Aliaskveld

Nå dro akkurat noen venner herifra, vi har hatt aliaskveld som var veldig trivelig!

Kan jo fortelle dere litt kort om i dag. Jeg hadde fri fra skolen så dro til Lisa etter en stund hvor jeg nesten ble voldtatt av lillebroren hennes på 6 år, var litt rumpesmekking og blotting fra hans side, haha. Men det er greit  Morsom liten skapning! Etter det var vi ute og gikk i nesten to timer mens vi ventet på bussen, jeg hadde som vanlig overvurdert været og trodde det var varmt, mens i virkeligheten var det iskaldt og man kunne blåse frostrøyk! Etter en stund fikk vi endelig handlet litt godteri før jeg, Henrik, Amanda, Martine, Lisa og Anne-Sofie spilte alias. Jeg og Lisa vant som vanlig, vi er uslåelige i dette spillet! Om alias hadde fantes online skulle jeg lett ha blitt verdensmester 

Og så må jeg bare si noe, jeg setter utrolig stor pris på dere søte blogglesere som kommer bort i virkeligheten og sier hei! Jeg har verdens beste blogglesere ♥ Jeg blir så glad da,

er virkelig høydepunktet ved å blogge! Så da vet dere at det er null fare, og det er bare å hilse på!  Og det er mye bedre når dere faktisk kommer bort enn at dere står og hvisker mens dere tar snikbilder, det er ikke akkurat diskret og blir bare ubehagelig og flaut for alle. Dere er ikke usynlige, for å si det mildt. 

Martine, Lisa og Amanda. 

Anne-Sofie og meg. Bestfriends forever, come whatever!

Hahaha hva skjedde her..

49 kommentarer

Siste innlegg