god tid

Det er så herlig når man våkner dagen etter en fest og har god tid til og bare slappe av, spise mat (helst noe junkfood..) og gjøre hva enn man måtte ønske. Frister veldig å ta et bad, men det får vente til jeg kommer hjem! Tok selvbruning med Anne-Sofie i sta, så det er i alle fall noe. 

Også er det noen som synes det er veldig gøy å kommentere at jeg er gravid hele tiden på bloggen, men jeg kan avkrefte det en gang for alle. Nei nei nei nei… Det er alvorlige rykter og ikke noe man skal ta lett på, både mamma og pappa leser igjennom kommentarene her. 

Hva skal dere finne på denne Søndagen da? :)

Og jeg veeeet jeg sa jeg skulle huske på kameraet i går, tror dere jeg klarte det? Nei… Så her kommer noen bilder fra i dag, så stjeler jeg noen andre fra Stine Mari senere, hun tok utrolig mange!

OUTFIT! Hehe


Ser kanskje ikke like idyllisk ut her i dag som i går…?  Og folk sover OVER alt! Selv var jeg heldig og havnet i en seng på soverommet, mens andre var ikke like heldige med plasseringen.. 


I gangen også…




77 kommentarer

Siste innlegg