hull i tungen, IGJEN!

Nå har jeg altså tatt hull i tungen for andre gang på to måneder! Var helt likt som sist, var ikke vondt men mer ubehagelig og får heller ikke til å snakke/spise. Skulle nesten trodd jeg ville klare det bedre denne gangen, men neida! Til dere som kommer til å lure på hvorfor jeg jmåtte ta hull igjen; det forige grodde igjen da jeg hadde piercingen ute i 5-6 timer selv om jeg hadde hatt hull i 2 måneder. Utrolig irriterende og ikke minst dyrt og måtte ta igjen! Men men.

Før jeg tok hullet var jeg hos Stine-Mari med Charlotte (som dere også har mast veldig etter, men vi er enda good friends og hun lever..). Jeg kjøpte inn jordbær og sjokolade som vi varmet og dyppet i. Når solen kom inn vinduet var det faktisk nesten som sommer! 
Akkurat nå fryser jeg veldig, skulle virkelig ønske jeg hadde “min spessielle” gutt her til å varme meg. Men men!


65 kommentarer

Siste innlegg