sminkefri start

Hei! Våknet sykt sent i dag, men skal si at det var godt å sove ut. Hadde så mange rare drømmer, drømte blandt annet at jeg drev å tok steroider og melanotan i hovedpulsåren og slikt? Sykt ekkelt, haha! I dag drar vi hjem til Harstad og jeg har ikke lyst overhode. Vil ikke hjem, men gleder meg til å se bestevenninne mine igjen da ♥ Og så er jeg FORBANNET på lillesøsteren min nå som har tatt mye av klærne mine mens jeg har vært borte, jeg er sykt egoistisk på klær siden jeg bruker mine egne penger på alt og hvert plagg betyr mye.. Har ikke telling på hvor mange ganger ting har blitt borte fordi jeg har vært for snill å lånt det bort.. No more, haha! Noen andre som har det problemet med sine klær? Jeg skal få meg lås på rommet. aldri at noen skal få ta noe derifra igjen. 

67 kommentarer

Siste innlegg