gråtekveld

Det finnes lite som får tårekanalene mine til å jobbe fortere enn titanic, spessielt sluttscenen. . Er det kun jeg som synes det er godt å sette på en trist film å gråte litt i blandt, selv om man ikke er særlig trist fra før av? Man føler seg så lett i kroppen etterpå! Så ja, jeg og Stine Mari har sett titanic i dag, så den sist sommeren 2010 så begynner å bli en stund siden. . Den blir aldri gammel! På snakk om aldri gammel, vakre Leonardo er jammen meg en slager – i mine øyne var han like kjekk da som nå! Tror jeg sa hvert femte minutt i filmen “herregud han e så nydelig, som en engel” haha. Kjendiscrush!!!

 Her er scenen jeg liker best! På youtube heter den “the dream” men jeg tror egentlig Rose dør, så kommer hun til himmelen hvor hun er med Jack. Min personlige oppfattning av himmelen er at du gjennopplever det fineste du har vært med på i ditt liv. . ♥

Hva er den tristeste filmen dere vet? 

106 kommentarer
    1. Visste du at gelatinet i godteriet er fra svin?.. I og med du er vegitarianer er det viktig at du får vite det 🙂

    2. Vil du virkelig se en ordentlig gråtefilm burde du se på “pay it forward”. Begynner man ikke å gråte av den så vet ikke jeg, for det er en såå fik og trist film<3

    3. Min favoritt er helt klart “A Walk To Remember”, det er en skikkelig gråtefilm + at den er såå fin <3

    4. Hachi, a dogs tale!
      Basert på en sann historie om hunden Hachi som ventet på sin eier hver dag i 9 år etter at eieren var død.
      Den er 1000 ganger så ille som marley and me, og du som har hund kommer nok til å gråte deg i hjel av filmen om hachi!

    5. Elsker Titanic. Har sett den typ 10 ganger, og gråter nesten gjennom hele filmen hver gang! En annen film som får meg til å gråte er The Vow. Jeg elsker gråtefilmer, føler meg så mye bedre etterpå! haha ^^

    6. Hei! jeg har kjøpt meg likense clips som deg, men får till tik os sette de på ordentlig! kan du prøve å legge ut en video!! Trenges fort!

    7. Jeg ser jo at du er vegetarianer og sånn, og jeg ser at du har venninne på besøk, så kan hende du ikke spiste det selv, men alt som har gelatin i seg er ikke vegetarisk, fordi gelatin lages av dyreknokler og brusk og slikt.

    8. Elsker Titanic! Har sett den 1000 ganger!
      Jeg lå merke til smågodtet i skålen der, håper ikke du spiste noe. Du som er vegetarianer. Gelenatin er ikke vegetarisk, det meste av snop inneholder gelating.
      Geletain er laget av dyre knokler, scener og hud, så vet du det:)

    9. HATCHI !! den må du bare se!! gren som en foss! Handler om en hund, resten får du se selv. er bare helt utrolig.. elsker_ den!
      digger deg 🙂

    10. Åh, er ingenting som slår en god gråtekveld med en god venninne! 🙂
      Elsker bloggen din, ser utrolig opp til deg! Har begynt å tenke mye mer på hvilken sminke jeg bruker osv. Blir skikkelig inspirert av deg på mange måter.. Håper du fortsetter bloggingen din, Sophie – du er en helt fantastisk person! ♥

    11. http://www.imdb.com/title/tt1028532/
      Hachiko: A dog’s story
      Er så trist! Gråter under hele filmen:-( Er egentlig så trist at man er trist lenge etterpå fordi man tenker på den stakkars hunden som faktisk satt der i så mange år å ventet på den avdøde eieren sin. Og det tristeste er at de er en sann historie:-(

    12. åå så koselig!! Men jeg lurer på en ting, å hadde blitt så utrolig glad om jeg fikk tilbakesvar fra deg! Jeg har et problem med min banner over headeren min. Jeg vil ha den midtstilt sånn som du har med din banner. Hvis du vet hvordan man midtstiller den, kunne du hjulpet meg med det? Da hadde jeg blitt kjempe glad 🙂 Jeg elsker bloggen din og utseendet ditt, du er nydelig!

    13. A walk to remember og my sister keeper! av en eller annen grunn gråter jeg ikke lenger av titanic, gråt bare første gangen

    14. “Min personlige oppfattning av himmelen er at du gjennopplever det fineste du har vært med på i ditt liv. . ♥”
      OI, sånn har jeg aldri tenkt over det før! Veldig fin tanke, tusentakk Sophie! Tenk om det er sånn.
      Titanic er forresten en helt fantastisk film, elsker den!

    15. Griner av alle fimer , Men Titanic and The Notebook Er bææst elsker dii :3 ps ikke ha på mascara mens du ser på The Notebook ! ♥

    16. Kan du være så snill å svare på disse spørsmålene i et innlegg? Venninnen min og jeg har virkelig bestemt oss for å bli vegetarianere, fordi vi er inspirert av DEG, og fordi vi virkelig bryr oss om dyrene.
      Hvor mye koster kjøtterstatning? Hvis man skal spise feks. en pizza, er det tillatt å bare plukke av kjøttet, eller er det ”juks”?(Har i såfall ikke kjøpt denne pizzaen selv, mener hvis jeg spiser hos noen andre) Er det lov å spise kylling og fisk? Holder du deg unna gelatin? Åssen forholder du deg til melkeprodukter?
      Vet jeg kan google dette, men jeg stoler mer på svarene dine!

    17. seriøøst! the notebook, the last song,a walk to remember og titanic er de tristeste og søteste filmene noen sinne! Du er dødspen sophie og virker som om du har den knall personeligheten! ser virkelig opp til deg!

    18. Så den tweeten du retweetet. Vil bare si at som mange andre vet gjelder bare det i USA, ikke Norge. I norge er det 100% ekte kjøtt.

    19. Den tristeste filmen jeg vet om er Seven Pounds med Will Smith, den må virkelig ses! Den er så nydelig, trist, grusom og vakker på en gang! Et must!

    20. Titanic.. den er såå trist, jeg hulker og gråter hver eneste gang! hehe! men jeg gråter nesten mer av my sister’s keeper! den er supertrist, første gangen jeg så den gråt jeg uten stopp fra filmen hadde vart 5 minutt til filmen var over! jeg anbefaler alle og se den filmen! 🙂

    21. Hei! 🙂
      Bare sånn for å ha sagt det, gummigodteriet du stapper i deg, inneholder gelatin… Gelatin er et protein som er utvunnet fra blant annet sener, knokler og hud fra dyr.
      Er du vegetarianer, så kan du faktisk ikke spise dette 😉 bare sånn at du veit det 🙂
      Digger bloggen din!

    22. Hachiko: A dog’s story er den tristeste filmen jeg har sett! Den er nydelig, og anbefaler den på mitt sterkeste!
      Noen andre filmer jeg begynner å gråte av er “The green mile” og “Con air” To andre filmer som får tårene til å renne..

    23. Titanic må være den fineste filmen som finnes. Den får virkelig gang på tårekanalen min også! Veldig trist, men utrolig nydelig film. Men rose overlever jo faktisk da, i den virkelige verden. Har sett en dokumentarfilm der hun snakket om hvordan hele opplevelsen var osv. Ei søt gammel dame!
      Men er litt enig med Ronja sin kommentar litt lenger oppe. Hachiko filmen er også nydelig! bør sees om man er glad i hunder 🙂

    24. Awwwh, så koselig 🙂 Jeg gråter ikke av slike filmer jeg, haha 😀 Blir heller alt som har med dyr å gjøre jeg gråter av 🙂 Var så lur å se “War horse” rett etter å ha solgt hesten min. Idioti 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com – Behind the scenes (ja, jeg kommenterer tilbake!). Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com

    25. Hvorfor er du alltid så gulbrun i ansiktet ditt..? En idè å kline brunkrem/selvbruning på halsen også kanskje..?

    26. Å se på film der folk har det vondt og trist, er egentlig bare en sosialt akseptert måte å dyrke sin egen lykke på. Noen mennesker drar det så langt at de nileser avisene for dødsanonser og bilulykker bare for for at de skal føle at de selv lever og har det bra. Det er slik det er med oss mennesker. Vi har det ikke bra med mindre andre har det dårlig.

    27. the last song er mitt gråteobjekt. jeg har sett filmen sikkert tretten ganger, og ikke èn gang uten et vått øye. den treffer meg virkelig rett i hjertet. skilte foreldre, ung kjærlighet, dødsfall.. det er virkelig en vakker film.

    28. Titanic og the last song…..Last song da gråt jeg når noe om kjælighet og så sa jeg ” Kunne ikke det være meg?”

    29. whale rider er garantert den filmen jeg gråter mest av. den virker kanskje litt rar, men lover deg at det er vært å se den! the notebook, titanic og saras nøkkel er også triste filmer..

    30. Jeg håper du ikke spiste noe av det der godteriet med tanke på at du er vegeterianer altså. Nesten alt av smågodt, bl.a det du la bilde av, inneholder gelatin. Og gelatin er laget av griseknokler.

    31. Har du sett Titanic mini serien? Verdt å se, bare 4 episoder da 🙂 Eneste tingen jeg ble skuffet over var at de ikke hadde tatt med Jack og Rose :/

    32. Ser mangen har kommentert det alledrede, men om du vil gå inn for være vegeterianer, må du holde deg unna gelatin, som finnes i alt “gummiaktiv” godteri, dvs. mer enn halvparten av det vi så i godteriskålen på dette bildet.
      Siden du sier at du leser alle kommentarene dine, synes jeg det er teit av deg å rakke så utrolig ned på andre som spiser kjøtt, og fremmer deg selv som en “helgen”, og så fortsetter du å spise godteri som støtter den industrien du er så fryktelig imot.
      Selvfølgelig kan det hende at du ikke har fått med deg dette, men det ville vært veldig rart.

    33. Bare sånn at du vet det så inneholer potetgull, kjeks, sjokolade og lignende mysepulver eller gelatin.. Mysepulver kommer fra kalv eller ku! Bare sånn litt info til den som prøver å være vegetarianer cx Det er også veldig mye pålegg som inneholder myse og mysepulver! Som ost og sjokoladepålegg du burde google det! Og enda en ting, hvis du skal være 100 % vegetarianer så må du jo ikke spise ting som kommer fra dyr heller da som melk og egg og smør og lignende!!

    34. Tenkte du ville vite at det er typeer godteri du ikke kan spise fordi det inneholder gelatin som er grisefett

    35. historien om rose and jack finnes ikke. just google it. ble bare diktet opp for å lage en veldig bra film. men tallene på de døde, overlevende osv er sann.

    36. vi tenkte bare vi skulle si ifra, for vi er vegetarianere selv og har vært det i snart 6 mnd, og vi er ganske sikre på at det fins svinefett i noe ”gummigodt” som f.eks krokodiller, men vi er usikre på det andre, bare sånn i tilfelle du ikke visste det 😀 go veggis!! <3

    37. The Notebook, A walk to remember og de andre Nicolas Sparks filmene er drit bra! Åh, gråt som bare d når æ ser dæm. Også The wow !! Kjempe trist, med en kjekk hovedrolle:D

    38. Kunne ikke vert mer enig Titanic slår alt ! Det er den beste filmen noen sinne jeg gråter igjennom hele filmen åå hvor jeg elsker den ! Jeg såg den med to vinninder og jeg gråt før filmen var begynnt haha og klarte ikke puste etterpå omtrent ! Jeg elsker også sluttsenen ! Og jeg også sier igjennom hele filmen hvor flott han er haha han er fantastisk !!
      Du og jeg virker faktisk veldig like på flere måter haha !!:-D<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg