Heftig sa du?

Haha herregud jeg hadde planalgt en syk bra bloggdag idag, men med en gang jeg kom hjem fra byen sovnet jeg jo selvfølgelig av. Typisk meg! Jeg har også tydeligvis lagt ut bilde på instragram i halvsøvne, husket jeg tenkte i noen sekunder ” faen jeg må jo ta bilde til bloggen, må ta outfit, har fine klær i dag” og dette ble tydeligvis resultatet. Under bildet har jeg skrevet “heftig powernap” og jeg lurer virkelig på hva jeg kan ha drømt. Heftig powernap = sovne med alle klærne på etter skolen i fire timer?

Sendte nettopp mamma avsted for å kjøpe godteri til meg, er nemlig synd på meg i dag! Skulle egentlig dra på kino for å se American Pie men jeg må dra på legevakten istedenfor (som vanlig). Ønsk meg lykke til ♥ Senere kommer Adrian hit, vet ikke om jeg kommer til å blogge – don’t think so! Har uansett forhåndsskrevet et innlegg som kommer senere.

Haha det “heftige” bildet. PENA!!!

Forresten så har jeg en veldig god nyhet til dere! Dere vet solariumskremene jeg hele tiden maser på dere om at jeg bruker og som er sååå bra..? Vel, jeg har fikset dere en helt super deal på nettopp de, nemlig hele 40% avslag om dere skriver inn 1982 ved utsjekk som rabattkode! Dette er gyldig over helgen og kan brukes på hele sortimentet. Kjempebra og billig, ikke sant!? Til vanlig i solariumet kan man jo kjøpe en liten krem for 30 kroner, men må blir det altså bare 20 kroner mer for de STORE kremene på den nettsiden. Dere kan se hele utvalget HER, og min favoritt finner dere HER. Woho, håper noen ble glade! 

43 kommentarer

Siste innlegg