dårlig service!!!

Er det noe jeg virkelig har lagt merke til, så er det hvor stor forskjell det er på servicen i nordnorge generelt og i for eksempel Oslo. Jeg mener, i Oslo er de aller fleste som jobber i servicebransjen utrolig hyggelige og flinke ettersom det er så stor konkurranse, mens her i Harstad virker det som om 80% av de ansatte gir seg faen – jeg blir overassket om jeg får god service her, og det sier jo LITT?
Jeg kan ta i dag som et eksempel. Jeg og Lisa var utrolig tidlig i byen i dag (døgnrytme) og besteme oss for å ta frokosten vår på en cafe som heter “De 4 roser”. Det var ingen skilt utenfor som viste når det åpnet, men så så jeg en dame som skulle på jobb der så sa jeg “Unnskyld, når åpner dere?” mens jeg smilte og alt..  Så ga hun meg DET bitchlikket, slengte på håret, hevet øyenbrynene.. Ja, hun var ca sånn her:

Hun kunne like gjerne sagt “hvorfor i faen skal jeg gidde å hjelpe deg, liksom” 

 Så sa hun ” klokken ni”. Jeg hørte ikke helt og sa “hæ?” så sa han “klokken NI!!!!” mens hun sukket og rullet på øynene på en IKKE ironisk måte. Så sa jeg “åja, klokken ni, okei fint takk 😀 ” så gikk hun bare inn. Vi ventet leenge, og så ble klokken ni og vi gikk inn i cafeen, og så sa hun “ehhhhhhhhhhhh, vi er ikke åpen enda!” og jeg bare “åja, beklager, men klokken er jo ni?” så sa hun “herregud, jeg sa vi åpner klokken TI!!!” og jeg bare ” JA BEKLAGER FOR AT JEG TRODDE DU MENTE KLOKKEN NI NÅR DU TROSS ALT SA DET TO GANGER!”. Haha, bare en liten situasjon, men noe slikt ville ALDRI skjedd med noen svenkser i Oslo for eksempel. Det hun burde sagt var “beklager for at jeg ga dere feil klokkeslett hehe, håper dere kommer tilbake klokken ti, igjen, beklaqer så mye!”. Slik SKAL man være når man har et serviceyrke! Har dere også merket forskjellene og opplevd dårlig service før? Jeg vil gjerne høre noen skrekkopplevelser her! 

Det er også en “resturant” her (egentlig ikke resturant, de selger bare junk..) der jeg synes de ansatte er sykt frekke, går aldri dit. De pleier å si “åja er du 12 år hehehe åh så mye sminke du har på deg nå stakkars hehe jaja, ser så forvirra ut stakkars liten” OKEI HVA FAEN!?!?!? 

Dagen i små bilder:

å-herre-gud så mainstream du er.. hehehe

 


85 kommentarer
    1. Har opplevd litt forskjellig her hjemme. Men nå er servicen utrolig bra på noen plasser der ansatte hjelper med ALT! blir glad når jeg kommer inn i slike butikker, føler meg spesiell haha 😀 Men hvis det er en ting jeg ikke liker med butikker og sånt er det for eksempel på carlings. Der er prøverommene utrolig lave. Som vil si at jeg som er litt over 160 cm kan strekke litt på hodet og se over dem. litt kleit egentlig. :3

    2. Var på en kafe en gang hvor jeg bestilte en hamburger og milkshake (jeg er formfull, for å si det mildt) og alle ansatte tittet hodet opp for å se på meg. De ga meg et jæææævlig bitchblikk, fyfaen. Sånn: really? du vil virkelig spise det, bare legge på deg sånn 20 kilo til, hm? Jeg ble jævlig sur og bare gikk ut derifra. Gikk heller på mcdonalds, haha

    3. Jiiizes, e inga vits å klag påå norlænningan, e bære dåkker sørlænninga såm e alt før åverfladisk.
      jessu fader, ta å skjærp dåkker litt’a..o.o

