hva kan det være?

I dag hadde jeg alarm på til 16:00 – for å stå opp! Det er ganske sykt. Men mamma vekte meg riktignok litt før, det er en sånn type samtale hvor man er så trøtt at man ikke husker noe som har blitt sagt. Jeg husker bare at jeg sa ” TA UT KATTEN FRA ROMMET FOR HELVETTE” og at mamma sa ” hvilken katt?”. Haha herregud, vil virkelig ha film av meg selv om morningen.

Jeg sitter enda i superman tskjorten som jeg bruker til å sove i, lurer på hvem den tskjorten egentlig tilhører..? Min er den i alle fall ikke! Rart hvordan man plutselig har masse klær hjemme som jeg ikke aner hvor kommer ifra. Jaja, nå skal jeg ta på meg ansiktet (med andre ord sminke meg) og så skal jeg dra til byen for å gjøre ærender med mamma. Og i kveld skal jeg endelig lage video hvor jeg viser hvordan man fester på hairextensions, det har dere jo spurt meg masse om! Whopwhop.

Forresten, fikk denne pakken i dag. Jeg vet hva som finnes inni, men tenkte å ta en liten gjettekonkurranse med dere! Den som gjetter riktig vinner en link til bloggen sin i neste innlegg. Hint : det er noe jeg bruker et par ganger i uken og som er ganske dyrt. .

373 kommentarer

Siste innlegg