falske tatoveringer

I dag hentet jeg mange pakker på posten (har virkelig bygd seg opp en hel haug der..) og en av pakkene var fra Kimstore.se! Har tidligere mottat løsvipper derifra som jeg har likt kjempegodt, så det var gøy at jeg nå fikk prøvd litt andre ting som jeg skal vise dere. Kimstore er virkelig en skikkelig jentenettside med mye gøy, jeg har i alle fall lekt meg masse i dag med tingene jeg fikk! 

Blandt annet fikk jeg tilsendt to pakker med falske tatoveringer! Dere vet slike man brukte når man var små som man fester på huden for å så dryppe litt vann over? Jeg har ikke prøvd slike på flere år og nå som jeg faktisk er i den alderen (eventuelt fasen) hvor jeg elsker tatoveringer så var det gøy å prøve! Fikk i alle fall meg til å bli mer sikker på hvor jeg vil ha tatoveringer, og uansett så følte jeg meg helt fresh og ny etterpå. Er glad jeg har mange nå, skal feste på tatoveringer litt her og der med jevne mellomrom! Er dessuten veldig billig, koster 15 kr og frakt på kimstore koster heller ikke noe særlig. 

Slik ser det ut når man fester det på.

Og her er det ferdige resultatet! Den er så søt, må bare gå å se ned på hånden min hele tiden, hihi.

Lillesøster fikk en søt liten sommerfugl..

Min andre..

Som dere kanskje vet har jeg lenge vurdert tatovering på kragebeinet, slik som Rihanna har (bare med annen tekst). Var gøy å få prøve det! Mens jeg satt den på.. 

Og etter! Nå er jeg BESTEMT på at jeg skal gjøre det, woho.

Og seff, løsvippene! Disse er de perfekte hverdagsvippene, de ser sykt naturlige ut med tanke på at de er falske billige vipper. 5 par koster 119 kroner, ikke dyrt med tanke på et 1 par i butikken koster 79.. 

Slik ser de ut på.

Fikk også noen supersøte løsnegler, med de på ser jeg skikkelig barbie ut (for meg er det veldig positivt). Liker at det skiller seg ut! De var forresten sykt vanskelig å ta bilde av.

 

Like? 

 

19 kommentarer

Siste innlegg