    4. Ja vet, dem e så sykt frekk her i nordnorge og liksom prate bak kassa sånn om dem baksnakke de andre. med en gang eg kom til sørnorge så spring dem jo nesten etter meg for å gi meg en god service, syykt bra! og de kommer med tips osv! Derfor eg skal fløtte sørover om ett år. glede meg 🙂

    5. Var på en rema på et sted som heter melhus, leita som faen etter hårbleking, men fant det ingen steder. Også til slutt spurte jeg en ansatt. Hun var dritsur, frekk og sa: “Trenger du virkelig å bleke håret ditt mer da? Er det ikke lyst nok, skal du bli hvithåret? Du ser da så liten ut, prøv å gå til frisøren du” og slike ting. Ble helvetes irritert, men prøvde jo å holde den høflige tonen, og spurte igjen om hvor hårfargen var, men hun gikk bare uten å svare. Så jeg ropte etter henne, hun snudde seg og deretter fortsatte å gå. Gikk til sjefen og klaget, jeg var visst ikke den eneste hun hadde vært bitch mot. Så hun fikk sparken. Haha, litt slemt, men hun valgte trossalt sin egen skjebne.

    6. Du er så pen! Sykt frekk hun damen var. Nei heldigvis! Eller, hvis det telles som dårlig service:
      Jeg var i dyreparken i miriams heksehus, sammen med en venninne. I det spøkelseshuset er det folk helkledd i svart som går rundt å skremmer folk. Når jeg blir redd, så blir jeg ofte veldig sur og slo han. Hahaha, ja jeg vet det kanskje ikke var så smart men jeg blir bare veldig sur når jeg blir skremt. Så reiv han tak i meg og begynte å kjefte på meg og holdt meg igjen fra de andre folkene og sånt. Så svarte jeg “unnskyld, jeg ble bare veldig skremt” med likevel..

    7. Skjedde med at du hadde inngått avtale med foreldrene dine om shopping forbud/ ikke kjøpe mat ute? Du snakka om 1 år, dette skrev du i forrige uke? Jaja.

    8. Det er som at en sirkus artist ikke liker dyr. du burde være ganske service innstilt ja hvis du jobber på steder som kafe osv…
      Men noen folk har jobbet så mye og hvert borti mye “dritt” unger at de tenker det samme om alle yngre. det er synd det blir slik men. 🙂

    9. Var i banken forrige uke og skulle ta nytt bilde til bankkort. Da jeg kom inn sa en av de to eldre damene som satt bak dataskjermene sine og si “unnskyld, men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha de tingene jeg”. (Da jeg har både snakebites, i tungen og i kinnene). Og den andre sa akkurat det samme. Da jeg fikk sagt hva jeg egentlig skulle, og var på tur til å gå dit hvor man tar nytt bilde sa den ene “jeg blir rett å slett kvalm av å se på deg”. Jeg ble helt ordløs av at det går an å behandle kundene sine på den måten, og spesielt at de sa det til en 15 åring.. Herregud, for en kundeservice sier jeg! Faren min var også med meg, og han ble også helt ordløs over slik oppførsel!

    10. Ikke akkurat noe store greier, men på en pizza resturant her jeg bor er det en som alltid er så overlegen bak kassa. Idag skulle søsteren min og jeg bestille pizza, og før jeg rakk å si hva vi skulle ha sa han bare “jaja” og viftet oss bort med armen sin samtidig som han viste meg tidenes blikk. Altså, hva faen? Hadde lyst til å si han kunne beholde den jævla pizzaen sin selv. Ikke hadde han brydd seg noe om den når han lagde den heller, så ut som om den hadde blitt hivd rundt og alt! Smakte dritt gjorde den også. Hahah

