noe nytt

Tror aldri jeg har vært så syk i hele mittt liv! (Okei, jeg overdriver, det sier jeg hver gang jeg er syk..), men jeg skal dra bort i dag! Har akkurat tatt et bad og smurt meg inn med selvbruning, og nå er det strraks klart for koffertpakking. Bussen drar ikke før klokken 17 så jeg har jo litt tid, men alltid klarer jeg å glemme noe uansett.

Tenkte å vise dere noen ting jeg har fått i posten i det siste!

Fikk nye happyplugs, yeey! Disse skal jeg gi til Amanda ettersom hun har vært så utrolig fasinert av de jeg hadde tidligere, haha. Jeg elsker de! Fra http://happyplugs.com/

Så fikk jeg også en del smykker fra cocoo.se! Har fått smykker derifra før, og er alltid fornøyd.

Dette er min favoritt, tror det kommer til å bli så fint til en skjorte eller noe..

Hva synes dere? ♥

 

36 kommentarer

Siste innlegg