jeg er flink

Nå har jeg kommet hjem fra byen, vi har vært der i mange timer og jeg har ikke brukt NOEN unødvendige penger, woho! Måtte jo kjøpe meg piercing for om ikke gror det igjen, men elles – nada! Når jeg spiser mat ute blir jeg spandert på, haha. Og når vi snakker om mat, vi var på fridays og han servitøren der var så kjekk at jeg måtte bare si det til han, vi fikk skikkelig god tone og han spurte meg om bloggen osv. Helvette at han drar hjem til sverige i morgen da, haha! 

Og forresten, jeg har en god nyhet. Hva sier dere om jeg sier at dere kan vinne biletter til Rihanna senere idag på bloggen min? Følg med ♥

 

Forresten så har jeg fått et sinnsykt stort munnsår som går både på innsiden og utsiden av overleppen, ligner litt på herpes..? Noe jeg ikke tror det er, haha. Anyways, den ene siden av leppen har hevet seg til det dobbelte og jeg ser ut som en idiot, noen som vet hva som kan hjelpe? Er ikke superkeen på å vise leppa nå, ser jo ut som dolly duck..

Fin ettervekst, jeg må til frisør ASAP.

Her ser man det litt.. Har køddet litt på diverse nettsider om at det er restylane men det er det ikke haha, jeg er jo 17 år. Overleppa mi er vanligvis mye mindre enn underleppa og jeg synes IKKE dette er noe fint. HELP MEEE. 

 

99 kommentarer
    1. du ville ikke dele det på bloggen, men hvis du har gjort noe som gjør at du har størrelepper,kan jo dte være betent .

    2. uff så synd med leppene dine:s flink du er å ikke bruke penger, ser opp til deg, er selv en shopoholikerxD stå på sophie!<3

    3. AH FRIDAYS<3
      jaa, ha en konkurranse hvor man kan vinne rihanna-billetter, hadde vært awesome:)
      pleier å ha munnsår avogtil og sånne skikkelig mongolepper, pleier å ta på tannkrem (av alle ting..) også foundation over så det ikke synes så godt:) det pleier å hjelpe på vanlige munnsår iaf! tror det hjelper best med avkjølende produkter. kan jo prøve å holde en isbit der?

    4. Har ikke du kjæreste? Elske at du e tilbake, sank ned til golve når du skrev at du skulle slette den! Måtte jeg virkelig leve me tcmn sin blogg? Ikke din i d hele tatt? Ikke får å være frekk mot tcmn men du er bedre. Både på utseende å everything! Love you! Pluss, du digge bieber!!!

    5. Jeg mener å ha hørt at om en har munnsår så er det herpes? Siden det er bare i munnvikene det går ann å ha ”vanlig” munnsår. Men er ikke helt sikker på om det stemmer da.. Håper du finner ut av det :)))

    6. Åfaen, trodde det var restylane jeg! Så det på instagram elns og trodde på det! Haha, føler meg dum..men det ligna jo da.. 🙁

    7. så flink du er ! utrolig bra at du ikke måtte slutte , hvis du hadde gjort det vet jeg ikke hva jeg skulle gjort ! ellsker bloggen din og personligheten ! 🙂 også den perfekte krppen da !

    8. Rihanna? Wææææ! Skal so være med når du blogger om det, er innpå bloggen din 10 ganger om dagen uansett xD Jeg elsker Rihanna, sånn serr. Har hørt på henne siden jeg var 10 og vet alt som er verdt å vite. Utrolig lettet over at du ikke skal slutte!

    9. Er det foreldrene dine som har sagt at du ikke får si at du har tatt resylane? Det er 16 års grense på jo.

    10. Til munnsåret ditt vil jeg anbefeale deg å kjøpe en liten krem på apoteket mot forkjølelsessår/herpes. Pleier selv å få det en gang iblandt og når jeg tar på den kremen så forsvinner det. Tuben heter “Prolip” og kremen er veldig effektiv. Sånn herpessår har en tendens til å formere seg og bli verre og verre så viktig å behandle det. 🙂

    11. Fina <3 Super glad for at du ikke skal slutte 😀
      Vinne bilett til Rihanna konsert !? er med
      Skulle egentlig dra , men hadde ikke rå.. :/

    12. Fina <3 Super glad for at du ikke skal slutte 😀
      Vinne bilett til Rihanna konsert !? er med
      Skulle egentlig dra , men hadde ikke rå.. hadde vært gøy å vinne da 🙂

    13. flinke du e <3 men ein ting eg bare må få sagt.. dt nye profilbildet du la te på bloggen e GRUSOMT :O

    14. du sa jo at du skulle til bunæsklinikken når du skulle til oslo, har det noe med leppa di å gjøre?! ..

    15. Det er et virus som går, hadde fire stk for litt siden – ble ikke et veldig lekkert klassebilde, for å si det sånn… Men Vademecum (munnskyllet) var veldig effektivt, og jeg er veldig kresen og skeptisk til sånt! Svir som helvete de første gangene, men etterhvert kjenner man det ikke. Mine gikk betydelig ned bare etter 1 dag, tok på når jeg husket det 🙂

    16. trodde du hadde kjærete jeg.. hvordan snakker man til kjæresten sin? det er så vanskelig å ha noe å si når man har andre tanker flyvendes ihode

    17. Hei 🙂 Tror egentlig alle munnsår er herpes, :/ Det er bare det som er munnsår, med mindre du har bitt deg eller noe? Jeg får det ikke selv, men har en venninne som pleier bruke antix ; ) Du får kjøpt det på apotek : )

    18. Venninna mi hadde akkurat som du forklarer, og hun var hos helsesøster og fikk bekreftet at det var herpes 🙁 og dette sier jeg ikke for å være kjip! Stikk innom et apotek og hør, de vet hva du kan smøre på så det forsvinner fortere:) noe som ligner på antix, men er litt annen type.

    19. Hvorfor skrev du at du fylte 18 den 18 februar når du var i Oslo, og nå sier du at du bare er 17? Det må jo være ett eller annet du ikke forteller oss.. Regner med at du ikke bare har løyet på deg et halvt år bare for å gjøre det.. Kan du ikke bare skrive to små setninger om det så slipper du så mye diskusjoner rundt emnet.

    20. Haha, er det ikke du som er så keen på store/fyldige lepper da?:)
      Hvis det plager deg burde du oppsøke lege, er sykt vondt!:(

    21. Hvilken butikk tok du de bildene i?? 🙂 Så kul ut! Skal snart til Oslo og kunne gjerne trengt litt butikk-anbefalinger, noen man ikke handler i hver dag liksom ;D

    22. det er jo løgn å si at du ikke har tatt restylane. Du gjorde det på Sortland, og i Oslo. Hvorfor lyve?

    23. Munnsåret ditt er nok herpes ja, det heter herpes simplex 2 (om jeg ikke tar helt fei nå) Det som hjelper er prolip(p)!!! En rød/hvit tube du kjøper på apoteket. Cirka 9/10 får slik herpes en eller annen gang i livet, selv har jeg hatt det siden jeg var 6 år , er nå 18, og det kan være ganske så smertefult! Det kommer som regel av stress/lite søvn osv. God bedring 🙂

    24. haha, selvfølgelig har du restylane… du tok film av deg selv med duck lepper i går… ikke prøv å lur noen kjære dæ!;) tenke det ”såre” du snakke om kommer fra restylane, noen får sår å ødlegger leppene helt etter å ha tatt det 🙂 bare så du vet d…

    25. Munnsår? Hvorfor skrev du da under den videoen du la ut (og slettet) at du “kunne tenke deg hvilke kommentarer som kom nå”, og at du ikke brydde deg om hva andre syns om hva du gjør med utseende?? Confused.

    26. sophie da…. har du ikke lært at alle såkalte munnsår er herpes? Men det er faktisk flere av norges befolkning med herpes enn uten, så.. anse deg som normal. Grunnen til at du hovner opp, er pga blemmene. Ser at det er noen som har anbefalt tannkrem, hva enn du gjør; ALDRI TANNKREM!!! Kjøp compeed munnsårplaster og andre herpessalver som du smører på med EN gang du kjenner prikking i leppene. Lykke til, frk. perfekt! 😉

    27. Kamferdropper hjelper utrulig mye mot munnsår. det kan kjøpes i et lite “medisinglass”, så tar du bare litt på en q-tips:-) håper det går over snart:)

    28. Åhh lol. Alle vet at du har tatt restylane og ikke har herpes. jeeez…-.- du er pen åsner men blir sykt oppgitt av deg innimellom…. :))

    29. det med leppene må du lengre ut på landet med 😀 haha <3 skjønner at foreldrene dine ikke vil at du skal vise hele landet at du har fikset på leppene når du kun er 17 år 😉 hehe, kan jo være det med munnsåret et sant, men jeg tviler <3 digger både deg og bloggen din, sophie uansett 😀

    30. Sophie, koffer lyg du om at du ikje har BOTOX i leppen, når du har det? Æ kjenn ei jenta som går på samme skole som dæ, å ho sei du ser ut som ei and førr du har så stor overleppa!

    31. Du ser jo ut som dolly duck uansett nå for tiden da.. Hvis man ser på bilder av deg for 2 mnd tilbake, så er leppene HELT forandret. Vi er jo faen ikke blinde og dumme bare fordi vi leser bloggen din (noe vi egentlig burde være men 😉

    32. Snakker vi sår/blemmer/rifter på leppa? Hvis det er munnsår du har, har du mest sannsynlig herpes type 1. Herpes type 1 er ganske vanlig, og nesten alle har dette latent i kroppen fra barnealder. Noen blir smitta av andre. Noen får utbrudd hele tiden, mens andre går igjennom livet uten å få det en eneste gang. Herpes typene 1 og 2 er noe man aldri blir kvitt, man har det resten av livet, men frykt ikke, du er ikke alene om å bære dette viruset:) Finnes gode produkter for munnsår på apoteket! Start tidlig med behandling, så går det fort over!!

    33. Du som nevner toppsladring.org lengre oppe, alle toppbloggere leser den og alle vet om den. De er toppbloggere de også;)

    34. Jeg har kjempe lyst til og vinne rihanna billetter,men jeg elsker bloggen din men jeg gidder ikke kommentere pga jeg vet du ikke leser det jeg skriver og du kommer ikke til og kommentere tilbake til mæ. Men ELSKER bloggen din<3<3

    35. Nesten alle munnsår er herpes, og herpes er noe 90% av den norske befolkningen har i kroppen. Alle får bare ikke utbrudd like lett. Men jeg ville anbefalt å gå på apoteket og kjøpe der, finnes mange bra! 🙂 Men en liten tube som er litt rødbrun funker veldig bra for meg!

    36. Det er nok Herpes MUNNSÅRET, ikke herpes som i kjønnssykdommen! Greia er at du burde smøre det med fucidin (?) så går det over. For all del ikke sprekk de “boblene”, da smitter det bare utover andre deler av leppa! Er selv plaget med herpes munnsåret, og det som funker da er fucidin! 🙂

    37. Sorry å måtte si det sophie, men det e nok herpes du har fått 🙂 når leppa hovne opp så e det herpes

    38. herregud sophie, jeg hadde det samme for bare 2 uker siden. den ene siden av leppa mi hovna noe helt sykt opp og det så ut som en totalt mislykka botox.. etter hvert ble det mindre og det ble sår. er vekke nå heldigvis.

    39. HEI!! vil du se på det siste inlegget mitt? sliter med sånn html greier:p hvis du kan noe om det, kan du hjelpe meg?=p hvordan får jeg sånn type blogg som deg? sånn design likssom? eller litt anderledes da, men du skjønner?=PP

    40. Jeg har munnsår herpes og har prøvd veldig mye! Det er kun en ting som gar funet for meg og den får du kun kjøpt på apoteket og heter Prolip care. Den funker utrolig bra og utrolig fort! 🙂
      Kleem.

    41. Hei! Digger bloggen. bra du kan fortsette. lurte på om du har noen tips om hvor det er trygt å kjøpe navlepiercing henn? Helst en nettside du vet om :)) håper på svar!! 🙂

    42. Det kan også være at du har noe som heter after, det kommer å går som det vil. Det er et slaks munnsår, som kan smitte fra en plass i munnen til en annen, men smitter ikke over på andre ved kyss(eksempel).

    43. Venninnen din er fantastisk pen og naturlig, du minner meg om en Barbie-dukke som en 4 åring har gått løs på med brunkrem og det er IKKE positivt ment.

    44. Jeg har slitt med munnsår, og jeg kjøpte noe som heter Antix på apoteket. Etter noen intense dager med bruk av det middelet var det borte :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg