dagens lille hendelse

Haha i dag burde livet mitt virkelig vært en komedie.. Det skjedde noe ekstremt pinlig på skolen som resulterte i at jeg måtte ta taxi hjem, og da jeg skulle betale i taxien fungerte ikke det avmagnifiserte kortet mitt. Jeg måtte løpe inn med sekken, svær jakke, høye hæler og gud vet hva, for å så lete tulling etter mamma sitt bankkort. Fant det etter en god stund, men hadde selvfølgelig glemt å lukke ytterdøren så hunden min løp som en duracellkanin nede på hovedveien og jeg fikk selvsagt panikk og mens alt dette foregikk ventet taxien på at jeg skulle betale.. Ikke kall hunden deres for “Rigmor” om hunden deres på toppen av alt er en chihuahua – det er virkelig et syn når en jente i høye hæler løper etter veskehunden sin og roper “Rigmor, kom hiit!!!!”. Gjett om jeg følte meg dum!

Nå sitter jeg i sløvegenseren og venter på besøk. Har ikke på meg bukse men det synes enkelte av dere rett og slett er alt for drøyt og se på, så da dropper vi det ♥

Hahahaha skulle ta såkalt “selvdiggerbilde” av meg selv, så falt speilet ned.. Slikt blir det bra trutemunn av!! Not


77 kommentarer

Siste innlegg