    11. haha… herregud ! sellom du hater harstad så mye og vil flytte og ditt og datt så træng du jo ikje skrive masse neggative ting ! harstad e ikkesånn.. sikkert førdi du ikke like harstad du finn alle mulige negative ting om det ! syns egenlig det e bare teit ! ja vet vi har forskjelige meninger.. men er ikke sånn at 80% gir seg faen osv.. hallo! forskjell på oslo der det bor 1 000 000 folk og i harstad der det bor 200 000 folk ! NEI det e ikke negativt om det du skriv men bare litt teit 😉 du e snart 18 år ! du burde tenke litt lengere…

    12. Men hvis vi begynner og skrive hvor det er god sørvis så er det ihvertfall kina, mongolsk og japanesiske resturanger så flinke med god sørvis. kan nesten bli for voldsomt til tider vett 🙂

    13. ja, jeg er helt enig. selv jobber jeg på nille, og selvsagt skal man være hyggelig mot kundene. men en del kunder er bare helt sykt teite. jeg har en kategori på bloggen min hvis du er intressert i å lese, den heter “vrien kunde”, dette var ikke ment som reklame for min egen blogg eller noe, men siden du sa du ville høre noen historier så 🙂 ha en fin kveld videre!

    14. Jeg går salg service og sikkerhet linjen og jeg vet det om å være hyggelig mot kunder osv… jeg merker godt når noen ikke er flink i sitt yrke, jobber man innen service skal man være snill og hyggelig mot kundene sine, sånn er det bare, sånne folk som ikke bryr seg og er frekke, de burde bare få sparken

    15. HAHAH, jeg ler. Du skriver så sykt bra! Om jeg hadde vært på dær å noen som var på jobb hadde kommentert sminken min ville di fått maten i retur i trynet.
      GO 😀

    16. MARCO HAR SLADRA PÅ DÆ !! DU HAR FANMÆ 4 BH-A I BRØSTA  !!! HAHAHA E D MULII !! <3 DIGGE DÆ, SNUPPSI <3 !

    17. haha HÆ?? sorry men må bare svare til “mariell” her oppe, 1 000 000 folk i oslo og 200 000 i harstad? wow noen er litt naive her eller!!

    18. Jeg har opplevd bedre service noen steder i nordnorge enn enkelte steder i oslo, så det kommer faktisk litt ann på 🙂
      Men mange er hyggelige i oslo, og har også opplevd dårlig service i nordnorge 🙂 (og omvendt)

    19. herregud, makan til oppførsel!
      folk i trondheim er vel generelt veldig hyggelige, men enkelte personer sukker hver gang man spørr om hjelp osvosv.. sykt irriterende!

    20. Herregud! Syns det er respektløst å være slik mot kunder. De som jobber i butikker o.l burde være blide og hyggelige, i hvertfall dra på smilebåndet selv om de kanskje ikke har den beste dagen. Det er jo tross alt deres jobb. Og de skal jo gjøre slik at folk syns det er hyggelig å være der og vil komme tilbake.
      Fine bilder forresten! Men hva vil det si å være mainstream? ;$

    21. Fyyy faen, jeg hadde ikke takla situasjonen, hadde klikka så jævlig for meg!! Men det er bra ikke alle er som meg:)

    22. Hater folk som oppfører seg sånn! Jeg Bor i Asker da, men har opplevd dårlig service; jeg skulle bleke håret hos frisøren og viste bilde og alt for å vise fargen, så sa hun at det skulle hun få til. Jeg stripet med sånn hette, og hun var skikkelig hardhendt og bare dro i håret mitt, ig fargen ble skikkelig mørk og ujevn og det så ut som jeg hadde sykt ettervekst, og det ble gult. Så ringte jeg og ville ha tilbake de 2000 kronene, men hun sa det ikke var noe de kunne gjøre! Hun oppførte seg sånn sykt bitch når jeg var der alene og jeg ringte, mens når mamma ringte så var hun sånn uskyldig liksom, ahhh irriterende!Så sa hun at det ikke gikk å farge det lysere, men jeg hadde ikke farget håret fra før eller noe, så jeg gikk til en annen frisør som klarte det mye bedre!:) så det er ikke bare bra service her rundt Oslo, men har opplevd mest bra!!:)

    23. Her jeg bor så er det en pizza resturat og han som jobbet der var sykt frekk. han kunne godt jage folk ut også hvis folk snakket sammen kunne han godt komme å plante seg i det de snakket om. Som moren min og kjæresten hennes var der så diskuterte de om de skulle ha ha kaffe så kom jo han å planet seg. Så sa han til mamma ” la mannen besteme ,la mannen besteme” så ble hun veldig irritert og måtte forklare han at her i Norge så bestemmer damer å ” han kom fra et annet land”

      1. Det der er ikke dårlig service, det er bare misforståelse av deg.
        Han tulla sikkert når han sa til mora do «la han bestemme» og det er vel vanlig å tulle om sånt. Hadde det vært en norsk mann så hadde du ikke skrivi sånt!

    24. Ser det er veldig mye dårlig service rundt om i butikkene selv. Går førsteåret på Service og Samferdsel, og legger godt merke til om selgerne går frem i salgsprosessen, for eksempel, på en riktig måte – alt for mange som gjør det helt feil.

    25. tja, var på dyrebutikken og skulle kjøpe hamstermat.
      også spør jeg betjeningen etter å lett etter hamstermat – eeehhh, dæ æ jo dær
      du såg jo nettopp på dæ
      ehhehe
      Snakket til meg som om jeg var blind og verdens dummeste person for å stilt han det spørsmålet.
      Første, så var det ikke den hamstermaten jeg spurte etter, og jeg så den ikke på øverst hylle, blæ.
      Men så bruker jeg å handle på coop, og der er det 2 stykker som jeg er veldig hyggelig mot, og som er hyggelig tilbake! Som er lett å snakke med.
      Andre sier ikke hei tilbake, eller ser på deg, bare sitter der og er gretten..
      Engang de 2 jeg er venn med ikke hadde vært på en jobb på en stund, og det var bare sure folk, så gikk jeg til rema 1000.
      Og der skvatt jeg til når kassedamen sa god helg, så overaskende var det for meg, haha.

    26. Jeg er enig med det at de har dårlig scervice i nord norge, ofte hvis jeg skal gå i en butikk å spørre etter noe helt normalt ser de på meg som om jeg skulle spurt etter narkotika, men jaja, det er de som mister kundene sine 🙂

    27. Synes det er forskjell på hvordan en blir behandlet ut fra hvordan en går kledd, og ser ut. Spesielt i klesbutikker o.l. Om jeg kommer i joggebukse og genser eller i arbeidsklær, litt bustete på håret og med lite sminke er det et fåtall som kommer for å spørre om en trenger hjelp, og noen er lite hyggelig i kassen. Om jeg har på fine klær, og ser noelunde ok ut kommer de alltid for å hjelpe. Om en har et serviceyrke skal en yte service. De minste en kan forvente er at de er hyggelig, respekterer kundene og har vanlig høflighet.

    28. Jeg har også opplevd dårlig service her i Tromsø, senest i dag. Ved skolen vår er det en coop prix butikk så vi bruker mange ganger å kjøpe lunsj der. i dag satt det 3-4 gutter på en benk inne på butikken ved kassen. det kom en gammel dame som hadde betalt og står der ved benken der det er over en halv meter med plass. så kommer en ansatt og sier til guttene :dere kan ikke sitte her, DERE SKREMMER BORT KUNDENE! hallo er ikke klassekameratene og jeg også kunder?? flere slike episoder har hendt før:-(

    29. Haha. Jeg syns det er litt morsomt at du syns det er bedre service sørpå, for jeg syns det er bedre service i nordpå enn sørpå 😉 Men det har vel noe med hvor man er..
      Digger bloggen din! <3

    30. Den dårligste servicen er som oftest på små steder ja, der de ikke har konkurranse.
      Små steder som i “små steder over hele landet”, ikke tro det er bedre på østlandet :p

    31. Uff, for en utrolig dårlig oppførsel av en person som jobber i et serviceyrket! Det er virkelig ikke slik man behandler kundene, og dette kvinnemennesket burde fått sparken..
      Jeg jobber selv i et serviceyrke, på et motell, der jeg blant annet serverer, tar i mot bestillinger, tar i mot kunder osv. Derfor legger jeg fort merke til servicen til mennesker som jobber i slike yrker. Det verste jeg vet er å komme til en butikk eller en restaurant der det ser ut som om alle ansatte nettopp har kommet i fra en begravelse – ja, til en av sine nærmeste, nesten sin egen til og med…
      Som ansatt i et serviceyrke burde man vise respekt for alle, vise vanlig høflighet, smile og vise at man virkelig er der til tjeneste for kunden… Selv om jeg har en dårlig dag, og aller helst vil ligge hjemme i senga å gråte av fortvilelse, klarer jeg å beherske meg såpass at jeg smiler og prater med kundene. Det skal ikke gå utover kundene at jeg har en dårlig dag…
      Klarer man ikke å vise normal folkeskikk, har de kanskje en ledig stilling på et kontor ett eller annet sted.. 😉

    32. Ja, noen plasser er bedre enn andre! Nord-Norge er litt dårlig i akkruat det, så ja, jeg er enig! Men men 🙂
      -Kommenter gjerne tilbake 🙂

    33. Kunne ikke vært mer enig!! Bor også nordpå, og sist gang jeg var i Oslo ble jeg jo nesten sjokkert. Alle i butikkene var sykt hyggelige, ga meg komplimenter (på feks. sko eller veske) og gjorde dagen min 1000 ganger bedre. Selv om nordlendingene lett er de råeste, har vi noe å lære på akkurat den biten!

    34. Sliter med akk det samme. På postkontoret her så skulle jeg hente en pakke som hadde ligget der i 6 dager, men som ligger der i 14 dager før den blir sendt tilbake. Tok med meg hentelappen å visste til hun bak disken, hun såg bare rart på lappen og på MEG? Hvorfor det liksom?! Så kom hun med pakken å la den på bordet og sa den var blitt sendt tilbake..? Hvordan går det ann?;o fikk ikke pakken -.-

    35. Om du drar til utlandet ganske mye, og reiser med norwegian og sas sånn noen ganger hver, så er SAS sine ansatte sure som faen, og det meste som er i menyen er utsolgt.

    36. Hei. jobbe sjøll i butikk. I dagligvare. Men ett service yrke e ett service yrke. Ho der burde ikkje fått lov å ha jobb der. Man ønske ikke å komme tilbake
      til en plass der betjeningen e sur og frækk. Sånn skal det ikke være. Du/ dokker bør klage til daglig leder på ‘de 4 roser’.
      Skal ikke det være byens mest ekslusive restaurant?
      Kun en annsatt kan ødelegge for resten desverre. Som ho der sure servitrisa. Men detta e jo Harstad. Æ skulle likt å dra dit å ‘spist’. Hadde ho vært frekk og sur så skulle ho fått høre fra mæ på en fin måte at ho ikke va egna t å jobbe i ett sånnt yrke. hehe. 🙂

    37. Var det ikke du som sa at du IKKE skulle kjøpe mat og klær ute i byen?! Slutt å jug så mye for oss bitch….

    38. Siden jeg ikke er sånn spesielt gammel (13år) så merker jeg sykt forskjell på hvor hyggelige personale er i eks klesbutikker. Det er så sinnsykt mange voksne som er drithyggelige mot voksne men som snur helt om hvis det kommer en som er ungdom/barn. De kan til å med være hyggelige mot en voksen som står foran meg i kø også når det er min tur så er h*n kjempesur og svarer kort og frekt. Dette er så forferdelig irriterende! Men så er det også noen butikker som er hyggelig uansett da, bikbok i Asker er en sånn butikk de behandler deg kjempe bra uansett om du er voksen eller ungdom.

    39. Var i heimlandet mitt en gang, som da er Litauen. Så kom vi inn i en brillebutikk, og dama der bare satt å babbla og babbla i telefonen. Herregud: en ting er en viktig samtale, men man kan FAENMEG ta å se opp, og smile, bare for å vise at det er viktig og at du beklager for bryderiet!
      En annen ting var når jeg skulle ta buss. Jeg var 15, men pga høyde og sånn såg/ser jeg 18 ut. Sjøføren krever selvfølgelig at jeg skal betale VOKSENbillett, mens jeg forklarer at jeg er 15 og har ikke legitimasjon (har jo ikke moped, eller kort, fordi det er så forbanna vanskelig når man er utlending tydeligvis..) så ender han opp med å si med DET blikket: “Vel… Blir værre for deg viss du blir tatt. Men ok.” FY-FAEN.
      Jeg SKJØNNER at de kan være forbanna, og at det er vanskelig fordi folk ofte lurer dem og sånn, men hva med å være HYGGELIG? Akkuratt som ditt tilfelle: Det eneste som skulle til var at hun sa det med et smil.
      Får vondt av mennesker av og til, spesielt når de får BETALT for å være hyggelige!

    40. d var engang vi skulle kjøpe fondation og spurte etter hjelp. å hun bare ja du er jo ganske bleik så du må en lys farge , å en vennine av meg bare men jeg vil jo ha litt mørkere da. å hun bare ehmm jeg er utdannet make up artist og vet va jeg holder på med da . å ga oss det bitch blikke :O jeg er fra trondheim men er for det meste god service da <33

    41. Ta å kontakt ledelsen ved å prate med dem face2face, skrive mail ect om hvordan DU opplever servicen! For vi ALLE ønsker og FORVENTER god service! Så dette skaper et dårlig ryke på “De 4 Roser”, med negativ kritikk! Ikje bra d førr bedriften neij 🙂

    42. Har ikke lagt merke til dårlig service i Norge, men forskjellige steder i utlandet… for eksempel en gang da jeg shoppa, stod jeg og ventet i kassa og sputte “hvor mye koster disse?” og jeg fikk bitchblikk av den sure kassedama, hun bare “det står bak” jeg bare wtf er det så vanskelig å si hvor mye den koster? hater sånne ja

    43. Det du opplevde der, skal selvsagt ikke skje. Den dama der burde bli sparka på flekken. Hater selv å bli behandla dårlig når jeg er ute og skal shoppe ellernoe, men siden jeg selv jobber på café har jeg en viss forståelse for de ansattes oppførsel igjen da. Det er sykt slitsomt etter en lang arbeidsdag å få kunder som ikke oppfører seg, som tar på nyvaska glass, som er frekke, krever ekstra-ditt og datt og som klager på prisene eller spør hva hver eneste ting koster enda prisen står der osv. Det er ingen unnskyldning for å være direkte frekk og usmakelig, men arbeidsdagen blir mye tyngre av usamarbeidsvillige kunder. Sier ikke dette til deg da, Sophie, du var jo blid osv, men til noen av de andre som kommenterer her. Det hjelper veldig på å være litt blid mot oss ansatte også! Vi er ikke maskiner vi heller. Ja, vi jobber i et service-yrke men det er ærlig talt grenser for hvor mye vi skal lide oss igjennom iløpet av en dag vi også, med godt humør.
      Ellers håper jeg restauranten får dårlig omdømme etter innlegget ditt her! Hadde vært tilpass for dem.

    44. Ekstremt irriterende, og ikke minst dårlig fra arbeiderens side. Burde få sparken, for det er absolutt ikke en del av jobben å være frekk og utidig. Desverre er det ikke alle som takler sosiale sammenhenger, bra vi har personer som ikke godtar dritt i det offentlige, og som tør å si ifra. Spesielt når man selv er hyggelig mot dem, kjenner jeg blir oppgitt.

    45. Har opplevd flere situasjoner i de siste ukene når jeg har vært og handlet i dagligvarebutikker. For det første, de har ikke sagt hei, de har heller ikke smilt, de har sagt prisen, jeg har betalt, og når jeg er på veg til å gå, så sier jeg alltid hade, mens jeg smiler. Får somregel ikke et svar en gang. Jeg mener at det minste en kan gjør i et service-yrke, er å smile og si hei og hade.
      Jobber selv på postkontor, faktisk, og jeg smiler alltid til kundene, prøver å være hyggelig og grei, men er selvfølgelig noen situasjoner der kundene er DRITSURE, men jeg klarer å beherske meg og hjelper de med det de trenger hjelp til som regel. Noen av medarbeiderne mine er dessverre ikke alltid like hyggelige og smiler, men de med det, er ikke mitt problem!

    46. Har opplevd slik flere ganger, og det er ytterst irriterende. Jobber man i et serviceyrke, så skal man yte god service, og være hyggelig ovenfor kunder!! Det er tydeligvis mange som ikke har skjønt akkurat det, dessverre.. Ødelegger for hele stedet, om det så er en cafe eller hva det da skal være…

    47. Jaa jeg bor på Finnsnes, og jeg var i Harstad i fjord sommer. Det er bare en liten ting da, men herregud? Jeg gikk inn på cubus, og bladde igjennom noen gensere. Så la jeg noen av de genserne på siden av de andre liksom. Så kommer det en som jobber der og bare bryter seg inn med en dritsur mine og stemme “hvilken størrelse er det du bruker!?”, og jeg bare “xs…” og hun bare “Ja, du ser at de største størrelsene ligger øverst så xs er helt nederst, så du TRENGER ikke å legge alt i en haug på siden og lage så unødvendig rot så jeg må rydde opp.” HALLO liksom, kunne vært litt hyggelig da. Sykt frekt!
      Haha btw du skriver sykt bra, elsker bloggen din og deg! Og jeg elsker smilet ditt faktisk!

    48. Jeg og venninna mi var på bunnpris i ca 12 tiden og ungdommer får enkentlig ikke låv til å være dær da i skoletia, vi gikk inn å det hva bare en i en kasse. Hun så på oss sykt stykt og følte med på vær et steg vi tok, vi kom oss inn å tenkte : hurra nå får vi kjøpe oss noe godt allikevel og vi fant iste,boller og mye annet godt så når vi kom til kassa og la fra oss varene spurte hun : e dokker ungdomma dokker å så stykt på oss og vi bare ja… Da sa hun fort okei dere kan ikke få betale da det er ikke lågt med ungdommer hær nå. Da sa jeg : unskyll men vist du tror at vi stjeler og det er grunnen til at vi ikke får komme inn burde du ha sakt det når du glana på oss hele veien inn hær for nå kunne vi ha stjelt alt vi kunne siden vi har vært gjennom hele butikken å du får oss til å tenke yes vi kom oss inn! Så så hun bare stykt på oss fortsatt så sa jeg okei , men da veit æ koss servicen e hær dokker har akkurat mista en kunde så gikk vi <3 jeg har merket før at på akkurat den bunnprisen er de bare hyggelige mot voksne og sur når barn/ungdom kommer

    49. Åpningstider De 4 Roser, Torvet 7b:
      Café (1 etg): mandag – lørdag: klokken 10.00
      Søndag stengt.
      Restaurant (2 etg):
      mandag – lørdag: klokken 18.00.
      Søndag stengt.

    50. var på resturang på tenerife, da sa naboboret at fisken var dårlig osv(de var jo norske) så nekter han får at den var misslykka, også viste han fingern til dem, da bare betalte jeg og vennina det vi hadde spist, og stakk.! helt sjukt kvalmt

    51. Du har så rett! Sykt stor forskjell fra Trondheim til Oslo også. Var på klassetur for noen dager siden, i Sverige, 3 timer unna her jeg bor. Og jeg merket stoooor forskjell. Svensker er sååå mye hyggeligere enn norske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg