tidenes styggeste telt?

I dag skulle jeg og Anne-Sofie øve oss på og sette opp teltet til Hove, er jo viktig at vi kan disse tingene før vi drar dit. Men tror dere vi fikk til? Haha, det så ut som et nedbombet indianertelt og jeg fikk knapt plass der inne! Så for meg et skrekkscenario hvor vi måtte ligge to personer inni der med to store ryggsekker også. . . Takk gud for at jeg har en pappa som har vært på festival og ikke minst fjelltur tusenvis av ganger og kunne hjelpe oss, så etterhvert fikk vi begge plass inni der. Men fyfader altså!

Uansett, jeg, Amanda og Anne-Sofie har slappet av i dag med brownies, is og smootihe, vi har bare snakket og hjulpet mamma med håret og løsvippene før hun skulle ut, haha.. Eplet faller ikke så langt fra stammen her i huset! Jeg skal nok sove snart jeg, har fått PERFEKT døgnrytme ♥ 

Hahahah herreguud!!

Her ser dere hvor lite det faktisk er..

Pause..

og VOILA! Slik ble det med litt pappahjelp, haha.

53 kommentarer

Siste innlegg