hjerte

Jeg og Stine har laget cookies og gått tur med hunden, og nå tenkte vi at vi skulle sette oss ned med en god film eller serie. Jeg har spist som en gal i dag.. Det jobber forresten verdens deiligste på bensinstasjonen rett ved siden av her, jeg må innrømme at til og med jeg er litt smålig skamfull som har vært innom der og kjøpt godteri sikkert to ganger for dagen siden jeg kom hit. I dag så han på meg og sa ” hehe, skal du ikke ha noe mer da?” når jeg bare hadde kjøpt litt is.. Kill me!

Husker i fjor når jeg skrev på bloggen at han på bensinstasjonen var kjekk (det var en annen) så sendte han meg mail og ba meg ut på date! Haha, bloggen gir mange fordeler. Får håpe det skjer nå også  Neida! Men serr, lurer på om det er en slags lov å være skamdeilig for å få jobbe på bensinstasjonen der..

 Stine vil ikke være med på bilder i dag.. 

 

67 kommentarer

Siste innlegg