farget håret

Kom akkurat hjem fra frisøren og er så trett at jeg vil spy. Har fått sykt rare sovevaner, uansett når jeg sovner våkner jeg rundt 06-07 om morningen og får ikke sove før 11 igjen. Og da må jeg jo likevel stå opp. . Sykt irriterende, er som om jeg har fått innebygd vekkerklokke! :(  Noen som har opplevd noe lignende? Anne-Sofie er i alle fall her nå, og vi skal snart på besøk til Amanda som kom hjem fra syden i dag ♥ 

Her er forresten en meldingssamtale mellom meg og Amanda, tenkte bare dere kunne se hvordan vi skriver til hverandre haha. . Forstå det den som kan! 

Ble i alle fall veldig fornøyd med håret, er ganske vanskelig å få fram hvordan det er på bilder men som dere vet hadde jeg laaang ettervekst ( føltes i alle fall sånn ) og nå er den endelig borte og hele håret mitt er i samme farge igjen! Elsker virkelig fargen jeg har nå, er den jeg har hatt lyst på hele livet mitt så er godt å ha den endelig. Synes den ser mer barbie ut enn platinablond :) Farger det på front i harstad hos flinkeste sabrina om dere skulle lure! Hva synes dere? 

49 kommentarer

Siste innlegg