liten hollywoodfrue

Hei igjen ♥

Har hatt noen SINNSYKE smerter i magen i dag, dere skulle bare ha visst! Jeg og pappa skulle spise taco og jeg satt seriøst og gråt ved middagsbordet og det er ikke normalt at jeg gråter når vi skal ha taco! Så da var det rett på sofaen med smertestillende, men med en gang jeg fikk i meg litt taco likevel så ble jeg helt fin igjen. Derfor kan jeg konkludere med at taco = medisin! Kanskje legene bør innføre taco på resept?

Sitter nå og planlegger tur til Tromsø neste uke, jeg skal på photoshoot igjen slik at jeg får tatt ordentlig bra headerbilder! Sist gang jeg var på photoshoot der var i Januar og jeg synes jeg bør få til minst en i halvåret. Den beste delen ved denne jobben er definitivt og dra på shoot! Derfor ser jeg nå etter litt bilder på weheartit og slikt, har dere noe inspo og komme med? Jeg liker litt “sexy” bilder om man kan si det sånn, vil helst ligge i en seng, på en strand eller noe sånt. Megan Fox var inspo for sist shoot, så kom gjerne med forslag!

Måtte ut alene med selvutløseren i hagen i sta, kan ikke akkurat sammenlignes haha.. Og jeg rakk det ikke før solen gikk ned! Elsker forresten slike krøller jeg har i håret nå og kan gjerne vise dere på video om det finnes interesse for det. Føler meg som en liten hollywoodfrue hele dagen lang og den følelsen er bare fantastisk herlig i følge meg! Fikk en kommentar på at jeg hele tiden ser ut som om jeg skal på fest og skiller meg ut fra andre her i byen – aner dere hvor glad jeg blir da? Fordi det er noe jeg virkelig liker, nemlig og pynte meg.  Nå skal jeg bade måsen og så legger jeg meg! Natta ♥ 

158 kommentarer

Siste innlegg