tromsø i dag!

Kom akkurat hjem fra skolen og byen HERREGUD for et stress… I dag drar vi til Tromsø og jeg må pakke ferdig!! På toppen av det hele må jeg dusje (rekker ikke bade, buhu…) og så må jeg ta selvbruning OG vise dere noen innkjøp.. I can do it!! 

Og så er det jo fri frakt på Nelly i dag om jeg ikke tar helt feil? Blir nok en del nettshopping på båten senere da tenker jeg! De har fått mye treningsklær der jeg har funnet noen favoritter, de kan dere se HER ♥

Jeg og Amanda tok noen bilder etter sosiologitimen, tør ikke å gjøre det når alle andre er der ettersom det er K-L-E-I-N-T……


Dette har jeg pakket så langt, og enda skal jeg få plass til GHD, pc, ipad, kamera, sminke og diverse hårprodukter… Hjelp!? 

Og angående Tromsø, så kommer oppdateringen der til å være MYE bedre enn den har vært i Bardu og i Bodø der jeg rett og slett ikke har prioritert den overhode.. Skal klare i alle fall en oppdatering på morningen før vi gjør ting, og en oppdatering om kvelden da vi er “hjemme” igjen! Skal bo hos noen venner og drar dit rett og slett på jentetur for å komme oss bort litt. Gleder meg! ♥

42 kommentarer

Siste innlegg