hvilken kjole?

Om ca 1 måned skal jeg og resten av “bloggteamet” jeg er med i, altså resten av landets største bloggere til DRAMMEN! Det blir sikkert kjempegøy med en slik jentetur og jeg har aldri vært i Drammen tidligere, noen av dere som bor der?

Vi skal dit for litt jobb, men fremst av alt MYE morro. Og da må jeg jo ha en kjole, regner med de andre kommer til å se superfine ut så.. Har vært og sett litt på nelly som vanlig, og drømt meg bort i noen kjoler. En av disse blir jeg å bestille så da er bare spørsmålet…

Hvilken kjole?

Fra venstre; kjole 1 kan kjøpes HER, kjole 2 kan kjøpes HER og kjole 3 kan kjøpes HER

Kjole 1 kan kjøpes HER, kjole 2 kan kjøpes HER og kjole 3 kan kjøpes HER

Tenkte også å tipse dere om at kjolen jeg hadde på nyttårsaften (den jeg har på “profilbildet” til høyre på bloggen) kan kjøpes HER , den er LITEN i størrelsen. Vanligvis bruker jeg xs, hadde den i small og den var enda litt liten.. Og skoene jeg har som mange spør etter kan kjøpes HER. Veldig fornøyd med begge! 

245 kommentarer

Siste innlegg