happy

Hei folkens ♥

Ligger i sofaen og ser på gossip girl og tenker på at jeg snart skal på HOVE! Jeg er så glad for at dere har vært så snille med meg de siste dagene i kommentarene, mamma sa i går at hun var skikkelig stolt og ble så rørt av og lese alt det fine dere skrev. Da ble jeg veldig glad, for ofte har det vært en del diskusjoner her hjemme fordi folk kommenterer ditt og kommenterer datt og at jeg såkalt “legger opp til det selv” Men jeg ble veldig glad i alle fall, og som dere kanskje merker gir det meg MASSE motivasjon til og blogge bra for dere her. Jeg skal selvfølgelig blogge på hove, blogg.no har satt opp en egen blogg”camp” der slik at jeg daglig kan oppdatere dere med bilder. Skal blandt annet komme med en gøy konkurranse for dere, og jeg har skrevet masse innlegg på forhånd jeg vet dere liker. For eksempel skal jeg skrive min mening om silikon, jeg skal skrive morsomme minner jeg har og om diverse fobier jeg har. Slike ting som er litt annet enn bare “dette har jeg gjort i dag”..

Tok et bilde i går når hunden min så ut som snoop dogg om dere husker at jeg nevnte det? Har fått høre det mange ganger faktisk, haha. Jeg er så glad jeg har hund, så om du er på min alder og føler at du har tid til det så er det absolutt verdt det! Det er så godt og ha noen som ALLTID blir glad hver gang jeg kommer hjem, man føler seg skikkelig elsket! Fikk jo min første chihuahua når jeg var deprimert og det hjalp skikkelig, da har man et ansvar og for og putte det litt på kanten – noe og leve for. 

Snoop! Ligner, eller?

hahaha herregud, crazy! Den andre hunden heter Nicci og er mamma sin. 

Og her er noe av det jeg har pakket! Skal riktignok ikke ta med meg morrocan oil likevel, har hørt at man ikke får ta det med inn siden den er av glass. Så da får jeg ta en annen hårolje, heldigvis hadde jeg det. Klarer meg ikke helt uten, haha.

Og ellers et lite tips – jeg tar jo selvfølgelig med jeg headsettet, jeg har et fra happy plugs. Har vært litt vanskelig og få tak i de siden man må bestille fra utlandet, men nå har de fått de inn på nelly til 199 kr! De er absolutt verdt det, de har kjempegod lyd, er behagelig og ha i ørene pluss de ser jo utrolig freshe ut! Jeg har i alle fargene men bruker mest de rosa (nå ble dere vel skikkelig sjokkerte). De kan kjøpes HER! 

107 kommentarer
    1. Topper at du er glad da! Det fortjener du virkelig <3 Forresten håper jeg å møte deg en gang, jeg bor i Harstad 😀 Du er forbildet mitt når det gjelder blogging. Kos deg på Hove! <3

    2. Gleder meg til flere innlegg fremover! Du er så nydelig!
      Hahah, hunden din er jo bare så søt da! Kos deg masse på Hove! Det fortjener du 🙂

    3. litt fail redigerte øyne eller bare linser?
      liker bloggen din 🙂

    4. kos deg 🙂 jeg ser virkelig opp til deg, og du er nydelig når du smiler med tennene også! mammaen din har virkelig gode grunner til å være stolt av deg!

    5. Kos deg masse på Hove, du er ett fantastisk menneske ! Du er så nydelig herregud, du har motivert meg til å se lyst på dager… Jeg har vært deprimert i nesten 2 år i strekk pga en gutt men så blir jeg fast leser på din blogg og jeg får det så mye bedre, skal selv skaffe meg hund fordi jeg vil føle den samme følelsen som du har når u kommer hjem osv… Digger deg og bloggen din Sophie ! Nyt livet !

    6. jeg elsker deg! Du er nydelig , jeg får tårer i øynene av å se det smilet ditt <3 Bra du har fått så mange fine kommentarr i det siste , det fortjener du virkelig:)))

    7. du er en smuk pige både udenpå og ideni.
      stå på sophie, du er inspriere os andre.
      du har dine meninger, kan godt være du går op såkaldte pigeting som exentions, tan og store bryster. men hvem går inderste inde ikke det?
      Jeg elsker at læse din blog, fordi du er ægte.
      håber du forstår mit dansk, har faktisk lært norsk ved at læse din blog. men vores sprog mener jo om hinandens.
      mange kram og kys har fra Danmark 🙂

    8. kos dæ kjempemasse på HOVE! gleda mæ tel å hør oppdateringe fra dæ. du e ei nydelig jenta! ser vældi opp tel dæ <3

    9. Kjempe bra at du har det bra! Moren din har stor grunn til å være stolt over deg, Sophie 😀 Du fortjener virkelig 1 plassen på blogglista, du er verdens beste! Itilegg må du fortsette å smile mer med tenna, du er jo helt nydelig 🙂 Kos deg masse på Hove! <3

    10. Gleder oss til blogginga framover!:D bra med litt annerledes innlegg!:)Du får ha det helt fantastisk på Hove, kos deg MASSE, det fortjener du!
      Og det er utrolig godt å se at du er glad, det gjør at jeg gleder meg mye mer til bloggen din, når den har en slags “positiv energi” over seg hvis du skjøner hva jeg mener:D og blir så glad av deg også, humøret ditt smitter over til oss:D

    11. Som mange av de andre kommentarene sier, så er det så utrolig koselig at du er så glad:)) jDu blogger veldig bra for tiden og det er så gøy å lese!! Kos deg på Hove!! <3

    12. Så bra at du er glad! Er ikke noe rart at du får fine kommentarer når du har den beste bloggen 🙂
      Foresten, synes den hunden din ligner veldig på en dvergpincher! Tror neppe det er Mops i henne bare p.ga halen, mange hunder som har slik hale 😉 En mops er helt flat i nesen, veldig liten og krafti og mye kortere i kroppen 🙂 Men tror nok det er Dvergpincher i henne 🙂 Haha, håper du forsto noe som helst nå x)

    13. Så fin du er, Sophie! Flott at du gleder det til hove, det kommer til å bli kjempekjekt <3 Jeg synes det bilde av deg i midten var kjempefint!! Kos deg <3

    14. hey! jeg også skal på hove, gleder meg! noen pakketips? hva er den røde drikken, og er det ikke lov å ta med seg drikke på glassflaske inn på campen..?

    15. Får ikke sagt det nok kor mye æ like dæ! Du e den beste bloggern, tar opp så mange interessante tema og står for det du sir. Du har flere ganga endra mine meininge til nåkka bedre og fått mæ til å tenke på ting litt mer grundig. Æ har ikke ord på kor flink du e. Det at du kommer med så mange innlegg hver dag, og at dem ikke bare e “idag har jeg”-innlegg, gjør dæ til en fantastisk blogger, og æ e innom bloggen din minst fem ganga hver dag. Du skriv så bra og direkte, nåkka som virkelig får folk til å tenke. Vil egentlig si at æ har blitt glad i dæ den her perioden æ har fulgt bloggen din, og hver gang du fortell oss at du har det ondt på nåkka vis har æ bare lyst til å gi dæ en stor klem. Du e en så stor inspirasjon og glede for mange, så keep up the good work:) Du e også utrolig pen, kjempefiint smil! Stå på, Sophie! <3
      Fast leser

    16. Håper du får det fint på hove. Ha det gøy, men vær forsiktig, du er en søt liten jente, på festivaler mingler man, men pass pÅ å mingle med de rette menneskene. Jeg ble nesten voldtatt på festival, var heldig og kom meg unna. Folk er fulle og høye, så stol på magefølelsen når det kommer til andre mennesker. Men festival skal være gøy, å være ett sted man kan slippe seg løs, men vi lever ikke i en beskyttet boble, så virkeligheten er både god og slem. Du er en pen jente, derfor vær ekstra forsiktig 🙂 Å viktigst av alt, pass på hverandre, da går det fint 🙂 Have A Blast 😉 <3

    17. i fra halsn å ned, så ligne hunden din litt på en jack russel terrier, siden den har så lang rygg å korte bein. veldi fin blogg btw 🙂

    18. Hei fine du! E nesten hundre prosent sikker på at hund din e blanding mellom dvergpincher å chihuahua! Ho ligne helt sinnsykt på min egen som e det, bortsett fra at din har litt mer chihuahua trekk i ansikte. men i kroppen e dem helt lik! like kraftig å muskuløs som en dvergpincher, men med chihuahua ansikt! e rimelig sikker på det 🙂 kjipt at du har betalt så mye for ho.. æ betalte 6500 å syns det va mye siden det e blanding (min va ikke vaksinert eller chippa da) men dem e fin å go uansett, å med et super bra lynne! det har hvertfall min lille! stå på 🙂

    19. det er helt syykt hvor pen du er når du smiler sophie !<3 jeg blir så glad av å se på deg 🙂 du inspirerer meg.utrolig mye, ved hjelp av deg har jeg fått treningsmotivasjon og har klart å.gått ned 25 kg og selvtilitten er.på.topp! stå på!!! 🙂

    20. hei! du blogge virkelig bra! Blir aldri kjedelig å komme inne på bloggen din.. noe nytt hele tiden. elske bloggen.. du er en nydelig jente, all respekt! du fortjener det beste på hove! kos deg!

    21. du er nydelig. og forresteen god tur til hove, kos deg maaasse! synes det er så gøy at du er så glaad, og du blogger superbra for tiden:-D er innom bloggen din flere ganger daglig for å se hva du skriver, hihi! uansett du er et utrolig stort forbilde for meg, og tusenvis av andre og du er uten tvil den beste bloggern <3

    22. Hahaha åå, herlig hund!! 😀
      Du er absolutt en helt nydelig jente, med en perfekt kropp! Det er ofte det som gjør at folk sier negative ting, fordi de er mesunnelige, det er hvertfall jeg!
      Men kos deg masse på Hove, gleder meg til å lese om det<3

    23. Hahah… lignet faktisk på Snoop Dawg! Jeg synes du skriver helt forferdelig brae inlegg i det siste 🙂 Håper du koser deg masse på Hove, gleder meg til jeg kan gjøre sånne ting! Må være helt herlig 🙂 Og foressten om du ikke har smakt alle Nutrilett sjokoladene anbefaler jeg virkelig Dark Chocolate!

    24. hei, jeg syntes det er sykt kult at du skal på hove! men jeg har også en del spørmsål ang. dette!
      – hvilken camp skal du på?
      – hvem drar du med?
      – hvilke konserter MÅ du få med deg?
      – hva har du hørt om de forksjellige campene der?
      kan du svare i et eget inlegg om hove, eller noen spørsmål når du er der?
      HADDE HJULPET VEEEEELDIG

    25. Jeg tror, jeg skal ikke si at dette gjelder alle leserne dine, men jeg tror at folk har blitt mer positive mot deg kanskje er fordi du har forandret deg litt; blitt mer voksen, kanskje litt mer positiv selv også, allt handler ikke om sminke og pupper lenger. Men jeg har nå alltid likt deg da, men synes du er litt mer voksen nå kanskje og det er bare positivt, pluss at du skal vite at du er nesten som et forbilde for meg siden jeg også er ganske optatt av utseendet, og får en del kommentarer pågrunn av det, noe som gjør meg deprimert noen ganger, men da hjelper det alltid å stikke innom bloggen din for du står fram får det du mener og holder på ditt, og det hjelper mye! Og det sitatet du nevnte her en gang: ” I’d rather be hated for who I am, then loved for someone I’m not” Og det har hjulpet meg mye helt siden jeg så det. Tror nokk det skal bli en tatovering ja, når jeg blir gammel nok til det.
      Elsker bloggen Sophie ikke gi opp!:-)<3

    26. Håper du får kost deg masse på hove! men lykke til med og få teltplass! det ble fult idag klokka 2!:/ er der nå og ser ikke en ledig plass:o

    27. Så fint innlegg!
      Jeg har sykt lyst til å kjøpe meg Happy Plugs, men problemet er at jeg ikke vet om jeg blir fornøyd med lyden! Hadde vert suuuperfint om du hadde skrevet litt til om hvordan lyden er. Kanskje sammenlignet med andre headset som f. eks KOSS eller lignende? Kos deg på Hove! KLEM <3

    28. er så flott når bloggere gir uttrykk for at de setter pris på de hyggelige kommentarere – det er jo det som motiverer oss leserne til å kommentere hyggelige ting!
      du er utrolig vakker, kos deg på Hove!! 🙂

    29. kos deg på Hove! 🙂
      det med håroljen, kan du ikke bare helle litt i en sånn reiseflaske av plast eller noe? 🙂

    30. Kan du hver så snill slutte å være så jævla nydelig? Bøir rett og slett jævelig forbanna!! har så dårlig selvtilitt aå det holder! jeg tenker at hver gang jeg er ute ser alle hvor stygg jeg er og nå vil jeg så vidt være ute, spesielt med shorts! jeg misunner deg masse! <3 Hilsen meg

    31. Blir så glad på dine vegne hver gang jeg leser at du blir glad av hyggelige kommentarer fordi du fortjener det virkelig!:D og det er det som motivere oss lesere til å kommentere hyggelige kommentarer også 🙂 kjempe fine bilder, du er nydelig! kos deg masse på Hove :))
      Uten tvil norges beste blogg!

    32. du e pen men skriv et innhold om silikon?
      og om du har det`?.. hadde blett glad:) og om det e vondt og ubehagelige?:)
      du e pen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg