What’s up?

Jeg døgnet i natt – en kjent settning på denne bloggen. Var første dag tilbake på skolebenken etter ferie, kan trygt si at det var tungt men jeg valgte å prioritere sex and the city i går natt over søvn. Det var en feil, Carrie Bradshaw har vært stemmen inne i hodet mitt i hele dag, dere kan jo tenke dere hvordan det er! Har vært utrolig sløv i dag og nesten i LITT for godt humør, har hørt man får noe som tilsvarer 1 i promille av å ha døgnet..? Stemmer det? Virker litt sånn, haha. Har også vært en tur i solariumet og på shopping med Amanda, og i morgen henter jeg endelig mine elskede Jeffrey Campbell’s på posten. .  Lykke! 

Når vi snakker om i morgen.. Skolen skulle egentlig ha skidag men når det ikke ble noe av har tydeligvis elevrådet bestemt at vi skal protestere mot dette ved å skulke andre økt for å heller sitte på parkeringsplassen å grille..? Er faktisk over 200 stk som sier at de skal delta, noe som er ganske sykt – skulkerekord? Synes det er litt rart at elevrådet oppfordrer til skulk/streik og tror de aller fleste gjør det kun for å få litt drama om action, personlig tror jeg at jeg melder meg ut og heller slapper av i norsktimen. Snakkes mer i morgen ♥

Vet at bloggen har vært litt midt på treet, har for å være ærlig hatt noen andre prioriteringer ( med andre ord prioritert feil folk og feil ting, stupid me) men det er det slutt på nå og bedre blogging kommer! Skulle bare si at jeg setter så utrolig stor pris på alle kommentarer dere legger igjen, og elsker at dere digget innlegget om ting jeg har gjort som ung, haha! Jeg er ikke så bad ass som det høres ut som, men det som er med meg at jeg gjør AKKURAT det jeg vil, uavhengig av om det er såkalt “akseptert”. Hadde jeg ikke fulgt mitt hjerte hadde jeg aldri hatt denne bloggen, er så mange som har prøvd å få meg til å slutte for å trykke meg ned, men uansett hva målet deres er – aldri gi opp! Skulle gjerne kommet med en del to men er desverre ikke så mye mer morsomt å dele, da må jeg gå helt ned til barndom og det er vel ikke like gøy? Jeg kan begynne å komme med innlegg en gang i uken – la oss si hver mandag – som har et tema. Så kom gjerne med forslag, denne gangen var det jo “dumme” ting jeg gjorde smo ung, haha! Trenger inspo, så om det er en historie dere vil høre – skrik ut. 

102 kommentarer
    1. Liker forslaget Sophie! <3
      Hva med anbefaling av ting man kan gjøre mår man kjeder seg? Jeg sliter alltid med å finne på ting når ingen er hjemme, og man bare sitter hjemme og kjeder ræva av seg..

    2. du kan skrive om ting du vil gjøre før du “forlate denne planetn”, hahah, hørtes sykt merkelig ut, men du kan jo skrive om ting du har veldig lyst å gjøre i live ditt 🙂

    3. elsket det innlegget! Kanskje du kunne ha ett innlegg over de aller mest badass greiene du har gjort, i alle aldre? Eller en utrolig morsom historie, som da det skjedde kanskje ikke var så morsom? det tror jeg hadde vært utrolig gøy 😀

    4. Digger digger digger deg Sophie! Fy søren for en jente du er. Skulle ønske jeg kjente deg In real life. Stor inspirasjon er du!

