lillesøster svarer!

Heihei alle sammen! Nå er det deres kjære favorittlillesøster i hele verden, altså Frida, som blogger! Tenkte jeg skulle sette meg ned og svare på den spørsmålsrunden min som dere har mast sånn etter, det kom ganske mange spørsmål (som jeg hadde regnet med), så jeg har nå valgt ut et par å svare på. Og det er best jeg er kjapp, Sophie vet ikke at jeg kan e-posten og passordet til bloggen hennes så jeg må skynde meg før jeg blir ferska, hehehe… 

Da setter vi i gang!



 Står dere hverandre nær? Har dere et bra forhold?

Ja, det vil jeg si! Hun er tross alt mitt aller største forbilde :) 

Er hun en god storesøster?

Hvis jeg tenker på en god storesøster, så ser jeg for meg en som gir deg råd både på godt og vondt, en som gir deg de fineste komplimentene men som også er din verste kritiker, en som du krangler med men som du allikevel forteller dine største hemmeligheter til, og der passer Sophie perfekt inn i alle kategoriene! Hun er en av de personene jeg er mest takknemlig for å ha i livet mitt ♥

Krangler dere mye?

Ikke så mye at det gjør noe! Nå som vi er ganske jevnaldrende er det mer bare unødvendige diskusjoner og kommentarer vi slenger etter hverandre en gang i blant, var litt verre når vi var mindre og måtte ty til mer fysisk vold! Hahaha…

Får du låne klærne og sminken hennes?

Det er vel ikke akkurat sånn at jeg får lov, er vel mer sånn at jeg tar meg den friheten selv… Hehe, bad-ass # 1 !

Gir hun mange av sponsorgavene sine til deg eller helst til venner?

Jeg pleier å få litt småting her og der en gang i blant, som for eksempel et headset eller sminke hun ikke vil ha, men aldri noe sånn kjempestort! Og det er jo egentlig forståelig, siden det tross alt er hennes sponsorgaver!

Har livene deres forandret seg noe siden hun ble en kjent blogger? Blir du på noen måte påvirket av at hun er på topplista?

Ja, altså – før hun var på topplista var det ikke ofte jeg nesten hver eneste dag ble spurt det samme spørsmålet igjen og igjen: “Hei, er ikke du søsteren til Sophie Elise?” Jeg har opplevd å bli gjenkjent på gata i Oslo, og jeg har opplevd å bli brukt av folk jeg trodde var mine beste venner, men som egentlig bare ville møte henne. Kjipt, but oh well! 99 % av tida er jeg bare glad på hennes vegne for at denne bloggen er så stor som den er og er faktisk ganske stolt over hvor flink hun er. Kommer aldri til å glemme den natta i fjor sommer hun vekte meg midt på natta og fortalte meg gråtkvalt at hun var på førsteplass, tror aldri jeg har gått så fort fra halvsøvne til lys våken før for å si det sånn, haha!

Hva synes du om at hun er en av Norges fremste bloggere?

Velfortjent!

Hvor gammel er du?

Jeg er 14 år, begynner i niende klasse til høsten!

Har du blogg?

Ja, trykk HER HER HER HER HER for å komme til den!

Kan du legge ut et bilde av deg?

Klart jeg kan! Here you go:

 

Har dere like personligheter?

På mange måter vil jeg si det er det eneste hos oss som er HELT likt!

Føler du at du har kommet overens med kjærestene hennes?

I alle fall de hun har introdusert meg for har jeg fått et helt greit “bånd” med, haha! Spesielt en litt eldre type hun hadde her for et par år siden, vi snakkes fremdeles litt en gang i blant.

Hvordan var hun før hun ble “Barbie”? Hvis du skjønner 🙂

Haha, jeg hadde såvidt begynt i fjerde klasse den første gangen hun begynte å bleike håret blondere, så jeg kan egentlig ikke huske henne som noe annet! Med mindre du hinter til emoperioden hennes, som var ganske spesielt for en tredjeklassing å være vitne til. 


Meg, Sophie og vår kusine Stine Steen  i 2008!

Kan du og Sophie sette dere ned og se film sammen?

Hvis vi skal finne på noe sammen, så er det som regel det vi gjør oftest! To på Rømmen er favoritten ♥

Hvordan ser du på henne?

Som et forbilde.

Tar dere hverandres parti når dere krangler med foreldrene deres?

Hvis vi diskuterer med mamma og pappa er det som regel hun som har hovedrollen mens jeg liksom sitter i bakgrunnen og backer henne opp på alt hun sier, haha! Men det blir vel bare sånn fordi vi har mange like synspunkt og meninger. 

Forteller dere alle hemmelighetene deres til hverandre?

Hmmm. Det er mye jeg sier til Sophie som jeg ikke sier til NOEN andre, fordi hun er så smart og reflektert, og hvis jeg har et problem jeg trenger hjelp til så kan hun som regel komme med bedre svar enn noen av de jeg kjenner som er like gamle som meg. Hun forteller meg en del ting, hun også, men når alt kommer til alt så er jo tross alt jeg “bare” den lille søsteren hennes, og er en del ting jeg har funnet av ved å lese på bloggen, for å si det sånn.

Hvem er høyest av dere?

Det kan jeg med stolthet si er meg, haha! Men bare med noen få centimeter da.

Synes du hun fester mye?

Nei, det synes jeg ikke! Jeg vet om maaange som faktisk er nærmere min alder enn hennes og som er “ute” mye oftere enn det hun er. Og det er jo bare positivt, i hvert fall for hennes del!

Har Sophie noen gang kommet hjem full?

Hahaha! Du, det kan jeg love deg har skjedd, og ikke bare 1 gang! Og akkurat det må vel være noe av det morsomste jeg har vært med  på  :) Er så utrolig mange historier jeg kunne kommet med her, men i frykt for mitt eget liv trooor jeg bare vi lar den saken ligge!

Bruker hun mange BH-er / bombshell, eller HAR hun så store pupper?

Du, nå har du virkelig absolutt kommet til rett person, fordi hvis det er noen som vet alt om konsistensen på min søsters bryst, så er det så nettopp MEG! Haha, not.  

Er dere “ekte” søsken?? Helsøsken liksom??! Er dere søstre? Eller stesøstre eller halvsøstre… Fordi dere ligner ikke overhode! E dokk helsøsken? Kan nemlig ikke se en eneste likhet. Hehe. Er dere helsøsken? Fordi dere ligner ikke!

For siste gang, JA. Vi er 100 % ekte søstre, samme far og samme mor. Men der er jeg egentlig enig med dere, på utsiden er det så godt som null likheter å få øye på!


Sååå, det var vel det! Nå skal jeg skynde meg og lagre dette i Utkast før jeg blir busteeed, hoho. Håper å se dere på min blogg, så skrives vi ♥

40 kommentarer

Siste innlegg