svar på ukens spørsmål!

 

          Hvorfor reiser du egentlig så mye rundt i Nordnorge, pendler du eller noe?
I det «siste» har jeg vært i Bardu, Bodø, Tromsø og Narvik. På de to første plassene var jeg hos samme person, i Tromsø var jeg på besøk hos noen kompiser som har flyttet fra Harstad og bor sammen der nå, og i Narvik var jeg hos Ida Martine som også er en venninne. Så nei, jeg pendler ikke, jeg har bare hatt en god del «frihelger» i det siste hvor det ikke har skjedd noe spesielt, og jeg er veldig glad i og bare pakke kofferten å gjøre noe spontant en gang i blant! Om man bare kunne ha satt seg på et hvilket som helst fly når som helst uten å booke det, så hadde jeg nok gjort det flere ganger i uken haha..

 Men tror ikke det blir noe reising på en stund, har savnet å bare være hjemme i helgene! Får se om jeg drar til Bodø eller Bardu i vinterferien, og så er det jo Oslo om 2 uker.. Haha, det ble plutselig litt likevel!

          Hvilken linje går du på skolen?
Studiespesialiserende! Anbefaler den linjen, virkelig.

          Hva het du før du byttet navn til Sophie?
Ikke noe mer dramatisk enn Sofie.

          Hvilke andre blogger leser du?
Bruker å være innom de andre på topplisten, ellers leser jeg amandahg.blogg.no, stineemarik.blogg.no, toppsladring.blogg.no, andreabadendyck.no, kissies.se, toranshan.blogg.no og isabelles.nu!

          Kan du vise hvordan du fester på extensions?
Dette er spørsmålet jeg hater mest i verden, haha! Det er nemlig ikke noe hokus pokus og alle må vel lære seg det på sin egen måte.. Tror nok dere gir opp litt fort for man må prøve seg fram, alle får til etter hvert! Det som funker for meg fungerer ikke nødvendigvis for dere J

          Hvilken sykdom har du i hendene?
Det heter essensiel tremor og er forstadiet for Parkinson (?). Om dere har sett love & other drugs, så har hun hovedpersonen også den sykdomen så da vet dere hvordan det er! Siden jeg er så ung er det ikke så alvorlig på meg (enda..). Men jeg har medisiner så det skal nok gå bra med meg enn så lenge!

 

Noe annet dere lurer på? ♥

 

120 kommentarer

Siste innlegg