noen tips

Regner med det er fler enn meg som er generelt skeptisk til å handle sminke over nett? Jeg har alltid vært det! Er så redd ting ikke skal være bra, komme i feil farger, ikke ha så mye innhold.. Ja, listen er lang over potensielle ting som kan være feil. Derfor er jeg så heldig og få testet ting gratis fra tid til annen som jeg kan anbefale videre til dere om det er verdt det. Jeg får sminke tilsendt minst en gang i uken, så når jeg først skriver om noe – da er det faktisk bra! ♥

Det første jeg skal tipse dere om er et solpudder fra x-tan. X-tan er også merket jeg bruker innen selvbruning, det er det beste av det beste mener i alle fall jeg! Jeg elsker at pudderet ikke er gult, orange eller gyllent, det er rett og slett brunt. Akkurat slik jeg liker det! Det blender seg med huden så man trenger ikke å være superbrun for å passe det, en venninne som er litt blekere testet det også – og det funket enda like fint! Koster 300 kr og kan kjøpes HER.


Det andre jeg skal tipse dere om er en øyenskygge fra BARRY M. Jeg bruker vanligvis aldri øyenskygge, rett og slett fordi jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer til blå øyne, brun hud og brunt hår. Jeg bruker det ikke engang da jeg drar ut! Men nå har jeg altså funnet en jeg liker, og som jeg nå bruker hver dag. Liker best den i “gull”farge, sykt fin! Kjører også på med den mørkeste når jeg skal ut. Den koster 139 kr og kan kjøpes HER. 




Det aller siste jeg skal tipse om er en mascara fra BARE MINERALS. Sekundet jeg testet denne ble mascaraen jeg hadde fra før av byttet ut! Jeg har prøvd mascara fra bare minerals tidligere som jeg ikke har likt, men denne falt i smak. Lange, delte og fine vipper. Og det beste av alt? Ikke testet på dyr! Definitivt noe jeg skal kjøpe til meg selv når denne går tom. Koster 199 kr og kan kjøpes HER. 

 

Sånn, dette ble ett langt innlegg! Liker dere slike produktanmeldelser en gang i blandt? Da kan jeg såfall anbefale slike ting litt oftere – både ting fra nettet og i butikker! Well well, som dere ser er sløveklærne på – det betyr kun en ting.. Lekser står for tur..

 Tro meg, sensureringen er for deres eget beste.. Og mitt, så slipper jeg så mange kommentarer om hvor jævlig grusom nese jeg har (ja, de pleier å komme). Haha!

 

64 kommentarer
    1. kjekt med anmeldelser av og til men kunne du skrevet litt mer hva som er bra med produktene og hva som ikke er så bra? Sånn som med denne øyenskyggen, fikk liksom ikke noe ut av det annet enn at du har begynt å bruke øyenskygge hver dag siden fargene er fine. Hehe..
      Dette er ikke for å være slem eller noe altså! Men liksom varer øyenskyggen lenge? Er den vanskelig å ta på? Er fargen sterk, eller må du bruke mye for at den skal vise skikkelig.. osv osv.. Bare noe jeg synest kanskje kunne vært litt greit å få vite 🙂
      Ellers har du en super blogg !! Digger den, og deg 🙂

    2. jeg har aldri bestilt noe sminke eller klær fra nett, fordi jeg er redd for at det ikke skal passe eller som du sier være i annen farge enn forventet og mindre størrelse.
      har du noen tips til nettsider å bestille fra der det er billig og bra produkter? send gjerne på mail 🙂 [email protected]

    3. Kjempebra innlegg! du kan godt lage flere tips til bra hår-/sminkeprodukter 😛 elsker sånne innlegg!

    4. jeg forstår ikke hva som er galt med nesen din… syns den er perfekt jeg! haha.
      liker veldig godt at du har annbefalinger avogtil, men ikke for ofte! digger bloggen din

    5. Herlig innlegg, Sophie 🙂 Jeg synes nesen din er fin, men har komplekser for min egen, akkurat som deg. Alle sier at det ikke er noe galt med den, men jeg klarer ikke ta det helt til meg. Men for et par måneder siden ble jeg tipset om sminketips for at nesen skulle virke mindre. Dette høres sikkert helt latterlig ut (det syntes jeg da jeg hørte om det), men det fungerer helt sinnsykt. Har fått masse kommentarer på hvor mye mindre nesen min har blitt, folk har spurt om jeg har fikset på den med kirurgi osv. Det beste er at det ser helt naturlig ut. Søk på youtube- Kandee Johnson nose, også se på den 🙂 LOVER deg, du kommer til å føle deg så mye bedre!

    6. Søte Sophie <3 du er så kul 😀
      lurte på om du også kunne komme med noen tips om hvordan du har fått så bra resultat på magen ved treningen din og om det er noe du spiser eller ikke 🙂
      håper du gidder <3 elsker bloggen din 😀

    7. hei, jeg bare lurte, hørte noe om at du hadde drevet med selvskading før (du må ikke svare på dette altså), men jeg lurte på om det var sant, og isåfall om du har sluttet? Hvis du har sluttet så lurer jeg på om du har noen tips til hvordan man kan slutte, driver nemlig desverre litt med dette selv, og å slutte, det går liksom bare ikke.. så ja, du er altså ikke nødt til å svare på dette da..!

    8. Leste nettopp innlegge med ryktene om deg som er ute å går, utrolig trist at folk gidder å bruke tiden sin på å lage falske rykter å spre falsk dritt… :((( men når jeg leste det kom jeg på sen cysten(?) som du hadde i livmoren eller hvor du hadde den.. Kan ikke huske at du har skreve noe om den og om du har opperert den?? Kan du skrive et innlegg om det?? 🙂 ELSKER BLOGGEN DIN!! <3

    9. hei, jeg husket på et innlegg om plastikk operasjoner eller operasjoner da får litt siden og som jeg husket så lurte du på om hva vi ville synes om det hvis du tok det. Da lurer jeg om hva er det du ville/tenker å operere? siden jeg ser deg som en perfekt person og da vil jeg vite hva det skulle være 🙂

    10. Hei Sophie Elise, du har en sykt fin blogg<3 og mange fine innlegg, digger bloggen din^^
      Men jeg lurer på en ting, hvordan for du sånn add meg greie ?

    11. så det der innlegget du skrev for en stund siden om fryktene og fobiene dine… vel du tror det med ark er rart…
      Jeg har en fobi mot alt som kan flakes opp. Laks, persienner, papir i bunke osv. Dette har jeg ikke delt med noen unntatt moren min, så derfor velger jeg å være anonym;) og btw selve ordet “flak” får jeg frysninger av. Jeg har OCD, og det kan tenkes du og har. det er tvangstanker (høres helt korka ut) og det står for “obsessive compulsive disorder”… haha random, men da vet du det i hvertfall 😉

    12. Ikke før å være frekk eller nåkka sånn. Æ synes du e kjæmpe kul!♥ Æ lurte bare på om du trur du kommer til å feste like mye når du e ferdig med skole å har utdanning. Trur du at du kommer til å angre når du blir eldre med at du har lagt dæ under kniven ?

    13. Likte produktanmeldelsen din kjempegodt og kunne gjærne ha tenkt meg slike innlegg oftere. Lurte også på om du snart kunne ha vist deg uten extentions på bloggen igjen. Du er en utrolig pen og søt jente, bare så du vet det 😉

    14. det er faktisk nesen din som er en av tingene i ansiktet ditt som er finest ved deg, hahaha, tenk at folk rakker ned på de posetive sidene ved deg! trist rett og slett, og jeg syns du skal stå imot dem og ikke ta deg nær av det, selvom jeg vet det kan være hardt 😉

    15. Synes det er gøy med slike innlegg, kjekt å lese og vite. Du er utrolig vakker Sophie, uansett hva andre sier.. 🙂

    16. Heii! kjempefin blogg! 🙂
      hva heter den gossip-bloggen som du nevnte på bloggen din for en stund siden? 🙂

    17. Håper pudderet er bra! Bestilte det på beautydeal for bare 160 kr 😀 Mye billigere enn coverbrands 😛

    18. Hei kjære blogger jeg har den gleden av å med dele at Nettbyen er nå åpnet å har over 5000 medlemmer allerede, vi ønsker at du også vil borger hos oss, vi kan tilby deg som borger en helt ny fuksjonisert liste over ting du kan gjøre på våre tjenester.
      – Du kan endre profilen din å style den med ( CSS og HTML ! )
      – Du kan besøke våres praktfulle Hoved chat der du kan snakke med
      alle som bruker våre tjenester.
      – Du kan starte din helt egen byblog, der du kan dele innleggene vidre på facebook og også til alle by-borgerne vi har.
      – Du kan se alt av innlegg som blir postet (Bilder,Video,Byblog,Venners venner, arrangementer, musikk. )
      – Du kan skrive meldinger til våre herlige by-borgere som tar i bruk våre tjenester.
      – Du kan tagge bilder, redigere bilder, finne musikk i våres “Music” Tjeneste, du kan også dele musikken å spre den videre på facebook eller andre sider du bruker.
      – Du kan også legge inn forlag til Filmer, Musikk, Design koding, å starte din egen gruppe.
      virker du allerede Interessert
      Sjekk ut http://www.nettbyen.com
      Vi er her for deg, siden er ganske lett å komme seg inn på
      du bør for det første ikke “verifisere deg” for å bruke våre tjenester (Du får ingen mail på at du har registrert deg hos oss) Vi har laget dette for at du skal ha noe som er nytt, noe som ikke ligner andre sider, men som skiller seg ut.
      Håper vi ser deg snart på våre tjenester ha en flott dag videre !
      -Nettbyen

    19. Hei ! Jeg følger med på bloggen din av og til, og dette er kanskje en litt random kommentar, men jaja. jeg føler at alle skal få lov til å gjøre og se ut som de vil. men jeg føler det blir dumt av deg å skjule ting i ansiktet slik som munnen din, øynene dine, nesen din, osv. du er en nydlig jente, og jeg tror leserne ville blitt enda gladere om du turte å vise dine “små feil” ved deg selv, og å vise at alle har dårlige bildedager. for det er akkurat dette som gjør at unge jenter mister selvtilliten, når norges forbilde ikke tørr å vise ting man ikke liker med seg selv. vi får ideen at vi alle MÅ se perfekte ut, og det er ikke bra. alle har sine små bagateller med kroppen sin, men det er noe vi må unnfange, ikke skjule. for hvor ille hadde det ikke vært om alle skulle vært perfekte ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg