Silikon? Jeg?

Siden jeg startet min bloggkarierre har det med jevne mellomrom gått rykter om at jeg har silikon. . Lurer på hvor mange ganger jeg må påpeke at jeg er for ung til å ha det..? Men men, her er rykter jeg kan avkrefte med en gang. Jeg vet at ryktene kommer fra en videoblogg hvor jeg IRONISK sier at jeg er norges yngste med silikon, jeg burde ha skjønt at folk ikke tar ironi. Well well. 

1. Har silikon
2. Har silikon og tok det ut
3. Skal ta silikon.

Ingen av disse stemmer! Jeg vet at jeg har sagt før at jeg skal ta silikon, og det var jeg ganske bestemt på – men så var jeg i Oslo for litt siden på konsulasjon, som er et møte med plastisik kirurg som kan fortelle deg litt om operasjonen, du blir tegnet på, man bestemmer størrelse osv. Det var ingenting galt med kirurgen min og jeg er heller ikke redd for operasjoner, men det var bare noe med det.. Jeg fikk også vite at i noen tilfeller hvor de opererer så må de flytte på brystvortene, altså skjære dem av for å så sy dem på en annen plass.. WHAT THE FUCK!? Det er mest sansynlig det sykeste jeg har hørt i hele mitt liv, slike historier kommer sjeldent opp i dagslys og man får kun høre om de der det faktsik går bra. Wow, hadde det skjedd med meg så hadde jeg gått helt under jorda!

Jeg har ikke noe imot de som velger å ta inngrep for å endre sin egen kropp, men helt ærlig ser jeg ganske bra ut og har ingen akutte behov for å endre noe som helst ved meg selv. Derfor, hvorfor skal jeg risikere at noe som allerede er bra skal bli helt ødelagt, bare fordi jeg vil oppnå noe annet? 

 

103 kommentarer
    1. Enig med deg! Men hvis du virkelig noen gang vil ha silikon respekterer jeg det, for når du er fornøyd er det herlig å lese bloggen din!! 😉

    2. Du er allerede perfekt! 🙂
      Glad du endelig har skiftet mening angående det og innsett at du er bra nok! 😉

    3. Jeg trudde det var ironi men jeg skule bare spørre om det var sant ^^ du trenger ikke silikon du har perfekt kropp og pupper ;o

    4. Synes det er bra du ikke skal ta silikon jeg 🙂
      Har ingenting imot de som gjør sånne inngrep, men det er synd de skal ødelegge sin naturlige skjønnhet ved å gjøre dette..

    5. Hvorfor lyver du?? Du har ikke vært på konsultasjon når du sier at du blir tegnet på der.. Du blir MÅLT på konsultasjonen for å beregne hvor langt niplene er unna brystvorten for å beregne str på innplantatene. På OPERASJONEN blir du tegnet på, sånn at kirurgen ser hvor snittet skal ligge, hvor protesen skal ligge. Dette gjøres ikke når du er på en konsultasjon.
      Så desverre Soffie. Der ble du bøsta i en løyn..

    6. åh, elske at du e så selvsikker og at du har respekt for dæ skjøl! Du har mange unge som les bloggen din, og æ e sikker på at mange har lært sæ og respektere sæ skjøl etter som de les din blogg! Du virke som en fantastisk person. Før trudde æ du va sånn skikkelig bitch og overleger, og ikke minst sånn barbie jente som bare bryr dæ om dæ skjøl. Men har lest bloggen din en stund, og du e virkelig ikke sånn!! alle sku vært som dæ, så hadde vi ikke hatt krig i verden <3

    7. Flytte på brystvortene? Hørtes ikke helt smart ut. Jeg var også på konsultasjon før jeg fikk silikon, og der hørte jeg positive og negative ting om det. Men ingenting om å flytte brystvorten. I mitt tilfelle, hvor mine brystvorter var litt langt nede og ved silikon ville det se dumt ut når du ble å havne nederst på puppen, så kom vi ikke frem til å flytte brystvorten, MEN å ta protesen lenger ned. Slik at den da havnet på midten. Er heller slike ting de gjør før de vurderer å flytte på den.
      Det som også er positift med silikonen nå til dags, er at de føles helt ekte, synes jeg og typen min som er de eneste som har befølt dem. OG du slipper å bytte dem ut. Du kan nå få silikon uten å tenke på å spare opp til en ny operasjon får å bytte. De er også umulige å få hull på, det fikk jeg testet ut på konsultasjonen;-)
      Så han du gikk på konsultasjon hos hadde jeg også blitt skeptisk av, men det er liten sjans får å måtte skjære av nippelen hos de virkeloig profesjonelle:-)
      Men for all del, du trenger jo ikke silikon. Hadde jeg hatt dine former hadde ikke jeg vurdert det engang, men så heldig var ikke jeg:-p

    8. hvorfor er ikke du den plantina blondinen som viser puppene sine på en måte ? du var forbildet mitt når du var den dumme søte blondinen .. miss that

    9. Ja, du trenger ikke noe plastisk inngrep, du er jo fin fra før av 🙂
      Men jeg har et spørsmål: Røyker du fordi du syns det er kult? Fordi det er jævli lite kult. Vil du slutte?
      Ikke ta det vondt ment, digger deg! <3

    10. er utrolig nok mer vanlig enn man tror å flytte brystvortene under sånne operasjoner ! har heeeeelt hekta på slike type programmer som handler om unge som gjør operasjoner, operasjoner som har gått feil osv og har sett det mange ganger 🙂 er vel sånn fordi hvis man legger inn kjempemasse blir brystvortene langt ut eller inn, i stedet for midt på :- )

    11. Du har nydelig kropp så ikke noe behov for å gjøre noe med den! Bra du ikke gikk for silikon! 🙂

    12. Så bra at du tenker sånn! Jeg ble faktisk veldig glad på dine vegne! Og pluss at du er perfekt akkurat som du er! 😀

    13. Når du kommer hjem fra Hove, kan du lage et innlegg hvor du skriver eller spør om tips til sommermusikk?<3
      Da er du en engel!
      ELSKER BLOGGEN DIN!

    14. TCM sin blogg er, uten tvil, 1000 ganger bedre enn din. Overrasket over at du ligger på 2 plass på topplisten 🙂 Kanskje ikke rart, når du selger din egen kropp ved å legge ut bilder av deg selv i bh for så å skjule ansiktet ditt.. haha pateeetiiisk :))

    15. Herregud, er så latterlig når folk aldri klarer å la ryktene bli avkrefta. Stakkars jente, hvis hu sier hu ikke har silikon så har ho vel ikke det. No big deal,eh!?

    16. koffer skulle du vurdert å ta silikon? , ser jo ut som du har digre mugger , men du vil sikkert bli kjøpe hore også håpe eg noen voldtar deg og bruke deg som en filledukke

    17. d e jo ikje nåkka rart at ryktan går når du præssa puppan langt oppun haka. Då skapa d rykta så då må du bære ha d så fint 🙂 Æ bruka E i cup å ingen har påstått at æ har silikon 😉

    18. hei 😉 ville bare si at du er nydelig, elsker smilet ditt, du er rett og slett helt nydelig 😉 <3

    19. Nå ble jeg ordentlig glad, “jeg ser egentlig veldig bra ut” DER var du et forbilde sophie. Kjempe glad for at du har vokst opp litt i tankegangen ang. kropp osv. Ble kjempe glad når jeg leste det!

    20. Er litt spesielt at de aller fleste drittkommentarene her ligger mer mot bånn der de hører hjemme! 😉 Du er fin akkurat som du er :). Skal ikke bry deg om hva andre sier 😉

    21. JAJAJAJA! ENDELIG NOEN SOM KAN INNRØMME AT DE SER BRA UT! FOR DU, DU SER HELT NYDELIG UT! Smelter nesten når jeg ser deg smile! åh, gud, bare viss jeg hadde et så vakkert smil, så hadde jeg aldri sluttet å smile.

    22. Herregud hvor du lyger, jeg har en kompis fra Harstad som sier han rotet med deg på fylla en gang, å han sier du hadde silikon 🙂

    23. KAN DU SVARE PÅ HVOR TOPPEN DIN ER IFRA?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 🙂

    24. Jeg tok silikon i fjor, da jeg var 18, og det var en veldig grei opplevelse! Operasjonen tok ca en halvtime, og da jeg våknet kjente jeg ingenting, fikk dog gaanske så vondt de to neste dagene (jeg tok under muskelen fordi jeg hadde så lite brystvev, som visst nok skal være myye vondere enn å legge implantetet over, som er mest vanlig og som du sikkert evt skal), men etter helga var jeg i full gang på jobb igjen! Tok operasjonen på en fredag, så det gikk altså overraskende fort over! Jeg gjorde det på Oslo plastikkirurgi på Frogner:) Kjempehyggelige og følte meg veldtig godt tatt i mot! Men sånn som jeg ser deg på bilder, synes jeg virkelig ikke du trenger noe silikon. Jeg skal selvfølgelig ikke snakke for deg, men jeg skjønner det ikke helt… Men om du bestemmer deg for det, så anbefaler jeg de jeg var hos! Kjempeflinke, og resultatet ble veeeldig bra 🙂

    25. Legen sa vel det fordi det er en feil med brystvortene dine og at de må rettes opp før man gjør noe mer med brystene dine.

    26. hei! jeg skjønner godt tankegangen din. og kanskje ønsker du det ikke sterkt nok? jeg er selv 18 år og mamma. da jeg sluttet å amme forsvant puppa for å si det sånn, og jeg tok silikon for ca en uke siden.
      Jeg var hos Nobel Clinic i Oslo og anbefaler stedet. der ble jeg fortalt at de ikke flytter på brystvorten annet enn hvis det er brystløft. det er vanelig at legen forklarer deg hvordan puppene dine vil se ut med diverse størrelser og jeg blir overasket hvis du våkner opp etter narkosen med brystvorter som er klipt å limt 😉 men som sakt skjønner jeg tankeganger din og du er ei søt jente som du er:)

    27. Hei Sophie Elise !
      Jeg tenkte jeg bare skulle hjelpe deg litt med det innlegget du la ut om hunden din for ikke så lenge siden. Jeg synes hvertfall du bør dele det her på bloggen din hvor du kjøpte hunden din, slik at ikke mange flere gjør samme feil.
      Det er en typisk feil folk gjør, betaler masse penger for hunden “de aldri får”. Jeg kjenner en som kjøpte en hund fra oslo også, hun skulle ha en pomeranian. Hun endte opp med en blandingsrase nesten gratis fra utlandet. Hun betalte 26 tusen, og vil aldri få pengene til bake.
      Jeg syns du skal annmelde det. Det er svindel, og om han har en nettside, eller noe, for du må jo ha fått informasjonen hans fra noe sted. Annmeld det til politiet. Det er ikke sikkert du får pengene tilbake av den grunn, men du advarer hvertfall alle som leser sin blogg, og “bedriften” blir kanskje tvingt lagt ned.
      Om det er noe spessielt ang. det jeg har sakt, kan du kontakte meg på [email protected]

    28. men helt ærlig ser jeg ganske bra ut og har ingen akutte behov for å endre noe som helst ved meg selv.
      du har jo endret håret ditt…og tenna dine [:

    29. Tror ikke du hadde kledd silikon. Du har allerede ganske store, nesten litt for store etter min mening 🙂

    30. bra innlegg, å bra du har skitet mening fordi du er fin som du er 🙂 lurte på en ting, når du er kommet tilbake fra hove å har tid til å skrive innlegg, kunne du skrive et innlegg med dine “politiske mininger?” du er med i auf, sant? bare litt sånn grunnsyn 🙂 er også med i auf, så lurer på hva du tenker, feks asylpolitikk osv 🙂 kos dææ på hove!!

    31. Hei Sophie Elise 🙂
      Håper du leser dette, fordi 3 ting:
      1. Jeg synes du er drit pen akkurat som du er, du trenger ikke all sminken og sånt, ihværtfall ikke silikon. Men du må gjøre det slik at du føler deg vell, føler du deg vell med sminke så bruker du sminke 🙂
      2. Du skrev for ikke så lenge siden at frisøren brente av deg alt håret? Kanskje du ikke mente det bokstavelig talt, men kan du ikke lage et innlegg om det?
      3. Kan du lage en video blogg? Elsker stemmen din 🙂
      Hilsen en fast leser.

    32. Så bra skrevet, du er den beste bloggeren jeg vet om. DU skriver ikke om hva du spiser og hva du ar på deg, du skriver om ting du kjemper for osv. Det er DET alle liker med deg.

    33. Drit i hva alle sier! You rock<33
      http://www.youtube.com/watch?v=TiUt9936V6c&feature=BFa&list=UUAjmDZIuqr9mBpIXhopV9Iw – Jeg såg nettopp på denne sang videoen, å jeg bare tenkt; Tenk og vert Sophie! Nydeligt utseene, stemme, personligheten og hele deg! Alt med deg er fantastisk! Men det som plager meg er alle dei negatvie kommentarene og alt den dritten du får! Men hallo, folk er sjalu! Hvem er ikke sjalu på deg liksom? 🙂 <33 Jeg har sååå mye respekt for deg<3
      Love yoou;-** <3 <3 <3

    34. Hei Sophie Elise…
      Elsker bloggen vil lese den En LANG stund til…
      men jeg bare lurer på om du kan leggge ut et inlegg om min blogg trenger flere leser å du har så SYKT mange
      Klem En som elsker bloggen din..
      Malin<3<3

    35. Sophie… du behøver absolutt ikke silikon! De er kjempestore fra før av hahah! Og siden du er så liten hadde det liksom ikke sedd så bra ut, du har kjempefine bryst, elsker bloggen din!<3

    36. Hva skal du med silikon? Dine er wayy to big for lille deg fra før. Hvis andre ønsker å ta silikon for å føle seg bedre om seg selv, må de vell få lov til det 🙂 Heia Tuva!

    37. Dette kan jeg avkrefte med en gang!
      For det stemmer over hodet ikke.. De gangene man flytter på brystvortene er når man tar brystLØFT, altså IKKE brystFORSTØRRELSE. Bare se på 3D videoer på Fornebuklinikken.no av hvordan de utfører operasjonene, så får du godt forklart og vist hvordan det foregår! 🙂

    38. Det sier da virkelig seg selv at du ikke har silikon! 🙂 Du har i alle fall mye lenger kløft enn de jeg har sett med silikon, i tillegg til at du – som du påpeker – er altfor ung =)
      Lizbethosnes.com – En ærlighetsblogg. Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com ♥

    39. glad for at hjernen din har vokst ‘XD du må nok innse at bloggen har hjulpet deg frem i en del av privat live ditt.

    40. Også er det litt med det at når man har tatt silikon er brystene noe man ikke lenger kan skryte av. Kommenterer noen brystene dine, og spør om de er ekte, må du jo si at det er silikon. Alle kan ta silikon, men ingen kan ha de samme brystene som DEG 🙂

    41. Neste gang du legger ut et slikt rumpebilde, synes jeg det skal være bedre kvalitet 😉 OG jeg synes du skal gå litt mer tilbake til lettkledde bilder, du er så MEGADIGG!!! Gutt94

    42. Bra det. Bruk pengene dine på nødvendige ting! Som mat strøm osv… Hilsen 12 år gammel jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg