Skal snart til Drammen!

I dag skal jeg til Drammen for å ha noen bloggmøter (tror jeg?) og møte en del andre bloggere. Vi skal ut og spise, litt sånne ting. Tror det blir veldig bra og gleder meg til å få møtt de andre! Rachel Nordtømme kommer og henter meg om noen timer så kjører vi dit sammen. Er litt starstruck over det, haha! 

Er glad jeg slipper å ta tog, jeg har rett og slett angst for det!  Jaja nå skal jeg spise litt ben & jerrys før jeg pakker kofferten igjen….

Og nå må jeg nesten bare krangle med dere – så mye som enkelte tar av her i kommentarfeltet. Jeg slengte på meg en parajumper i farten som er søskenbarnet mitt sin når jeg måtte løpe år hente kusinen min på skolen som vi var en halvtime for sent til. Skal jeg da si “nei sorry altså, kan ikke ta bilder til bloggen fordi jeg har en jakke med pels på, som tross alt ikke er min, som jeg ikke har betalt en krone for”? Selv om jeg ikke støtter industrien mener jeg ikke det er noe galt i låne en slik jakke i en halvtime. Sorry mac, man kan være motstander uten å være gal i hodet. Og det mener jeg helt virkelig, det kommer ingenting godt ut av å true folk på livet. 

53 kommentarer

Siste innlegg