beste frustrerte fruer

For et par dager siden så jeg de to siste episodene av frustrerte fruer ever – jeg ser dem på pcen så jeg er litt før dere som ser det på tv. Jaja, da var det altså over. . . Helt utrolig å tenke på, snart skal jeg se alt fra start igjen.

Har brukt dagen på youtube for å se etter klipp fra favorittscenene mine i den serien, alle de jeg liker best er faktisk triste scener? Den fineste scenen er fra den siste episoden, derfor legger jeg den ikke ut her, men har utenom det funnet tre favoritter som jeg virkelig elsker. Jeg er forelsket i denne serien, the love of my life!

1. Mike sin død.. Tror ikke jeg trenger å si så mye mer.

 

2. Denne her er også UTROLIG trist.. Når hun sier “my husband he sings to her”, da griner jeg som bare det. 

 

 

 

3. Sykt bra skuespill i denne scenen, elsker også det Mary Alice sier i bakgrunnen! 

  

Har dere noen favorittscene fra frustrerete fruer eller en annen serie? ♥


55 kommentarer

Siste innlegg