bruker straight sexyhair sin for og rette håret og healtyen ellers hvis jeg skal ha krøller, og straight over igjen for og legge ned småhpr og få littglans 🙂 jobber på frisørsalong så det er det jeg har fått anbefalt av min frisør , og det er ikke så dyrt heller 🙂 må ut med en 200-300 kr bare 🙂

    34. Hold deg unna alle tre. alle de tre tester på dyr! og Loreal er værstingene. de har egene labratorium der dem har, marsvin,kaniner, rotter, katter og hunder. så pliz velg noe dyrevennlig. Hvis du vil ha bra hårprodukter og dyrevennlig, så kjøp AVEDA! beste produktene jeg noen gang har brukt og de er dyrevennlig og miljøvennlig 🙂

    35. Jeg retter håret også nesten hver eneste dag, bar vell gjort det i sikkert to år, og bruker varmebeskyttelse neesten hele tiden. Har bare prøvd den siste på bildet, funker ganske bra! Akkurat nå bruker jeg en rosa flaske fra Lindex, den er kjempebra! 😀

    36. Bruker en rosa KMS, som jeg har brukt i over ett år. Prøvd den svarte men den likte jeg absolutt ikke! Men den rosa sprayen er kjempe god!! 🙂

    37. jeg bare lurer på en ting 🙂 når du er hos frisøren, passer du på at produktene og fargen de bruker ikke er dyretestet? prøver å slutte men alt dyretestet youknow:)

    38. Sebastian fra frisørsalong funker kjempebra! den er ikke så veldig dyr, og den lukter fantastisk 🙂

    39. Kerastase sin er ekstremt god! Den koster litt men det er verdt det for å redde håret. Jeg hadde helt ødelagt hår så klippet vekk alt å begynte med den og nå har jeg hår bed til rumpen og såpass har det vokst på 6 måneder, grunnen til at det har vokst såpass er fordi Kerastase sine produkter retter opp håret og pleier det 🙂 <3

    40. Jeg har en olje jeg bruker i håret etter at jeg har dusja. Den heter BC Bonacure hairtherapy, den er fra Schwarzkopf 🙂 vet ikke om de tester på dyr, men oljen er hverfall veldig bra. Den beskyter mot saltet i havet og all annen drit som kommer i håret. Tror den beskyter mot varme også 🙂 Håret blir kjempe mykt av den og jeg synst den lukter sånn passe godt 🙂 Jeg kjøpte den på en random frisørsalong da jeg ble tipset om den pga tørt og slitt hår.. har brukt den i ca en månde nå og håret mitt er hverfall mye friskere etter jeg begyndte å bruke den 🙂 Husker ikke hva den koster, men den er verdt prisen 😉 Jeg har den i spray form

    41. Got2be og den fra Loreal er også testet på dyr 🙁 vet Loreal holder på å legge over til andre måter å teste på. Så det er hvertfall bra! 🙂 Anbefaler Joico, de tester ikke på dyr! Håret mitt er nesten ikke slitt og jeg retter eller krøller mitt eget hår og ektentionet mitt hver dag 🙂

    42. Kms free shape er en utrolig bra varmebeskyttende, har brukt den en god stund nå og er kjempefornøyd 🙂

    43. Got2be lukter godt, men den funker rett og slett ikke og det er derfor den er så billig. Anbefaler Lee Stafford sin varmebeskyttelse som beskytter opptil 200 (?) grader. Du finner den på Vita til rundt 120 kroner 🙂

    44. Got2be ! Det er helt sikkert at den ikke er testet på dyr, jeg jobber i en fabrikk, som vi lager hairspray, shampoo, balsam og mange andre ting! Så prøv den!, Jeg anbefaler den, fordi den funker bra, du får nydelig hår og den lukter utrolig godt : ) Så prøv got2be.. 2 sexy !

    45. Den got2be bruker jeg, retter/krøller håret ganske sjeldent så jeg vet egentlig ikke om den er så bra!hehe

    46. Aussi Take The Heat! sinnsykt bra!
      Er ikke helt sikker på om den er testet på dyr, men det finner du vel ut av 🙂

    47. KMS sin er best! Anbefalt av de fleste. Jeg bruker den selv, og er kjempefornøyd 🙂 Retter håret mitt hver eneste dag, og håret mitt er kun litt slitt i tuppene. Ellers har jeg hørt mye bra om GHD, men er usikker på om den er testet på dyr eller ikke.. Anbefaler deg å bestille på feelunique.com. De er billigst, har fri frakt og tilbakebetaler toll! Jeg kjøpte ghd’en min der, til kun 900 kroner. Det er sinnsykt!
      Got2be sin er elendig, den anbefales ikke.

    48. Jeg har got2b, har bare brukt den en gang fordi den lukta så vondt. Kan hende den er bra, men jeg greier ikke bruke den mer haha..

    49. Ikke rart håret ditt ble rosa sånn som du behandler det.. Den aller beste sprayen som er effektiv selv mot de høyeste teperaturene er REDKEN sin 07-spray. HELT FANTASTISK (og alle frisører er enig).

    50. Æ bruke TRESemme varmebeskyttene, andbefale den på det sterkeste!!! et stooooooooooooooooort pluss at den lukte DRIIIIIITGODTTT!!!!!!! Kunne ha brukt den til parfyme haha❤<3

    51. Hei! nå vet jeg ikke om loreal tester sine ting på dyr.. men jeg må komme med en anbefaling på en brun/gull aktig tube som er varmebeskyttende. Fynker veldig bra og håret blir bare mer skinnende av den! Frisører ga meg tipset om å bruke den etter håret mitt brakk når det var plantinablondt ifjord. Nå har jeg brukt den siden da og håret mitt er som ny 😀 og jeg kan glatte / krølle håret uten å tenke på at det skader håret så mye ! jeg bruker også en hvit spray flaske med rosa kork (ganske billig) som kan kjøpes på vita 🙂

    52. Redken eller Paul Mitchell (fås kjøpt hos frisøren) , de funker mot de høyeste temperaturene, og Paul Mitchell varmebeskyttende sprayen lukter utrolig godt blanding av jordbær og godteri, og trekker fort inn i håret ! Men husk å ikke rette/krølle håret før det er HELT tørt , vis ikke splitter hårstråene seg.

    53. Søstra mi eie en frisørsalong, KMS e det ho sælg mæst utav ! 🙂 bruka den som e på bilde 🙂 håre mitt e som silke 🙂 den funka ufatterlig bra 😀

    54. IKKE go2be,den suuuger,ikke bra for håret i det hele tatt,mene maroco oil om den heter det er sinsykt bra,har den selv 🙂 Så den anbefales 🙂

    55. Moroccan oil har varmebeskyttende i seg, så slipper du å tenke no mer på det enn bare etter hver vask:)

    56. Moroccanoil!! helt klart, det er en slags olje du tar i håret når håret er litt fuktig, så når det er tørket er det bare til å glatte og krølle så mye du vil 😀 den er seriøst helt sinnsykt bra, håret mitt har blitt MYE bedre, og det er bare på sånn 2-3 uker. Og du skal bare ta bittelitt olje i håret, ikke ta for mye, for da blir det fett.. OOG den varer lenge (: du får kjøpt den hos frisøren!

    57. Jeg og flere av vennene mine har prøvd Got2b varmebeskyttende. Denne mener jeg etter mine egne erfaringer IKKE hjelper. Jeg sliter nå med tørt og slitt hår, og angrer utrolig på at jeg ikke var mer forsiktig med håret. Dessuten er Got2b også bevist i en test at den ikke har noen virkning.

    58. Jeg bruker kms, DRITBRA! Har prøvd healthy sexy hair, den er ekkel, gir fett hår, og ble stivt på toppen av håret på slutten av dagen, eww…

    59. I stedet for og bruke varmespray, kan du bruke Define shampo og balsam som har varmebeskyttelse og beskytter mot uv-stråler, eller hårsprayen dems 🙂
      Jeg synes håret blir veldig glatt og skinnende etter en hårvask og bruker kun det i håret :p
      + håret mitt ser ikke like slitt ut som det gjør før hårvasken.

    60. KMS ER BEST! har alltid bruket den lilla kms sprayen oppenfor, og håret mitt blir ikke slitt i det hele tatt! Jeg har veldig mye krøller og er avhengig av å rette håret mitt nesten hver eneste dag, så den sprayen har vært en veldig redning for håret mitt + den er ikke testet på dyr! så anbefaler å kjøpe KMS!

    61. lee stafford er helt sykt bra! den beskytter kjempebra, opptil 250 grader, den lukter heelt himmelsk OG den tester ikke på dyr!!

    62. Got2b♥ Den er best^^
      Den beskytter varme fra 220 Grader.
      Når jeg krøller håret/sletter håret mitt så føles det ut spo det forlenger varelsen på krøllet/slettet hår♥

    63. Det beste er spray! Har den til venstre, selv om jeg ikke egentlig har brukt den mer enn et par ganger på flere år (huff, den er gammel nå, haha). Men jeg syns at sånn “krem” som man bruker gjør at håret blir mer fett. Jeg burker en fra Goldwell og de er utrolig gode og lukter ganske greit også 🙂 Jeg vet desverre ikke hvordan det er med dyr, men vet at hun frisøren jeg kjøpte den av er veldig nøye på hvilke produkter hun tar inn, så hvis den ikke er testet på dyr så kan du være trygg på at den er veldig bra! 🙂

    64. IKKE DEN ROSA! Når du tar den i håret, så kan det uheldigvis komme litt på gulvet, og da blir det utrolig glatt, og lett for å falle.. hahaha, mine tabber.. men råder deg.. ikke den 🙂

    65. Jeg vil anbefale KMS eller Redken. Got2be er testet på dyr, så ville ikke brukt den om jeg var deg. Got2be er jo samme merket som er med Schwarzkopf. Og de tester på dyr 😉

    66. Joico sin er utrulig bra! håre mitt blir utruli lite slitt av den! 🙂
      Men vet ikkje om dei tester på dyr eller ikkje!

    67. got2be er også dyretestet så, du burde laste ned appen dyretestet, og hvis du har den bør du lese den litt mer nøye 🙂

    68. jeg bruker lee stafford sin miracle heat defence spray og veldig fornøyd med den! Sprayen er fra moroccon oil serien 🙂

    69. Fra en frisør sitt synspunkt ville jeg heller anbefalt en krem som gir varmebeskyttelse og virker reparerende. Elyssia Cream Ceratin Serum fra Gorgeous er fantastisk bra og pleiende 😉

    70. KMS! den er utrolig bra! den lukter utrolig godt!
      og håret blir mykt og godt av den!
      har prøvd VELDIG mange! og den kommer best ut!! 😀

    71. KMS!!!! De andre er ikke ordentlige frisørprodukter og har masse tull i seg. 🙂 Jeg sverger håret mitt til KMS.

    72. har KMS california “free shape”, kjøpt på en frisør salong til en billig penge. døds fornøyd, den er heller ikke sånn veldig oljete:-)

    73. KMS California. Har brukt den fast i flere år nå og den fungerer godt både når jeg skal glatte og bølge håret. Noe som er veldig bra med den er at bølgene blir veldig markerte og sitter godt 🙂

    74. ikke kjøp den KMSen som du har på bildet over! Den lukter kun godt de første gangene, også blir håret skikkelig fett og klissete av den. Brukte den før, og er ikke særlig fornøyd.
      Men jeg bruker en annen fra KMS som er mer rød-lilla-rosa farge med blå og svart skrift på, og den er veldig bra. Koster rundt 200-300 kroner tror jeg, og den holder helt til du dusjer!

    75. Redken eller Maroconoil e veldig bra 🙂 De har og mange brae kurer til slitt/skadet hår.
      Sletter håre så og sei kvær dag, å d va veldig tørt. men etter at eg bynte å bruke Maroconoil blei d mjukt og godt igjen 🙂

    76. jeg har brukt fast den KMSen du har bilde av der i to år, og det er typ verdens beste!! 🙂 den er ikke i produksjon lengre, noe som er utrolig trist. hvis du vil ha en bra varmebeskyttende bør du gå til frisøren din, så kan de anbefale en som passer akkurat ditt hår 🙂 bedre enn å ta sjanser på noe som kan gjøre det verre!

    77. Dra til frisøren din… Hvis ikke kan jeg anbefale GHD, KMS hot flex eller Sebastian Trilliant som er den absolutt beste! Kjøp også gjerne shampoo og balsam med varmebeskyttelse, KMS har en slik serie! Hilsen frisør!

    78. jeg bruker den på bilde fra got2be, og jeg synes den er kjempebra. Venninna mi bruker en fra frank provost (??, i ale fall han gammle mannen som lager de store grå shampoene) og hu synes den er kjempebra 😀

    79. anbefaler aller helst å høre om de har noen på frisørsalonger som ikke er testet på dyr. Selv om man ikke merker det der og da, så er det det som er best i lengden. 🙂

    80. jeg krøller håret mitt veldig ofte, og bruker alltig kms spray først. men ikke ta den på bildet over her, ta en orange en 😉 den er best! 🙂

    81. got2be lukter dritt, jeg bruker en blå en fra sebastian proffesional, den lukter eple eller noe friskt, og er med glitter i. Det vises ikke at det er glitter eller noe, så det ser bare ut som om du har glansfullt hår! 🙂 elsker den.

    82. Jeg syntes ikke den fra KMS er noe god… Men det finnes en fra Matrix, har hørt den en ganske bra! Vet ikke om den er testet på dyr da…

    83. Den fra KMS er kjempe bra !! har brukt den i flere år, og enten retter eller krøller håret hver dag selv : )

    84. Jeg bruker den fra got2be, og den syntes jeg er veldig bra! Selv har jeg ikke prøvd noen av de andre, men den fra got2be gir håret en silkemyk følelse og lukter friskt! Jeg vet ikke hvorvidt den beskytter håret, men håret blir iallefall silkemykt etterpå!

    85. Choozism multi spray er veldig bra dersom du skal rette håret. Den beskytter og holder håret rett selv om det skulle komme noen vanndråper i det, i tilegg blir håret mykt å glatt av det.
      vet dessverre ikke om den er dyretestet.

    86. Tips om du skal skjekke hvor bra en varmebeskyttende spray er, så kan du spaye den på armen og bruke hårføneren å blås varmluft på 🙂 så kjenner du hvor lang tid det tar før det blir varmt! Hilsen en frisør lærling:)
      Selv bruker jeg en fra GHD (som desverre er dyretestet..) og en til som jeg ikke husker hva hetet.
      Men du gjør nok et smart valg med å begynne å bruke varmebeskyttende! Bare husk å gjør det hver gang du bruker varmeapperater på håret! (hårføner, bølge-rette- og krøll-tang) 🙂

    87. Jeg har brukt got2be tidligere men syntes ikke den var noe god! Nå bruker jeg KMS, syntes den er veldig god! 🙂

    88. Jeg anbefaler en som heter Nashi. veeeldig god! En varmebeskyttende som også har mange andre egenskaper 🙂

    89. æ annbefale morrocan oil på det sterkeste!! det e en olje du påføre i hårtuppan etter hver dusj! det e varmebeskyttanes, det kurere håret, det gir håret fuktighet og glans å det lokte urtulig godt! har brukt det i over et år nu, å treng kun å stusse håret en gang i året fordi det ikke e slitt lenger. love deg, du kommer til å elske det! 🙂

    90. Redken eller Joico!! Ikke kjøp l’oreal eller got2be, gå til frisøren og be om en varmebeskyttende for skadet hår. Den fra KMS er dårlig synes jeg. Joico tester heller ikke på dyr. Du har penger til det, så du burde virkelig sette av 2-300 kr til en bra varmebeskyttende hvis du ikke vil at håret skal smuldre opp til slutt.

    91. Den fra KMS er erstattet av KMS free shape hot flex spray;) Du finner den sikkert enkelte plasser, men de har sluttet å produsere kms flat out:)

    92. KMS free shape hot flex spray e kjempebra. Den lukte godt, å gjør ikke håret spesielt stivt. Også kan du å krølle håret etter du har retta det ut om du vil med den 🙂

    93. jeg ville brukt et produkt som er lagd for krøller, og en for retting, for da får du også best ytelse av produktet. Jeg ville valgt kms sin, men samtidig ville jeg valgt redken eller GHD sin. Dette er etter mine erfaringer som frisørlærling. mange synes også at disse er fordyre, så da kan jeg også anbefale matrix sin. Den er rimlig og super god 🙂

    94. REF 241, jeg syntes denne er veldig god! har prøvd de to siste på bilde, og syntes ikke de var de beste, så REF241 er absoulutt mye bedre. men er ikke i spray form detsverre 🙂

    95. KMS er titusen ganger bedre enn de vedsiden av i alle fall. + at de andre er jo testet på dyr.. Joico og moroccan oil har også bra varmebeskyttende og de tester ikke på dyr.

    96. Lee stafford vill jeg absolutt anbefale! jeg retter håre mitt hver eneste dag bruker en av varmebeskytterene deres som går opp til 240 grader eller no , i tillegg har de enn ”poker straight” spray som gjør håre kjempe mykt å rett:)

    97. Hva enn du gjør, ikke kjøp den der svarte Got 2 Be’en, hvertfall. Den lukter kjempe ekkelt, å funker ikke i det hele tatt. Hvertfall ikke på mitt hår.

    98. GHD sin varmespray!! vet det er få som har prøvd den, men den gjør håret utrolig mykt når du retter håret. Jeg får helt sykt mykt hååår, utrolig fornøyd!
      De selger den vell så og si overalt, jeg kjøpte den på modern design.

    99. IKKE kjøp det i vanlig butikk de er ikke brae, men dra til en frisør salong og spør de hva som er best, fordi det er forskjellig fra hår til hår! Som du kanskje ser på mange av kommentarene så har alle sin favoritt, jeg har brukt noen forskjellige, klarer ikke bestemme meg for hvem som er best, men det er helt forskjellig virkning på håret, så du burde gå til frisøren din, så får du nok den beste til ditt hår + at det er sikkert, ikke sånn som det er på vanlige matbutikker osv … 🙂

    100. Iron Silk 07 fra Redken 🙂
      Litt dyrere enn mange av de andre, men totalt verdt det.
      Er også den vi bruker i salongen jeg jobber, så har testet den på de fleste hårtyper 🙂

    101. Før brukte jeg Iron Silk 07 fra Redken og var ganske fornøyd med den. Dette er altså en spray. Selve spraygreia var litt dårlig, så hele “spruten” kom liksom på ett sted. Den jeg bruker nå heter Sebastian trilliant thermal protection and shimmer complex. Elsker den! Den inneholder glitter/shimmer og lukter himmelsk! Anbefaler den virkelig. Til krølling er det best å bruke en krem, ifølge frisøren jeg snakket med. Da kan jeg anbefale Kerastase Ciment Thermique som jeg brukte en periode for noen år siden.

    102. REKDEN all soft oil ! Perfekt til tørt hår + extension ! Lover deg dette er den beste på markedet ! Den både beskytter rettet , glitter håret + passer på at det er beskyttet mot varme !! 😉

    103. jeg er veldig fornøyd med redken iron silk 07. Den lukter veldig godt i også! + at den har blitt anbefalt av flere frisører!:)

    104. IKKE TA DEN FRA KMS! ikke den på bilde hvertfall, den lukter så sykt dårlig. hadde den men gadd ikke bruke den for den stinket sånn. anbefaler ghd sine, men vet ikke om de er testet på dyr desverre!

    105. Ikke kjøp KMS. Håret blir kjempe fettet ( uansett om du ikke tar særlig mye ) og det blir helt rart. Den er ikke til å anbefale i det hele tatt.

    106. Hei Sophie!
      Først vil jg bare si at jeg leser bloggen din gjennomsnittlig hver dag, du er yndlingsbloggeren min:D
      Jeg er frisørlærling, snart ferdig utlært. Og både retter og køller håret mitt en del selv. Jeg bruker silky sexy hair som varmebeskyttende. Den er den beste jeg har prøvd, og håret blir veldig blankt og fint 🙂

    107. KQC er kjempe bra! striter og krøller håret mitt selv nesten hver dag, og den er den beste jeg har brukt <3

    108. KMS er bra, jeg bruker den og er veldig fornøyd, den lokter som du har vært hos frysøren og beskytter bra ! Men nå har ikke jeg prøvd så mange andre, og det er fordi jeg er så fornøyd med den ! 😉

    109. Anbefaler deg å laste ned appen “dyretestet” den er supersmart og viser deg hva som er testet på dyr og ikke! 🙂

    110. kjøp på frisør salong! GHD spray, lukter ikke så sykt godt, lukter egt ingenting, men beskytter veldig bra! anbefaler deg KMS fast dry spray hvis du vil tørke håret kjapt, fungerer sykt bra, og lukter kjempe godt!! begge deler er litt dyrt, men varer lenge, og tro meg, håret mitt har blitt så mye bedre! anbefaler deg også hår olje fra maroccan (?) oil, hele serien, håret mitt er reddet!!!! gjorde akk det samme som deg, troooo meg, disse produktene hjelper 😀

    111. vertfal IKKE den fra swatskof (??) den er driitdårlig!
      av de fire på bilde så er det KMS 😉
      Eg vil anbefale SYOSS sin, håret blir helt blankt og mykt og holder seg utrolig lenge ;* vet ikke om det er testet på dyr egentli ?:O

    112. Jeg jobber på en frisør å jeg har slev brukt got2be, men vil heller annbefale frisørbrodukt fremfor cubus produkter og slike ting. Sebastian har en utrolig god beskyttningspray for glans og beskyttelse eller så har kms gode produkter. trenger heller ikke være så dyrt på frisør, der får du vertfall gode produkter. 🙂

    113. Det virker ikke som om du er helt oppdatert på hva som er dyretestet og ikke! Så vil bare si ifra at L’oreal ER TESTET på dyr!!! 🙁

    114. Paul Mitchell hot off the press, lukter jordbær og er døds god! prisen ligger på rundt 300, men den er drøy i bruk 🙂

    115. KMS er helt sykt bra! Har rettet håret i 6 år og er fast bruker av KMS og har brukte den i 3 eller 4 år. Den er fantastisk!!

    116. Du burde kjøpe Lee Stafford! Selges på Vita blant annet, og den er sykt bra! Den fra g2be suger btw – just sayin’

    117. Bruker Tigi S-factor! Den funker kjempebra på mitt hår i alle fall! 🙂 Du får kjøpt den på Nikita, men vet desverre ikke om de tester på dyr:(

    118. IKKE den blå. den var jeg hvertfal misfornøyd med :/
      Den er klissete og er som en vanlig spray så det blir stivt og ekkelt, ikke deilig å verken rette håret med eller krølle.

    119. Har bare prøvd den got2be og studio hot straight. Eg virkeli hate den got2be-sprayen, den e bare klissat og ekkel! Men den studio hot straight-kremen e veldig grei å bruke, den beskytte håre veldig godt og ikke minst – lukte godt!
      Har også sansen for Redken, den rosa flaska der det står 07 på.. Anbefales! 🙂

    120. den g2b stinker drit .. haha, har den og tørikke bruke den engang, får hele håret til å lukte helt forferdelig!

    121. Jeg anbefaler den fra KMS, har hatt den i spray to ganger før og nå har jeg den i krem-ish varmebeskyttelse 🙂 Bare ett lite tips så er kremen bedre enn sprayen, selvom sprayen er veldig bra også! 😉

    122. Jeg ville nok anbefalt Blowpro heat is on! Den er billig (150-200 kr på Kicks/esthetique), inneholder mye produkt (250 ml), tester ikke på dyr, og er veldig god!

    123. DEN ROSA!! JEG LOOOVER.. DEN ER HELT SYKT BRA!! Håret mitt var helt ødelagt, skikkelig flisete og tørt, etter to uker ellernoe var det glatt og fint som “nytt” <3 prøv den!! den hjelper virkelig

    124. Den fra got2b på bilde bruker jeg og jeg har IKKE slitt hår, ikke knekte tupper eller flisete tupper! den er drit bra, og billig! 🙂

    125. Den fra got2b på bilde bruker jeg og jeg har IKKE slitt hår, ikke knekte tupper eller flisete tupper! den er drit bra, og billig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg