pitbull snart!

Hei alle sammen! Har vært og hentet Stine Mari på Oslo sentralbanestasjon, jeg hentet henne allerede klokken 9 så vi har vært en stund i byen for å si det sånn.. Jeg har drukket så mye smoothie at kroppen min sikkert består av det! Den på la baguette med mango og annanas smaker himmelsk, dere bør prøve den om dere har sjangsen. Jeg har peiling på smoothie, og den var fantastisk!

Dette har vært en helt fantastisk uke for meg, tenk på alt jeg har opplevd! Og i dag skal jeg se pitbull live i oslo spektrum klokke ni! Skal oppdatere dere under konserten og selvfølgelig etter slik at dere som ikke fikk komme dit får med dere så mye som mulig. Er ikke så fan av pitbull heller men det er jo sykt bra partymusikk så blir noen drinker her først før vi drar dit. Om dere møter meg senere kan det godt hende jeg er litt på en snurr (beruset haha) men det er greeeeeeeeeeit! Jeg gleder meg aller mest til å høre Hey drop it to the floor, back in time (om den kommer) og give me everything! Er veldig spent på å se hvordan det blir, har ikke funnet noen spilleliste på internett enda så det blir en overasskelse.  Skal noen av dere på Pitbull, eventuelt har dere lyst til å dra? Skal jeg prøve å få filmet litt inne på konserten?

Nå skal vi se americas next top model og slappe av, godt at en av mine beste venninner er her nå ♥

68 kommentarer

Siste innlegg