innlegg om tannblekning!

Endelig skal jeg fortelle dere om tannblekningen jeg bruker, nemlig smilelab! Jeg har min fra coverbrands.no og grunnen til at jeg forstetter og bestille denne gang på gang er fordi den er så utrolig lett å bruke og gir et flott resultat. Det er bare en liten stripe man tar på, så kan man bruke det på skolen, jobb, når man handler osv. Ingen problem! Det er mange strips i en pakke og jeg bruker det jevnt en gang annenhver uke ca, og da holder resultatet seg bra. Man skal ha den på 30 minutter av gangen.

En ting som er utrolig viktig for meg med denne er at den ikke iser i tennene mens man bleker. Jeg har opplevd det med andre tannblekninger og det er ikke noe behagelig! Man kan få smerter både i tennene og tannkjøttet, og da føler man jo at hele prosessen bare er ubehagelig. Det er godt at man kan unngå det med denne her!

Den koster 499 kr men jeg har fikset dere en rabatt som gir hele 20% på produktet. Håper det settes pris på! Da må dere bruke rabattkode p6wpd . SmileLab kan kjøpes HER.

Har noen av dere prøvd smileLab før og hva synes dere? ♥


59 kommentarer
    1. Jeg synes det er kjempefint at Smilelab fungerer for deg, og du har veldig fine og hvite tenner! Dessverre fungerer ikke Smilelab for meg i det hele tatt! Har brukt den 3 ganger, altså brukt 1500 kr, og tennene mine er fortsatt like gule… Så det gjelder nok å finne det merket som passer til dine tenner 🙂

    2. har ikke prøvd det selv, men venninna til ei jeg kjenner fikk fult av hvite flekker på tennene og ødela hele emaljen sin.. måtte til tannlege for å få det vekk, og det ble dyrt! ;s

    3. hahaha, hva i all verden er vitsen med å bleke tennene dine når du aldri smiler med tennene? du lager bare tidenes trutmunn, og jeg som trodde du skulle begynne å smile ORDENTLIG, som du faktisk nevnte her tidligere i et innlegg. skuffet:( du er mye penere når du faktisk smiler og viser de hvite tennene, enn den trutmunnen!:-)

    4. har ikke prøvd den ut, men skal kjøpe den på Vita! 🙂 orker ikke å bestille den på nettet, fordi det er ikke postoppkrav på coverbrands, right? så det suger:(

    5. Jeg synes bloggen din er veldig fin <3 <3
      Noen som har lyst å ta en titt på min blogg?
      har veldig lyst på flere lesere og besøkende 🙂
      livetsgoegang.blogg.no 🙂
      Ha en super duper fin sommer <3 🙂

    6. Nå skjønner jeg hvorfor dere blir sponset.. Jeg måtte selfølgelig bestille.. 😛 Får håpe det funker 😉

    7. Versåsnill. Fortsett å smil som du gjør der! Det er så sygt når du lager sånn “duckface”. Langt i fra sexy!

    8. Eh, du skriver at DU har fikset en 20% kode, men L0ve har akkurat den samme…. Og, hun skrev før deg?

    9. Jeg har prøvd det, og det laget gulbrune flekker på tennene mine som ikke gikk vekk på to dager.. Jeg fikk helt panikk og trodde at jeg hadde ødelagt tennene mine. Følte ikke at det fynket noe særlig, så jeg ville ikke anbefalt denne for å si det sånn. I tillegg så ødelegger den utrolig på emaljen på tennene – ikkjjjee brrraaa.

    10. Jeg synes det var vanskelig å få den til å feste seg bak tennene og generelt på tennene nede. Det smakte helt forjævlig og hvis jeg fikk litt på tungespissen svei det som faen. Dessuten synes jeg bare at resultatet vises med en gang man har tatt de av før tennene etter en stund går tilbake til seg selv. Jeg fikk også flekker på tennene etter første bruk, men de gikk vekk etter 3-4 bruk etter det.
      Ble seriøst sjokkert siden alle toppbloggere mener at den er så lett å bruke, og det er liksom ingen problemer Med den når det eneste jeg fant positivt med den var at tennene etter hvert ble hvite og den var nesten helt usynlig så jeg kunne bruke den ute blandt folk, men det gjør jeg ikke uansett.

    11. Er det ikke en toppblogger snart som kan si sannheten om SmileLab? Den kan umulig ha funket bra for dere alle sammen. Tennene blir bare hvite med en gang etter man har tatt av stripsene. Jeg fikk ikke hvite prikker, men tennene føltes ekle.. Stripsene smaker HØGG og det er ubehagelig å ha på spesielt hvis man vil snakke. Lås deg inne på loftet hvis du skal ha dem på, ikke gå med den på skolen. Mange av stripsene mine ble ødelagt også (til og med FØR jeg tok dem på).

    12. okei, IKKE BRUK TANNBLEKING HJEMME!!!! dette er VIKTIG! Tannbleking ødelegger emaljen på tennene, og den kommer ALDRI igjen når den først er slitt ned. Det vil si, du får lettere hull i tennene, og du vil kunne få “gjennomsiktige” partier på tennene dine, og “hakk” fordi de slites ned raskere.
      Hvis du absolutt MÅ bleke tennene dine, oppsøk en tannlege. Han/hun vil bruke et fargekart for å finne ut hvor mye du egentlig behøver å bleke tennene, og det vil holde mye lenger. Ja, det er dyrt, men det er vel bedre å investere på noe slikt enn å få ødelagte tenner?
      (kilde: egne erfaringer, stefar:tannlege, mamma: tannlegeassistent)

    13. Haha dere er så sykt tard som sier det ikke er vits når hun ikke smiler med tennene, har dere tenkt over at hun har et liv utenom bloggen også? Det er faktisk flere som ser henne enn oss som bare ser bilder så tenk over før dere kommer med så jævlig ignorante kommentarer.

    14. Til dere som ikke har fått rabattkoden til å fungere så kan det skyldes det en intern feil som nå er rettet opp i. De av dere som ikke har fått benyttet koden kan henvende seg på [email protected], så skal vi selvsagt rette opp i dette og sørge for at dere får rabatt! 🙂
      Koden fungerer nå som den skal:)
      Mvh Siv, Cover Brands

    15. Den er billigere på blush.no og da er det ingen andre enn nettsiden som tjener penger på at dere kjøper. 369kr koster den der. Regner med bloggerne tjener penger når folk kjøper via linken dems og med rabattkoden 🙂

    16. Du har et så utrooolig fint smil! Med tannbleking blir det jo bare enda hvitere og skinnende! Start å vise det fram igjen, vær så snill… ♥

    17. Litt dumt å redigere tennene hvitere, om man skal se om produktet fungerer eller ikke da 🙁

    18. Du er så utrolig fin, spessielt når du smiler. Det gløder av deg på en måte! Kunne virkelig gjort hva som helst for utseende ditt!

    19. Trenger ikke tanbleking jeg.. fordi jeg har en muskelsykdom som jeg ikke kan vise tennene mine,åsså har jeg muskelsykdom i skulderen min og + jeg har en S rygg, at ryggeraden min går i en S liksom… LML lizzmm…not

    20. Heeei!
      Lurte på om du eller noen andre her har en rabattkode for nelly.com? :DD
      Blir veldig glad om du kan svare på dette :))
      Og elsker bloggen din sophie og du er bare helt fantastisk nydelig!

    21. Jeg har brukt Smilelab, og jeg syntes ikke den virket så bra som forventet… Tennene mine ble hvitere i starten men det ble ikke et særlig jevnt resultat og fargen forsvant etter 1 uke når jeg var ferdig med behandlingen. Og under behandlingen virket ofte tennene mine gulere en hvitere. Ca 2 uker etter at jeg sluttet med behandlingen var tennene mine gulere en før jeg begynte med Smilelab. Jeg kjøpte denne fordi alle bloggerne sa den var så bra, og den er ikke akkurat billig når den koster 500 kr! Jeg syntes det er dårlig gjort at dere sier det er så bra når den ikke fungerer like bra som dere sier den skal. Jeg ble veldig skuffet over resultatet og skal aldri kjøpe Smilelab igjen, og jeg skal heller aldri stole på det dere bloggere sier om produkter igjen, for selvom dere sier dere sier deres helt ærlige mening har jeg vanskelig for å tro at det er sannt!

    22. Bestilte smilelab igår, mn fikk ikke rabatt? Sto at rabatten var trukket fra prisen, men det var den jo ikke??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg