sophy-style

Hei igjen! Kom hjem fra Lisa for en stund siden og har akkurat gått igjennom kommentarene deres. Var noen som spurte om jeg kunne lage en liten “spesial” av klær som er typisk meg og som man kan kjøpe om man vil få lik stil som meg, så derfor så jeg litt rundt for å finne klær jeg selv kunne tenkt meg. Håper noen blir inspirert! For tiden er jeg veldig glad i sterke farger, det er jo så fin med brun hud. Klærne jeg har funnet fram tror jeg passer perfekt til sommeren!

I dag er jo søndag = bakfull og slapp dag for de fleste. Ikke for meg riktignok, jeg var bare hjemme og slappet av i går så formen er tipp topp! Nå får jeg snart besøk så blir det kosing og soving ♥

 

Kjole 299 kr HER // Sko 149 kr HER // Topp 299 kr HER 

Topp 199 kr HER // Kjole 199 kr HER // Kjole 249 kr HER 

Kjole 499 kr HER // Sko 499 kr HER // Kjole 499 kr HER 

 

Prøvde å finne noe som var billig og bra, så alt dere ser over er for under 500 kr! I tillegg har nelly masse salg om noen skulle være interessert i det. Noe av det jeg har lagt ut må jeg klikke hjem så derfor får jeg spørre dere, hva likte dere best? ♥

39 kommentarer

Siste innlegg