en mirakelkrem

Jeg liker vanligvis ikke å omtale noe på bloggen som en “mirakelkrem” rett og slett fordi det virker så overdrivet og som åpenbar reklame. Dere kjenner dere sikkert igjen i settningen ” har fått sponset en krem til bare 1999999 kr, den er fantastisk løp å kjøp!!!”. Men hva skal man ellers skrive om man rett og slett har funnet et produkt som er veldig, veldig bra – og som ikke koster så mye heller?

Som dere vet er jeg veldig opptatt av å holde en fin brunfarge året rundt. Merk dere, jeg sier nå fin brunfarge og ikke overdrevent brunfarge. Derfor har betakaroten og solariumskremer blitt min løsning! Hva er solariumskremer? Nei, det har ikke solfaktor slik at du blir mindre brun, men heller stoffer som framskynder brunfargen din. Og ja, det funker virkelig! Er nesten som å ta på seg pigmenter i solariumet, og jeg tuller ikke. 

Jeg har ikke prøvd så mange forskjellige, men alle jeg har prøvd fra solariumskremer.no har vært utrolig bra! Den jeg vil anbefale dere i dag heter “chicks on speed”, den gir en mørk og dyp brunfarge som holder lenge. Den lukter UTROLIG godt, og på toppen av det hele inneholder de noe som heter Golden Hemp Seed Oil som forsterker din naturlige evne til å bli brun. På toppen av det hele hjelper det veldig om du, i likhet med meg, har problemer med flassing. Det har jo mange etter syden, men om du har en slik med deg på stranda kommer ikke det problemer. Huden blir så fuktig! 

Den koster 199 kr og er på 250 ml – hver gang man er i solariumet bruker man veldig lite av gangen, så derfor holder den lenge. Jeg har hatt min i snart 4 måneder og jeg har brukt den både ute og i solariumet. Det er enda mye igjen av den! Kan kjøpes HER 



I løpet av mine neste turer i solariumet skal jeg teste disse, haha! Kanskje flere tips kommer snart..


36 kommentarer
    1. Så kult, takk for tipset <3 Vurderer å begynne med sol så da kunne jeg jo kjøpt noe sånt 🙂
      btw Pernille Pettersen: supertan inneholder naturlig betakaroten, mens betakaroten har ikke naturlig betakaroten i seg (selv om det heter betakaroten lol) Så man kan faktisk gå på betakaroten selv om man ikke går på merket betakaroten 😉

    2. Kommenterer aldri blogger, men nå må jeg bare ta meg tid til det! For ei fantastisk jente du er, Sophie! Med så mange sterke meninger som du står for og så oppegående du virker er beundringsverdig. Du ser ut som one million dollar hver eneste dag. Det er det faen meg ikke mange som gidder. Jeg har lest bloggen din siden du starta, i og med at jeg har lest Stine sin blogg veldig lenge og hun linka til deg. Helt fantastisk hva du får til. Du fortjener høyere enn førsteplass. Hvor i helvette får du all inspirisjon fra? Du blogger om så utrolig mye interessant og varierende. Jeg vil si du ser ut som en typisk “rosablogger” som blogger om alt fra naggelakker til sminke og klær. Og på utsiden ser man virkelig at du interesserer deg for det! Men om man ser litt nøyere etter så er du en jævlig smart person som har sine mål her i livet og faktisk har noe mellom ørene. Har hørt om voksne folk som sier du er fantastisk til å snakke for deg! Altså, det er så mye jeg kunne sagt, men dette er bare en av de hundre millioner kommentarer du sikkert får. Håper virkelig du leser dette og tar dette inn til hjertet. For du er virkelig en engel, Sophie Elise. Uten vinger, da.

    3. Kan du blogge som kjøp du angrer på, eller noe i den duren? Alt som er på bloggen er bare “kjempe bra” “bra kjøp” “bare til ***kr” “på tilbud” Ikke missforstå meg, ELSKER BLOGGEN din. Men lommeboken min er ikke den tykkeste. Så om det var noen kjøp du har angret på /angrer er det gøy og fint å vite om det! 😀

    4. Helt enig med den anonyme kommentaren, som ikke pleier å kommentere i følge han/henne! Digger bloggen din (noe som er et selvfølge siden jeg var enig med den kommentaren..) men synest at i det siste du har litt for mørk foundation på deg elns? Ansiktet ditt er litt mørkere enn kroppen blitt, but still a beautiful girl 😉

    5. Heii, tenkte jeg skulle bestille noen flasker av den, har du fått noen rabattkode, det hadde vært fantastisk! :Dndigger ellers bloggen din, duer best av de beste<3

    6. Heheh 🙂 i et øyeblikk trodde jeg at kremen kostet nesten to millioner 🙂 haha jeg er så smart..

    7. Liker at du kommer med anbefalinger jeg også 🙂 har du vært borti Hawaiiana solariumskremene? hva syns du i så fall? 🙂

    8. Du er KJEMPEFIN med håret bort fra ansiktet!!! Ta det til deg. Ikke missforstå for du er alltid fin, men SUPERFIN med håret opp!! 🙂
      klem

    9. Det er SELVBRUNING i kremen der, det er et av grundene til at man blir brunere. Så fargen er ikke bare naturlig. Har prøvd den selv, og den lukter IKKE fantastisk. Er en blanding av sjokolade og kokkos…..
      Og du er nå overdrevet brun…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg