uten extensions

Har nettopp vært ute i hagen med alle tre hundene, vi har faktisk tre av dem, haha! Er jo kun min hund jeg nevner på bloggen. Utrolig koselig i alle fall, rigmor var helt gal og jeg klarte og ta et bilde hvor hun var prikk lik snoop dogg som jeg kanskje kan dele her senere..? Hehe hvem bryr seg om at jeg skal se han på Hove liksom, har jo en mini-snoop i huset dagen lang! Nå skal jeg spise litt brownies og is, og etter det taco til dessert (haha, taco er bedre enn brownies). Fikk bestemme middag i dag, og da gikk samtalen sånn her:

Mamma: Hva vil du ha til middag i dag?
Meg : TACO!?!?!?
Mamma : Sjokk..

Så da blir det taco! Må jo spise som en gal nå før jeg drar, regner med det desverre blir lite mat på Hove. . Har hørt det er sykt dyrt der, det liker jeg IKKE!

Her er forresten meg uten extensions. No biggie.. Neida, hater det, men endelig tør jeg og legge det ut! Har riktignok litt av håret mitt oppsatt her så det når meg egentlig til skuldrene, men det håret er helt ødelagt så da vil jeg heller gå slik som dette. Over 30 cm av håret mitt brant opp i Desember når frisøren ødela det helt, så derfor er jeg veldig lei meg over hvordan håret mitt er – altså, ødelagt i mange år framover. Men men,  synes dere etter alt maset fortjener et bilde av det nå.

 

404 kommentarer

Siste innlegg