Dette blir så bra!

Amanda dro nettopp hjem fra meg etter en utrolig trivelig kveld! Vi satt lenge og planla hvordan vi skal gjøre det med reklamefilmen i morgen men endelig har vi alt klart, den kommer til å bli så sinnsykt morsom! Jeg ler meg ihjel bare av tanken, haha. Det er ikke mangel på kreativiteten her, det vanskeligste kommer til å være redigeringen. Jeg gleder meg veldig til å vise dere resultatet, var mange som ville jeg skulle legge den ut så det kommer nok snart ♥

Reklamefilmen vi skal lage vil være inspirert av denne her.. Hahahah! Var her vi fikk ideen ifra, men det kommer til å bli ganske annerledes likevel. 

Etter at vi hadde planlagt ferdig så vi filmen ” A little bit of heaven”, en veldig undervurdert film som fikk både Amanda og meg til å felle noen tårer. Jeg er i en periode hvor jeg har ekstrem PMS så det skal ikke mye til før jeg tar til tårene, dere skulle bare hørt hva jeg begynte å gråte av i går.. Har også spist utrolig mye mat, er ingen som snakker om eller nyter mat mer enn meg og Amanda! Godt var det i alle fall, nam nam! Utrolig herlig dag dette har vært!

Melk, seff.



Filmen handler om at hun får kreft, han er legen hennes og så er de selvsagt veeeeldig forelsket.. Trist! Btw, hva skjer med neglen min? Ser ut som en halvspist nonstop.


Og det beste smågodtet i verden! Har faktisk bestilt det på internett nå, åååh herlig.

Lots of love! 


59 kommentarer

Siste innlegg