Treningsinnlegg

Det er så utrolig mange som spør meg om råd hele tiden til hvordan de skal trene, og aller først har jeg ett tips – dere må være innstilt på at det kan ta lang tid, at det kan være slitsomt og at man ikke ser resultater over natten. Vet mange gir opp når de ikke ser resultater på mage etter noen uker, men ikke gi opp! Har ikke trent på et halvt år nå, og så resultater på 14 dager når det gjaldt mage. Dette kommer jo av at jeg stort sett har hatt 6pack tidligere og det kommer fort tilbake når det først “er der”.

Men – jeg har selvfølgelig et mirakeltips til dere, haha! Først noe som hjelper på motivasjonen: ha fresht treningstøy! Alt jeg har er rosa, til og med headsettet og drikkeflasken min er det! Når man kler seg i noe man liker når man skal og trene føler man seg mye bedre. Alt treningstøyet jeg har er “hold in”, noe som gjør at man ser strammere og tynnere ut mens man trener, og holder ting bedre på plass. Fantastisk, eller?

Alt mitt treningstøy kan man kjøpe HER. Jeg er fast bruker av det, rosa og fint!  Vet at det kan være SINNSYKT dyrt å kjøpe slikt i butikk, der er det mye billigere. 

Tights, jakke og singlett kan kjøpes HER.

Samme gjelder tskjorten, HER! Alt jeg bruker er i den minste størrelsen, jeg er 1.60 høy og veier 45 kg.

Og så – til selve treningen. Jeg trener med rokkering 20 minutter per dag! Det er utrooolig tungt i starten men man vender seg fort til det. Det er ikke så god trening å trene med en barnerokkering av plastikk som ligger i skapet hjemme liksom, man må ha en som er beregnet for trening. Jeg har en som er kjøpt HER og den fungerer veldig bra. Digger den! Vet at Ida Wulff også bruker den, og hun har virkelig fått en smashing kropp i det siste.

Man får den i deler, så er ikke noe stress å tenke på frakt, eller om det er plass til den hjemme. Lett og montere, til og med jeg klarer jo det.

Slik ser det ut når man monterer:

 

 

Man får også bort sidevalkene med dette, noe som er utrolig vanskelig ellers. Perfekt, eller?

 

 

 

61 kommentarer
    1. Vi har en sånn rokkering hjemme som jeg bruker nesten hver dag, men er det det eneste du bruker for å få flat mage? Jeg har sinnsykt lyst på helt flat mage til sommeren men trenger noen gode treningstips! 🙂
      Elsker bloggen din!
      Klem Karoline! 😀

    2. Var dette treningstipset ditt? Trodde du skulle komme med et langt innlegg om hvordan trene og forskjellig tips

    3. hvor er den shortsen fra forige inlegg fra? vet du ikke kommer til og svare, men hadde vært veldig hjelpsomt! trenger noen nye shortser:)

    4. En gang når jeg får meg peng, så skal jeg kjøpe meg nytt treningstøy. Har en slik rokkering i grått og oransje, men jeg kan seriøst ikke rokke med den.. hadde jeg kunnet det, hadde jeg også rokket med den 🙂

    5. Du er så lite spesifikk og uerfaren at jeg må le. Hvis dere vil ha treningstips så følg enten Rachel, fitnessnora eller bodywork.blogg.no! Dette Sophie kommer med fungerer i starten, helt sikkert. men så stopper det opp. Alle vil ha en stram kropp jenter og de tre bloggene jeg nevnte fokuserer på styrke! Ikke frekt mot Sophie, alle er ikke treningsnarkomaner 🙂 men hun har lite erfaring som 80% av Norges befolkning, følg ordentlige blogger så ser dere raskt resultat!

    6. Du ser jo RÅBRA ut uansett du, og i rosa – selv om det er treningstøy – er du bare helt nydelig 🙂 Lurer på å kjøpe en slik rockering selv når jeg skal begynne å trene =) Er det det eneste du gjør for å trene magen?
      Lizbeth Osnes – Min hverdag med mine interesser, og lidelsen Anorexia Nervosa. Du kan forresten vinne HAIR EXTENTIONS på min blogg! Lizbethosnes.com

    7. dette passet jo meget bra til å sponse de produktene du har fått+ at mange som lurte på hvordan du trente fikk “svaret”, dette kaller jeg to fluer i en smekk!

    8. heisann!!! jeg har en sånn jeg også, men har sluttet å bruke den etter jeg fikk piercing i navlen. gjør det ikke vondt for deg når du bruker den pga piercing?

    9. Okok. Men vis vi ikke har en sån rokkering da?! har du ikke noen tips vi ikke trenger og bruke mange av penger på..?? Ikke alle som har så mye penger 😛
      du er syyykt pen <3

    10. Rokkeringen fungere utrolig bra, minuset er vel at man får noen sinnsyke blåmerker rundt midjen om man har en tyngere rokkering, men dette forsvinner! Men resten av tipsene vil jeg si er for nybegynnere, vis man vil ha en strammere kropp må man utvide treningen litt mer en dette 🙂

    11. Kan du ta et bilde av vekta mens du står på den, for du er et dårlig forbilde dersom du sier at du veier mindre enn du gjør. ikke at jeg tror du veier mye mer, men jeg har ei venninne som sliter med anorexi og ho veier 43 kg og er like høy som deg, derfor er det litt dumt at du skriver det dersom det ikke er sant..

