hey barbie

Beklager for dårlig blogging men jeg mister litt lysten når jeg konstant må ha som mye problemer med blogg.no – eller, det gjelder vel alle som blogger her på denne plattformen, sykt irriterende! I natt drømte jeg at hele blogg.no ble nedlagt og jeg måtte stresse noe sinnsykt med å finne en ny plattform. Ikke gøy og håper ikke det skjer i virkeligheten, blogg is my life! Haha neida, joda.

Ellers har jeg bare gjort lekser i hele dag og vært veldig opptatt med det, så mye tid til å holde på med pcen ble det ikke akkurat uansett. Jeg er jo en idiot som begynner med slike skippertak rett før skolen er over, det er så typisk meg å utsette ting til helt i siste liten! Håper ikke jeg er den eneste som er litt i den stressfasen akkurat nå? 

Og sånn bortsett fra det har dere vært sykt dårlige å kommentere den siste tiden!? Er det noe feil, eller har dere blitt sløve.. Vil jo ikke blogge til en “vegg” heller, hehe. Jaja, i morgen blir en god bloggdag, har blandt annet planlagt en sykkeltur – jeg elsker det å sykle så det blir nok veldig koselig!

Skal dra å møte noen venner nå (ikke alkohol, slapp av), føler meg endelig litt barbie-ish igjen! Jeg har savnet denne looken.

 

 


98 kommentarer
    1. nei jeg er også superstressa med eksamen og alt. herregud klarer ikke slappe av egentlig før jeg vet jeg har jobbet masssseeee med det jeg føler jeg må!

    2. Tja…ka skal man si? Du virke jo som ei oppegåanes jente førr det meste av tida. (Skriv kun dialekt fordi eg ikkje e helt edru akkurat no). Og eg synes at blonde jente e…meir sexy…men du som brunette virke mye mer som den personen du egentlig e…Ikkje ei dum blondine, men ei smart jente som bare ser ‘bimbo’ ut…men som blond ser du liksom ‘bare’ bimbo ut. Veit ikkje heilt korsn eg skal forklare det. Som brunette e du på en måte “ja eg e hot, men eg e faktisk smart”
      Som blondine ser du på en måte KUN blondine ut..og ikkje på en bra måte, etter mi meining iaf.
      Uansett: Kos deg på videregående! Hvis ikkje bloggen funke etter 20 (og det gjør den vel ikkje, folk vil lese om gale teenagers), så skal du vite at du e smart, og at du bare må jobbe hardt. Eg hadde 6/A i alle fag, men gikk i samme fella..på VGS gjorde eg KUN skippertak…og det blir ikke bra. Få skolearbeidet i et system…også KOS deg, du e norges (nest) største blogger, uten å være ‘paradise’ idiot. Enjoy! Hilsen Tromsø

    3. For å presisere: Kos deg, og om matten skjærer seg på grun av sykdom, så er det faktisk ikkje verdens undergang om du må gå ett år eksta – selv om både lærere og foreldre beskriver det sånn. Det er bare ETT år ekstra før du er i jobb/universitet. ALLE gutter som blir innkalt har det samme…og også alle som tar et år eller to pause, eller går på folkehøyskole.
      Slapp av, lag et system…og vær stolt av at du IKKE er så blond som mange tror!

    4. av og til tar det sånn 20 minutter før jeg kommer inn i kommentarfeltet
      og forresten du ser kjempebra ut!

    5. Tror det er veldig få som gidder å kommentere når det tar 30 minutter å komme inn på innlegget for å kommentere og når du kommer inn og har skrevet ferdig kommentarer henger blogg.no seg opp..
      Men ser ut til å ha fikset seg nå da ;D
      Digger kjolen din og kos deg på sykkelturen btw 😀

    6. Twinkle twinkle little whore, close your legs they’re not a door. You’re an orange, slutty mess, please go find a longer dress!

    7. Ikke si at det dere er en kjole! Den dekker knapt halvparten av ræva di, bra du er stolt av den. Men du skal vel sitte, bøye og bevege deg, og da er det garantert at den sklir over rumpeballene. Fy faen, det der er det jenter bruker som singlet, med bukse under!

    8. Hei 🙂
      Kan du fortelle litt om hvor du kjøper melanotan, og hvordan du betaler for det? postoppkrav, nettbank osv.

    9. Kan virkelig ikke få sagt hvor mye jeg digger deg og bloggen din Sophie! Elsker måten du skriver på, og meningene dine. Fortsett sånn! Klem fra Anne Lea

    10. Jeg har ikke fått kommentert de siste innlegga fordi jeg kan bare være på hovedsiden og ikke på innlegga :/ fikk det til nå da.

    11. Av og til skjer det at jeg ikke kommer meg inn på selve innleggene, kun på framsiden – og da får jeg ikke kommentert… Tror ikke det er kun med meg det skjer, så det har nok noe med det å gjøre..

    12. ser du ikke kor stygt dt e å ha så store puppa !?!?!? alle vet jo at du bruke nån sånne kyllingfilea eller ka du faen bruke x)

    13. Grunnen til at vi ikke har kommentert er at det ikke gikk an! Akkurat som at du har problemer med å blogge, har vi problemer med å kommentere!
      Og sånn btw: det er ikke særlig kult å be om kommentarer.. Litt amatørmessig.. Vær heller glad for de kommentarene du får.
      Pen du er ♥

    14. du ser ikke ut som en “barbie” 🙂 håret ditt er ikke ekte, øynevippene dine er ikke ekte, øynebrynene dine er ikke ekte, puppene dine består for det meste av innlegg 😛 ikke noe galt i å bruke innlegg, men du sier du bruker wonderba. og de er stappfull av innlegg 🙂 så du har sikkert skuffa mange gutter, hahaa! du vasr sånn serr pen med brunt hår og du må ikke tro at nå ser du mer glamorøs ut! håret ditt er ikke fint…

    15. herregud så negative folk skal være, Sophie er en nydelig jente, å fin på sin egen måte. Om hun vil bruke wonderbra så må hun vel få det?
      dere trenger ikke være så tøffe over nette, for om dere hadde møtt henne i virkeligheten hadde dere sikkert blitt helt i 100 og skulle tatt bilde med henne osv.
      btw elsker bloggen din Sophie, og sjønner godt at du blir lei av blogg.no! men stå på, du kommer til og klare det med matten og aaaalt sammen!♥♥êlsker deg og bloggen din!♥

    16. fyy så stygge noen skulle være! utrolig unødvendig og teit gjort, ettersom det som blir skrevet ikke stemmer i det hele tatt?
      Syns faktisk blondt hår kler deg godt, men ikke sånn platinablond, men slik blond du er nå er kjempe fint! Og ekstra finere blir det når du sier du føler deg vell med det:-)
      Kos deg masse, og skal forresten bli bedre på å kommentere, det fortjener du:)

    17. nei du er ikke den eneste som må ta igjen litt.. har 3 engelskstiler jeg må levere før karakrerene skal settes, som jeg rett og slett ikke har orka og gjort…

    18. Haters gonna hate no matter what. Sophie, du er nydelig på alle måter! Uten sminke – med sminke. Uten extensions – med extensions. Du fortjener 1 plassen på blogglista, lett! Du er en blogger som holder det du lover, og blogger utrolig bra. Du er forbilde til mange jenter <3 Du er så fin du sophie, aldri aldri glem det.

    19. Det har vært en feil hos meg iallefall. derfor jeg ikke har kommentert noe særlig. Har irritert meg noe inderlig da.. funker innimellom da! 🙂

    20. Går alltid inn på bloggen din hver gang vi trenger en god latter 😀 den nesa di hhahahahah!! er deet ikke slitsomt å ha en så stor nese?

    21. Har ikke kommentert i det siste fordi blogg.no har jo vært heeeelt fuucka… Så da har jeg ikke kommet meg inn på kommentarfeltet 😉 du er sykt peeen ! <3 syns du kler barbie-stilen super godt ! <3

    22. Brunt eller blondt hår?
      Helt klart brunt hår! 🙂 Og det er ikke det at du ser eldre ut, er mer det at du ser moden og voksen ut. Ikke fjortis! Og det er et kjempe positivt tegn!

    23. Vi er her men du har nok rett at vi er blitt litt sløve og kommentere å nok forbedre meg der .. ja 🙂 stå på for du er flink og modig ! 🙂

    24. For det første, gjør noe med brynene dine, serriøst, der helt mongo ut.
      For det andre, du fremstår som en hore med blondt hår, så jævlig mye sminke og så kort kjole at den såvitt dekker rævva di.
      Farg håret brunt igjen, din blonding…

    25. Hei! skulle bare si at jeg synes du burde beholde fargen du har på håret nå, synes du passer det bedre enn platina og den mørke 😀

    26. Sophie Elise, jeg skjønner virkelig ikke hva folk snakker om, eller hvorfor de gjør det. Du er deg selv og trives med det, så hvorfor i helvette skal noen hakke ned på deg pgr av det? Hun over meg f.eks, hva er vits med det? For det første, hva er galt med bryna til Sophie? De er nydelige. Tipper du ikke har veldig mye bedre sjæl. Hvorfor ser de “mongo” ut? Herregud, utrolig barnslig å hakke ned på noen pgr av sminke, hva de går med og hvertfall hårfarge og bryn! Skjerp dere. Hun er seg selv, folkens. Tror dere virkelig dere kan forandre på det? Og hvorfor gidder dere å bruke tiden deres på å rakke ned på Sophie Elise? Hvertfall når folk er anonyme. Tipper ikke dere hadde tørt å si det samme face to face. Det eneste det viser er hvor jævli usikre, og misunnelige dere føler dere i forhold til Sophie. Grow up, folkens.
      Jeg digger deg Sophie Elise, synes det er så utrolig barnslig å hakke ned på deg pgr utseende osv. Synes du er perfekt! <3

    27. Først beklager du for dårlig blogging, deretter klager du over at nesten ingen kommenterer? Hahahaha :p teit

    28. hvorfor tror alle at de som komenterer negativt er misunnelige? 🙂 det er iallfall ikke jeg… jeg missliker henne ikke, men jeg er enig at hun annstrenger seg for å være “DEILIG” x) funker ikke så bra 🙂 og at henne tror det selv gjør henne innbilsk xD det er kvalmt 🙂 du syns nok du er mye penere enn du i virkeligheten er lille venn… hvorfor prøver du å være en barbie. når du var brunette var du mye mer glamorøs! da var du mye penere og det fremhevde øynene dine 😛

    29. jo, øyenbrynene ser mongo ut fordi hun ser jævlig streng ut, hahaha xD sånne øyenbryn som tuvaw.blogg.no er fint 😀 de er perfekte, men disse minner meg om Pamela Anderson xS de er litt komiske.

    30. Det gikk ikke ann å kommentere før først for to dager siden :s fra min del 🙂 måtte sende mld til blogg.no for å få de til å åpne min. Fikk ikke logga inn engang:P

    31. HVA ER GALT MED NESA HENNES!!???!!! Jeg skjønner det ikke! Den er jo ikke stor? Det finnes utrolig mangen forskjellige neser, og den der er ikke noe uvanlig. Men jeg må nok si at det ser ut som hun har tatt ganske hardt i med øyenbrynene.

    32. Hei sophie! håper du leser dette for her skal jeg si nå du skal være obs på. hvorfor i huleste holder du inn kjolen på siden der så den ser tight ut? jeg har samme kjolen så du faila nå skikkelig der. kan du ikke bare slutte å vise fram deg sånn, har sånn utallige mange gutter som har sagt at du ikke er pen. finnes ting som er viktigere!! å redigerer du i ansikte for?

    33. liker den barbielook’en! ikke gjør det mørkt igjen! ha håret akkurat som det er nå 😀 <3 digger bloggen din atter en gang! 😀 du må ALDRI slutte! du er favorittbloggeren min!

    34. hahah, fyfaen, du sier du er fornøyd med utseendet ditt? hvorfor retusjerer du da posene under øynene ? :p og hvis du absolutt må gjøre det, kan du jo kanskje bruke et bedre redigeringsprogram enn picasa? hahaha, det ser sykt fake ut , just so u know

    35. Jeg får vel til å kommentere hver tredje gang jeg prøver. Du husker når hele bloggen din måtte loade i en evighet? Vel, når jeg klikker meg inn på innlegget for å kommentere, står den og loader i et par minutter (!) før det kommer opp at siden ikke kan vises. Dette er min tredje kommentar i dag, og alle har blitt publisert uten problemer, så lurer på om det er i orden nå =)
      Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Min blogg med mine interesser, og lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg ER meg. Lizbethosnes.com.

    36. Ikke for å være frekk mem håper faen ikke du gikk ut døren med den kjolen (eller skal jeg si toppen!!?) som så vidt dekker rumpa de???

    37. hahaha, hva skjer med at du legger ut to like bilder, men på det ene har du redigert bort halsvalkene dine? ELOEL

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg