this is just a game

Ligger enda i sengen og venter på at pappa skal komme hjem, glemte limet til løsvippene på hotellet i oslo så må vente til han kommer hjem med nytt før jeg får fikset meg! Haha wow, det ble en lang settning.. I mellomtiden redigerer jeg spøkelsesvideoen, og til dere som lurer på hva det er så er det fra når jeg satt opp kamera et døgn i tvstuen (hvor det liksom spøker) for og se om jeg fikk fanget noe på film, og det fikk jeg! Utrolig nok, haha. Vet at mange ikke kommer til og tro på det, men men. Jeg vet jo, og dere skal også snart få se.

Ikke overasskende var det utrolig mange som ville melde seg på Justin Bieber konkurransen, men jeg anbefaler dere at dere føler med på fanpagen min på facebook – der kommer jeg med flere oppdateringer om hva som skjer, hvilke biletter det er, backstage og slike ting. Jeg sitter nemlig inne med veldig mye info om den konserten der, haha! Og jeg vil selvfølgelig gjøre alt jeg kan for at mine lesere skal få dra og dele den opplevelsen sammen med meg og andre fans.

Nå hørte jeg pappa kom inn døren, så må bare fikse meg fort før jeg drar til Stine Mari en tur. Jeg er forresten veldig heldig som har verdens beste blogglesere! Setter så utrolig stor pris på det, og håper dere ser at jeg virkelig gjør alt for og være best mulig for dere ♥ Og for og ikke snakke om verdens beste venner! Vi har seriøst aldri kranglet og kommer aldri til og gjøre det heller, er så utrolig glad i gjengen min. 

 

67 kommentarer

Siste innlegg