Brb

Jeg har av en eller annen merkelig grunn innbilt meg at vi har hatt ferie, føles i alle fall slik. Presterte å si på skolen i dag at ” det er alltid tungt å starte igjen etter ferie men det går bra etterhvert” hm, lurer på hvilken planet jeg har levd på de siste dagene. Poenget er; det var tungt å dra på skolen i dag, veldig tungt.

Når jeg kom hjem satt jeg meg i sofaen sammen med min lille rare hund ved navn Rigmor, hun er faktisk den mest uoppdragende hunden i heeeele verden. MEN! Hun er min baby, “mamma sin baby” som jeg kaller henne..  Hun sover i armkroken nå og jeg vet jeg må starte på dagens gjøremål, det er bare så utrolig vanskelig å vekke det  lille gullet♥

Til overskriften; må gjøre lekser og slappe av. Trenger en dag der jeg gjør så lite som overhode mulig ettersom det blir mye reising framover tror jeg..

Her får dere en kort videosnutt av mitt desperate bildeforsøk med Rigmor! 

Her får dere en kort videosnutt av mitt desperate bildeforsøk med Rigmor! 

76 kommentarer

Siste innlegg