    12. Veier duu 45? Legg ut bilde når du står på vekta please! Viss dette stemmer så må du ha en helt syyykt lett benbygning.. Jeg veier 52 og er sykelig tynn(har jeg hørt fra legen min), og det er ikke du :p du er heldig som kan veie så lite, men likevel ha en stor og formfull kropp!!

    13. Elsker tipsene dine:-)
      Om t-skjorten er også hold-in? Og vet du om en bra butikk jeg kan kjøpe den treningsbuksen på? Liker best å prøve klærne før jeg kjøper dem:-)

    14. Jeg har også sånn blå rokkering som du har, men jeg føler at den ikke funker 🙁 jeg blir liksom ikke sliten av å bruke den og jeg kjenner ikke at den “tærer på kroppen” i det hele tatt liksom :p syns du jeg burde kjøpe en tyngre da? o.O Pliis svar!! :O

    15. Du jeg lurer på no?? 🙂 atte, jeg så at stine mari fortsatt er venn med marco, og legger ut bilde av hu han å sånn, er de venner enda? er du venn med han enda? 🙂

    16. Har og en sånn, men jeg har i rosaaa <3 eneste er at jeg kjøpte den i den letteste siden jeg ikke hadde prøvd det før og nå føles den litt for lett ut.. har bare hatt den i en måned..:(

    17. Og du sier butikker selger mye dyrere treningstøy? i butikk får du jo bra trenings-tightser til 350 kroner 🙂

    18. Bruker du bare rockeringen? Og er det sånnen rockering som gjør at du får blåmerker rundt midjen? 🙂

    19. har du brukt denne rockeringen for å få sickspack?:)
      og er det sånn rockering som man får blåmerker av?

    20. hvor er det du svarer på disse spørsmålene vi spør om her i kommentarfeltet?
      du har sikkert svart på det her mange ganger, men jeg har aldri fått det med meg;p

    21. riight. 45 kg du liksom.
      Jeg er 155 og veier 45 kg, jeg er så tynn at jeg nesten ikke har pupper engang :p Og lårene og hoftene mine er mye smalere enn dine…
      (sier ikke at det er negativt, jeg ville mye heller hatt kroppen din enn min… men du skal jo liksom være så ærlig, syns ikke at du da skal lyge om vekten din for jenter som leser bloggen din)

    22. Hei! jeg elsker bloggen din og leser den hver dag 😀 men jeg lurte på om hvordan du får så mangen lesere på bloggen? 😀 Blir glad om du svarer på dette :D<3

    23. du anonym som seie sophie kje vege 45 kilo, tror nok hu e ærlige med vekten, hu hadde nok kje skreve det viss ikkje 🙂 og kroppsvekten variere veldig fra person til person, bare så det e sakt! trodde du visste de? en feide mann kan vega liga mye så en veltrente mann! å sama med damer og då men..
      synes faktisk at den rockeringen fungere øve natten eg! heilt sykt, men føle at han hjelpe liksom der og då, pleie trena me an et par dage før helgå så har eg liksom heilt greie mage, men e leenge siden eg har brukt an nå, men må nok ta tak i an å bjunna igjen! bra tips, men e du sikker på at de e det einaste du jørr?

    24. kan du bruke den når du har navle piercing ?
      vist du svarer i et innlegg hadde det vert fint for er veldig stress å lese gjennom alle komentarene <3

    25. Kjempe bra med sånne innlegg!:) Jeg har lest tidligere at du begynte på nutrilett for å bli kvitt fett på innsiden av lårene.. funket det? var det bare det du gjorde? viss ikke; hvilke øvelser bruker du for å få stramme og fine lår?jeg tenker mest på innsiden av lårene.. jeg sliter med å få det bort, så hadde vært supert med tips!:)

    26. Hei 🙂
      Har ett litt personlig spsm. til deg. Hva slags trenings BH bruker du? Jeg har det samme “problemet” (om man kan kalle det for det) som deg, med store pupper. Er på leting etter en som gjør at de faktisk holder seg på en plass når jeg trener 😛

    27. 45 kg? bevis det, fordi du ser ikke sånn ut i det hele tatt. du ser ut som du veier 54-55 kg. Du er jo ganske kraftig og formfull på en postivt måte!

    28. Har trent magen hver dag siden jul nå, og begynner å se forskjell 🙂
      Jeg syns den rokkeringen er veldig ubehagelig å bruke, men den hjelper sikkert mye!

    29. sophie, du må jo ta bilder bakfra og sidelengs og da, så vi kan se hvor bra rumpe du har nå, og ike bare mage og ben. takk på forhånd <3

    30. Har hørt bedre treningstips før for å si det sånn. Trodde du kom til å komme med et litt lengre innlegg med mere tips, tenker at dette er mer for de som ikke er i den beste formen heller.

    31. Kan du lage et innlegg om rockeringen? Hvordan øvelser du gjør, om det var vondt med en gang du startet og tips til øvelser ? 🙂

    32. Kjempeviktig å ikke glemme å ta foten opp når du poser på bildene dine. Ser kjempelurt ut så det må du aldri glemme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg