sengen min dreper meg

… eller, nesten i alle fall. Nå har det seg slik at sengen min har delt seg på midten og uansett hvor mange ganger jeg prøver å fikse det er det alltid like ille igjen etter en natt. Jeg kaller sengen min for “sprekken” ettesom jeg HELE tiden må ligge i en sprekk jeg så vidt får plass i. Og når jeg har overnatting er det rett og slett helt jævlig, det er ikke plass til to i sprekken men man kan ikke ligge på sidene heller ettersom resten av senga går i “nedoverbakke” mot sprekken, så da ender det med at man enten må holde seg oppe på hver sin side eller ligge oppå hverandre – i sprekken. Not hot! Jeg er ca den eneste jeg kjenner som får plass i spekken med mindre man er 10 år, så en positiv ting var det plutselig med ha en BMI på 17. Dagens spørsmål : hva er deres BMI? Hahaha jeg tuller, dagens spørsmål er hvordan jeg skal få sove i natt. . Må vel bli ny seng på meg!

Men ellers er dette en fin dag, jeg elsker slike dager hvor man våkner sent og ikke skal gjøre en dritt hele dagen bortsett fra å ligge alene i senga ( mitt tilfelle sprekken) og se på film mens regnet daler ned utenfor ♥ Skal bare ta en dusj først, så blir det filmtid. Tenker å se LOL med Miley Cyrus, noen som har sett den?

Her sover jeg. Ser ut som et torturkammer..

Eneste gode liggestilling i sprekken:

115 kommentarer

Siste innlegg