    5. Du kan skrive om… De dummeste tingene du har gjort i år, og hvordan det gikk på ungdomsskolen og sånt! 🙂 Elsker bloggen din, legger ut så mange fine bilder, og skriver så mye fine ting! Du er forbildet mitt, Sophie! <3

    6. Elsker bloggen din Sophie! Noen tips til hva du kan blogge om hver mandag,hm…Det hadde jo vært spennende og høre et innlegg du skriver som handler om selvtillit,for ikke alle har så god selvtillit,så kanskje du har noen tips til bedre selvtillit? Vel,en ting jeg hadde dødd for å sett,var hvis du og en venninne hadde drevet og synget og danset på gata,i mens folk ser på,og at dere filmer det hele skjult. Det hadde vært så sykt kult! Ser for meg det i hodet nå. Gi beskjed hvis du kan gjøre noe morsomt i en video,jeg gjør hva som helst for å få sett en sånn video!! <3 ^^

    7. Ha et innlegg med dine flaueste opplevelser og med ting som du angrer på at du har gjort. Kanskje det er noe om deg som vi ikke vet, som du kan skrive om i et innlegg, slikt som f.eks “15 ting du ikke visste om meg”? Ting du vil gjøre før du dør, ville også vært bra 🙂

    8. skriv om ting du angrer på du har gjort! eller ting du angrer på at du ikke gjore som ung! hadde vært gøy og lese om! du er verdens beste blogger!!!! we love u

    9. Elsker deg go bloggen din ! <3
      Men har du et tips om en god mascara ? <3 Prøvd mange, men jeg sliter skikkelig med og finne en bra 🙂 <3

    10. forskjellen på dine og therese sine innlegg:
      TCMN:
      hei, sorry for lite blogging, her er et bra produkt-kjøp det, men jeg må gå nå, snakkes senere+ 100 bilder av henne.
      Sophie:
      hallo kjære dere, forteller om dagen, spør om våre meninger og inkluderer oss + litt forskjellige bilder..
      altså jeg leser dere begge fast, men du llegger så mye mer i bloggen din! <3
      iloveu

    11. – kleineste øyeblikk med gutter
      – noe fint du har gjort for noen/noe
      – noe du er stolt av
      håper det var litt til hjelp:D

    12. Kan du ikke skrive om hva du syns er sexy. På både gutter og jenter. Ikke bare utseende men hvordan de tenker og oppfører seg også. Hva er sexy i dine øyne?

    13. historie om når du tok abort. veninnen min er gravid nå, og hun tenker å ta abort, tror du du vil skirve et inlegg om det? om hvordan du følte det, og om du var bestemt/ikke? hva mente foreldre, osv?
      det hadde HJULPET HENNE MASSE!

    14. Kan du ikke ha sånn “klara-klok” runde? eller vi kan stille spørsmål omting vi lurer på om ungdomstiden osv. også svarer du?

    15. begynn med leserhistorier<3 eller det anonym sa:
      "Kan du ikke ha sånn "klara-klok" runde? eller vi kan stille spørsmål omting vi lurer på om ungdomstiden osv. også svarer du?"

    16. Jeg syns det er gøy å lese selv om det var fra barndommen,jeg. Kanskje du kan ta om flaue opplevelser,f.esk. med gutter ? Ditt første kyss..osv.
      Du kan jo også kanskje skrive om noen sminkeprodukter vi kan lage hjemme selv,vis du vet om noen..Jeg leste også over at vi kunne spørre deg spørsmål om ungdomstiden, og det kunne jo også vært fint.

    17. Leser bloggen din så og si hver dag, og har aldri tenkt på at jeg faktisk aldri legger igjen en kommentar.. Det har hendt at jeg har gått innpå kommentarene for å kommentere, men har tenkt “næh, hun har så mange kommentarer fra før av..”
      Skal prøve så godt å legge igjen en kommentar litt oftere 🙂 Stå på søte deg

    18. Elsker bloggen din! Og her er noen forslag;
      -Vise masse bilder om hvordan du har forandret deg utseende messig gjennom årene
      -vise favorittene dine i klesskapet ditt
      -skrive om noe med dyrevern og dyreplageri, dette er en sak jeg (og mange andre selvfølgelig) virkelig brenner for, og å se deg få så mange flere engasjerte gjør meg veldig glad!

    19. Jeg vil at du skal legge ut mange bilder fra da du var liten. Noen fra 1-5 år og noen fra 6-16 år, hadde vært gøy. Å kanskje du kan lage flere inlegg om trening, og hvordan holde seg bra. Kanskje legge ut fler bikinibilder, å kanskje lage et inlegg om tunge piercingen? Bare noen forslag 🙂

    20. fortell hvordan du får kontakt med gutter, åssen du får nr deres o.l. Gøy å høre om andres flørtemetoder!

    21. Det som meines med promille når du ikke har sove, e at du møste reaksjonsevnen, å klare ikke konsentrere dæ like masse. man skal f.eks ikke kjøre. Men man blir ikke rusa, å det “lette ikke på trøkket” (som alkohol ofte gjør) om du ikke søv.

    22. siden du leser alle kommentarer, hååper jeg at du kan svare på denne i et innlegg eller liknende? altså, du er nydelig uansett hva! sikkert med lilla hår og. men i fjor leste jeg konstant bloggen din(gjør det enda) og digga din platinablonde hårfarge. fikk så sykt lyst på samme hårfarge som deg og jeg startet prosessen. men håret ble gult, og mamma lot meg ikke bleke håret mitt mer fordi hun var redd for at jeg skulle miste det og sånn..så jeg farga håret brunt. men siden du fikk det brunt igjen, lurer jeg på om du har tenkt til å få håret platinablondt igjen? for hviiiiiis du skal det, kan du blogge om hele prosessen og sånn da? hadde vært sykt gøy, for NÅ vil jeg virkelig ha helt hvitt hår. leste igjennom arkivene dine, herreguuud du er nydelig som platinablond! du er også nydelig med brunt hår.
      men jeg sier bare takk på forhånd, og håper du kan svare på dette!

    23. siden du leser alle kommentarer, hååper jeg at du kan svare på denne i et innlegg eller liknende? altså, du er nydelig uansett hva! sikkert med lilla hår og. men i fjor leste jeg konstant bloggen din(gjør det enda) og digga din platinablonde hårfarge. fikk så sykt lyst på samme hårfarge som deg og jeg startet prosessen. men håret ble gult, og mamma lot meg ikke bleke håret mitt mer fordi hun var redd for at jeg skulle miste det og sånn..så jeg farga håret brunt. men siden du fikk det brunt igjen, lurer jeg på om du har tenkt til å få håret platinablondt igjen? for hviiiiiis du skal det, kan du blogge om hele prosessen og sånn da? hadde vært sykt gøy, for NÅ vil jeg virkelig ha helt hvitt hår. leste igjennom arkivene dine, herreguuud du er nydelig som platinablond! du er også nydelig med brunt hår:)
      men jeg sier bare takk på forhånd, og håper du kan svare på dette!

    24. Aaaah, jeg elsker sex and the city. I morgen reiser jeg til new York med bestevenninnen min og vi skal bo i en leilighet på Upper East side (som i Gossip Girl). Jeg kommer til å blogge derfra så det er bare å titte innom om du er nysgjerrig på livet i New York <3

    25. Kan du skrive om “Ting jeg skal gjøre før jeg dør” og “Mine drømmer er…” altså, hva du drømmer om å gjøre videre i livet ditt/hva målet ditt er 😀

    26. Du kan jo kanskje skrive om ting du har gjort, som har vært viktige for deg (og hvorfor), som du er “stolt” av å ha klart å gjennomføre :- )

    27. Du kan jo fortelle om;
      – Mer om sånne dumme ting, gjør ikke noe om det blir nedi barndommen 😀
      – Ditt første kyss
      – Din første kjærlighetssorg?

    28. Jeg vill at du skall ha inlegg om hvordan du komm deg på fest /fikk iden til å drikke osv
      Hvordan du klarte allt , å ble kjent med de som er eldre 🙂

    29. Når kommer innlegget om ´barbiedopet´? Hvor du kjøper det osv.. Sendt deg en mail om det også, men fikk ikke noe svar.

    30. Kan du førtæll om jeffrey campbell skoen du får? kordan di e i str. å gå i osv. Vurder å kjøp mæ!
      viktig viktig!

    31. Om jeg har døgnet, så blir jeg skikkelig hyper og glad. Nesten litt FOR glad..:) Jeg skravler hele tiden, smiler og ler, kommer opp med ting jeg har gjordt som jeg ellers ikke ville ha sagt! x) En gang så så jeg på barbie (min lillesøster har masse av det!) hele natten, og sa det dagen etter. Nå om vi plutselig begynner og snakke om barbie, så ser alle på meg og gliser osv .. ;p

    32. Syns du he en utrolig grei blogg!:D
      Det hadde jo vært litt gøy å få sett deg sånn oppgjennå åra bilder og kansje en liten “må gjøre video” hahah syns du æ så søt når du snakke xp 🙂 Bare lure… får man større pupper/ legger på seg / mindre urenheter vist en bruker P- piller? går du på ?

    33. Søta! kan ikke du lage det blogginnlegget snart der du førtælle kor du bestille melanotan og kordan du bruke det?

    34. kan du ikke skrive et innleg om kanskje en (eventuellt tre) av de kleineste tingene som har skjedd med deg eller som du har gjort. det trenger ikke nødvendig ivs å være noe sekuelt hvis du tenkte på det, hihi, men jeg bare tenkte det kanskje kunne vert litt morsomt og lest eller intressant 🙂
      syntes foresten du var skikkelig pen på det bildet :))

    35. Ditt synspunkt på Palestina-saken hadde vært fantastisk! Please, ikke bry deg om hva dagbladet.no kommer til å skrive om det du eventuelt har å si om det, det er bare teit. 🙂

    36. Jeg var 14 år, ung og dum rett og slett. Jeg hadde aldri vært på fest før, og jeg syntes det hørtes utrolig spennende ut. ei av mine nærmeste venner som er ett år eldre, hadde allerede vært på mange fester, og jeg var utrolig misunnelig. endelig skulle det bli min tur, jeg hadde ikke snakket med foreldrene mine om det, for jeg visste det var noe dem ville si nei til, til tross for min alder. Venninda mi hadde selvfølgelig fått tak i 3 flasker sprit, altså 40%. jeg ante jo selvfølgelig ikke hvor mye det var. jeg dro med meg enda ei venninde, så vi var altså tre stykker som skulle dele dette. vi laget en plan, venninde nr. 2 som jeg nå kaller henne, var like gammel som meg. faren hennes var borte for helgen og hun hadde ekstra nøkkel til leiligheten hans. Jeg sa til moren min at jeg sov hos ei annen, og det samme fortale venninde nr. 2 til sin mor. alt funket perfekt og de merket ingenting. vi ble begge kjørt til hun vi skulle “sove hos”, og tok derifra bussen til leiligheten til faren. spriten sto på boret og vi tre jentene var klar til å vorse, to av spritflaskene ble da tomme. jeg ante ikke selv hvordan det var å være full, følte meg helt normal, var bare litt varm. mine to venninder sa at jeg var mest edru, så de ba meg gå å kjøpe mer blandevann. jeg gjorde det ganske fint, gikk ut av butikken og gikk rett bort til noen utenlandske gutter. de spurte om jeg ville gifte meg med dem, og jeg sa ja. etter det spaserte jeg til leiligheten igjen, satt meg ned på kjøkkenet, helt alene, og begynte å finne på en sang. først da fant jeg ut at jeg vaktisk var full. utrolig nok til å være 14 år var det ikke fjortisfylla nei. her var det ekte fyll og fanteri. vi fant så sted til en fest, en trang liten leilighet stappfull med mennesker. fikk nabovarsel, og plutselig ser jeg politiet kom inn. akkurat da var jeg livredd, og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre. de tar med seg en narko hun, den ble gal, og fant ut at 4 stk av de som var der, hadde sitti på ett rom og både sniffa, og røyka div. ting. de dro med seg dem på politistasjonen, og dro avgårde. jeg skjønte ikke alvoret da, og etter 15 min kom dem tilbake igjen. dumme var vi som ikke dro rett etter dem hadde dratt før første gang. når politiet kom tilbake igjen skulle de nemmelig ha all informasjon om oss som var der. de fikk utrolig sjokk, siden jeg var 14 og var på en såkaldt “narkofest”. vi var alle tre veldig beruset, og fikk med oss to ukjente gutter som skulle følge oss tilbake til leiligheten. og de ble til over natten, uff. men det gikk jo bra da! to dager etter får jeg en telefon, jeg kjente politidamen som ringe. hun sa “hei kristine, nå har du gjort noe forferdelig dumt, vet foreldrene dine dette? nei, da må du ta å fortelle dem det nå” så ringer jeg dem snart. jeg begynte å gråte, fortalte det først til storebroren min, og så gikk ned til mamma og pappa. de tok det utrolig bra. det som var komiskt med det hele var at samtidig som jeg skulle fortelle det, lå det en avis på bordet hvor det sto “14 åringer på narkofest” på hele forsiden!! de hadde skrevet to store sider om det i avisen. og dette ble vi selvfølgelig kjent for i hele larvik. utrolig flaut! jeg dro på politistasjonen dagen etter, og tok tisseprøve for å bevise at jeg ikke hadde gjort noe veldig ulovelig. og det gikk heldigvis veldig bra! 🙂

    37. Kan du ha spørsmålsrunde igjen snart?
      Og,kan du vise litt mer bilder av deg når du var 13-14? er så spennende :- D

    38. Neste mandag kan du ta sånne ting som vi enten ikke vet om deg eller de fleste bloggene har jo noe de hater/misliker, så da kan du ta noe du elsker/liker. Sorry, hvis du har gjort det før, men har begynt å lese bloggen din for en liten stund siden..

    39. Skjer med at kjolen er ALT for stor i bryst-partiet, mens i helgen passet den helt fint? Hmmm, oida.
      Er noe rart her altsåå 😉

    40. kul blogg 😀
      HAr du kjøpt sesong av sex and city eller ser du filmene… ??
      Hvis du ikke kjøper hvor laster du de ned da??

    41. Jeg elsker de lange innleggene dine! kan du ikke ha tema-innlegg litt oftere en bare en gang i uken ..? du er liksom nr 2 på topplista, og da kan du jo ikke bare si “nei, det har jeg ikke tid til” elns, det her er jo jobben din. Jeg synes du kan høre på leserne dine, hvis du ikke vil miste dem da 🙂
      eksempler på tema – innlegg:
      – flauser
      – din første kjærlighet
      – første gangen du smakte alkohol

    42. drømmer du om å bli playboy modell? eller bimbo? ikke slemt ment men siden du har playboy kanin på dyna de og rammet inn ett bilde av playboy kaninen.
      <3

    43. kunne du skrevet et innlegg om da du ble voldtatt og aborten? vet det kanskje er et følsomt tema for deg, men det er så inspirerende og lærerikt å lese slike historier! og flauser er også et forslag til hva du kan skrive om en gang i uken:)

    44. Hvor lenge har du egentlig hatt det der tynetrekket på ? Ikke frekkt ment eller noe men det er rett og slett jævli ekkelt ;SsSsS 😛

    45. – dine første: kyss, full, kjørte bil, var på fest, du følte deg voksen/ voksen avgjørelse som måtte tas, jukset på en prøve osv.
      – hvorfor du ble “avhengig” av solarium

    46. Jeg sliter veldig med at jeg er ekstremt flau over å være jomfru i en alder av 16. Er rett før jeg bare mister den på fylla, men mange sier at de har angret.. Kan du dele dine synspunkter rundt dette? Og gjerne fortelle om DIN første gang, men skjønner ekstremt godt om det blir for personlig.
      Elsker foressten bloggen din, har masse respekt for deg. Hadde vært en drøm å møte deg, du virker så smart, morsom og hyggelig. Ha en fin kveld. 🙂

    47. har hørt at du har vært emo ? stemmer det ? i så fall, kanskje du kunne ha et innlegg om det, med bilder av deg og sånt ?:D
      p.s digger deg! du har fått meg til å få mye bedre selvtillit! synes du er utrolig pen og kul, og elsker at du tør og være deg selv å si hva du mener, og ikke lar deg påvirke av andre!:D♥

    48. kunne du skrevet et innlegg om da du tok abort? e kanskje ikke så morsomt å skrive om det, men æ trur det e mange som lure på det og ka som skjedde osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg