Er jeg idiot eller?

Jeg er så sinnsykt frustrert, jeg eier 90% høye sko fordi jeg er så lav, men noen gang vil jeg jo bruke sko uten hæl. Men gjett hva? Jeg har mistet en av hver sko av ALLE de lave parene mine! Jeg har mistet så mange converse at jeg blir helt gal, altså ikke begge av et par, men EN. Jeg har nå tusen forskjellige converse i forskjellige farger, og ALLE er venstrefoter så jeg kan ikke bruke de sammen engang. . 
Før jeg dro på hove bestilte jeg et par mørkeblå converse på baresko.no for å ta med meg, det er jo de perfekte festival og sommerskoene.  Jeg dro til hove med to converse, en høyre og en venstrefot, og jeg kom hjem med EN. Som vanlig. Til en venstrefot, som alltid. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer? Jeg pakker alltid ned EN sko. Har tydeligvis en sperre i hjernen som gjør at jeg kun er i stand til å passe på en sko av gangen. . Jaja, converse må jeg ha når jeg skal til hellas, så derfor skal jeg nå sette meg ned å bestille et nytt par fra baresko.no – skoene der er billigere enn i butikken, jeg betalte 419 kr for mine og det er en norsk side med veldig rask leveringstid. Bare et lite tips! Hele utvalget deres i converse finner dere HER 

Jeg har selv nummer 4, 43, 44, 49 og noen som ikke er på “kartet”. 

 

Ellers kom jeg nettopp hjem fra byen, jeg og pappa har vært på politistasjonen for å fikse meg pass. Det var tydeligvis noe feil med systemet så jeg må dra dit igjen i morgen. . Fikk i det minste målt meg der borte, så nå kan jeg fastslå en gang for alle at jeg er 1.59 høy, haha!  Jeg skal også til frisøren i morgen, gleder meg til og bli kvitt etterveksten! Senere i dag kommer Stine-Mari på besøk til meg, har ikke sett henne på lenge så det blir gøy å treffe henne igjen :) Jeg har handlet inn wok, hviltløksbrød, vegetarnuggets, ris, pommesfrites, is og godteri som vi skal kose oss med. Jeg er en fan av å ha mye å velge mellom, haha. . .

 

86 kommentarer

Siste innlegg