hove dag 3

 I går var virkelig en helt crazy kveld! Jeg tror aldri jeg har sett så mye rart på så kort tid, dere må nesten bare oppleve Hove for og forstå det. Man blir helt inne i sin egen lille boble og gjør akkurat hva man føler for. Eller, bortsett fra å være fin da. Med en gang jeg kom hit så var jeg skikkelig redd for å bli skitten, måtte sminke meg ofte osv men nå er det ikke viktig overhode, jeg har så skittene klær nå at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre haha. Har så og si stupt kråke tre ganger for dagen her, og det er veldig gjørmete.. Trenger kanskje ikke si så mye mer.

Må fortelle dere om noe litt gøy som skjedde i dag. Jeg og Anne-Sofie har som dere sikkert vet det minste teltet i verden, og i formiddag satt vi og skulle sminke oss når en veps kom inn i teltet. Vi begge styrtet ut mens vi hylte, og så måtte vi bruke en halvtime på og få den ut. Det kom en mann for og hjelpe oss, det ble et helt styr – og til slutt viste det seg at det var en FLUE.. Flaut, to fjortiser på tur liksom!

Nå skal vi se Labrinth, så Wiz Khalifa, Snoop dogg og Nero! Blogges<3

 

49 kommentarer

Siste innlegg