skal svare dere oftere!

Nå skal jeg gå igjennom mailen min og svare masse bedrifter og lesere.. Rekker desverre ikke å svare alle :( Skulle ønske jeg hadde enda mer tid til å snakke med dere! Men jeg skal begynne å svare oftere på kommetarene deres i alle fall, så det hjelper kanskje litt? Skrik ut om dere lurer på noe, så tar jeg et “svar på spørsmål” innlegg i morgen! :) Gjerne litt konstruktive kommentarer som jeg kan komme med et litt fordypende svar på, er alltid gøy med litt debatt! 

I morgen er en herlig skoledag som kun varer til halv 2, med en fritime i midten. Har hatt så utrolig dårlig motivasjon den siste tiden og det blir jo bare enda verre når jeg tenker at “løpet er kjørt” og karakterene settes om noen dager uansett. Jaja, tar det neste termin ! (slik tenker jeg alltid..). Skal se om jeg får planlagt litt for helgen senere også. Men mer om det senere! ;)

Har sett mean girls, den er virkelig helt fantastisk! Har vært “forelsket” i Lindsay Lohan siden jeg vara rundt 12 år, og elsker henne enda på tross av alt som har skjedd ♥


Har bare vært plassert på sofaen i hele kveld og bare slappet av, typisk dag man bare vil ligge uten sminke. Men bilder må man jo ta, er egentlig godt å ha noe å fikse seg for! 



162 kommentarer
    1. Hvem er din favoritt jente og gutte kjendis og hvorfor? c:
      Er det ikke pinlig å vite at familien din leser bloggen når du skriver litt over streken? c8

    2. hvordan klarer du egentlig å stå på beina etter at folk er så stygge mot deg? du er sterk, kvinne! digger deg

    3. kan du legge ut en video der du viser klipp fra dagen din? det er mange blogger som har gjort det, jeg synes det er veldig morsomt å se!

    4. Har sendt deg en lang melding på mail. Synes det er ganske dårlig at du faktiskt ikke gidder å ta deg tid til å svare meg. Stod nemlig ett par personlige ting også der.

    5. Er du på “g” med noen nå ? <3
      Pleier deg og Anne-sofie kragle mye ?Sånn som det som skjedde på senteret ?
      ELSKER bloggen din og deg <3 ! DU er dødspen

    6. Kan du lage et innlegg der du viser din naturlige skjønnhet (uten sminke), og skrive om hvorfor du alltid må sminke deg før du tar bilder til bloggen? Vi vil jo gjerne bli “kjent” med deg uten sminke også, og såvidt jeg vet, er du ikke født med sminke 🙂

    7. elsker bloggen din, den gjør dagen min et hakk bedre, uansett hva. For jeg vet at jeg ikke er alene om ting og at du skriver så utmerket bra om ting som har hendt med deg, og faktisk tør å si sånt…får meg til å føle meg så bra! Du fortjener 1. plassen, definitivt. Og de som kommenterer stygt om deg har tydeligvis ikke lest bloggen din lenge nok til å skjønne hvor vakker du er inne-og ute.
      Stå på, og aldri slutt med blogging(ikke i nærmeste fremtid i hvert fall :))

    8. Du er begynt mer med trutmunn på bilder igjen! Du slutta med det en stund og smilte med tennene, noe jeg syntes er sykt fint. Værsåsnill, ikke mer strutseleppe. Ikke frekt, du gjør som du vil, men jaa, du sier du tar til deg konstruktiv kritikk : D

    9. Velger å bruke et annet navn en det jeg heter, viss du søker etter ip finner du meg nok 🙂
      Jeg lurer på om viss jeg stiller deg litt personlige spørsmål på mail, blir du å si det til noen? Evnt. Skrive det på bloggen. For jeg gidder ikke lage en egen e-postadresse for å spørre om slikt

    10. Kan du lage en ny sminke/hår video?
      Hva er snittet ditt?
      Hvilken farge har huset ditt, og er det stort?
      Kan du ha et innlegg om rommet ditt, hvor stort er det?
      Liker du en gutt nå?
      Hvilken sminke, hud- og hårprodukter bruker du?
      Håper du tar dette med. 😀

    11. Åh, jeg elsker den filmen! Har sett den såå mange ganger!<3 Så fin genser 😮 Jeg lurte på om du kanskje kunne skrive noen ting du legger fort merke til ved folk eller hva du irriterer deg mest over nå for tiden, selv om jeg vet du har gjort dette før! Elsker at du skal begynne å videoblogge ofte!!!!! :')

    12. kan du legge ut et bilde eller ta det med i videoen der du ikke har extensions? vil se hvor kort hår du egentlig har , klem fra meg!<3

    13. Hvor ofte bytter du extension? Jeg bruker mine hvær dag og har brukt dem i ca. 4 måneder. De bynne å bli litt slitt, men jeg vet ikke når jeg skal kjøpe nye! Tips?

    14. Hvordan bidrar blogging positivt til samfunnet?
      Så gjennom eldre innlegg forleden; fant blant annet en sangvideo. Du er god til å synge, synes jeg, uten å ha noe musikkbakgrunn. Kan du legge ut enda en? 🙂

    15. Hvordan/Hvorfor slo du og Marco opp ? hvis du ikke liker dette spørsmålet så treng du ikke å svare ! (:

    16. kan du fortelle litt om melanotan? vet du har gjort det før, men jeg vil bare vite hva du synes om det, din mening om hvordan det funker om det var bra eller dårlig, hvor raskt det virket og om du angrer eller ikke 🙂

    17. Du virker som en utrolig søt jente! alle vennene dine er sikkert utrolig glad ideg,foreldrene dine er sikkert kjempe stolt av deg,lillesøøsteren din er sikkkert utrolig glad i deg og hunden din elsker deg sikert over alt på jord! og det gjør nåkk familien din også!du er et utrolig bra menneske , du fortjener det beste! du er sikkert en god venn som fortjener en god og varm klem! du fortjener alt godt! og alt det du har gått igjennom sophie , du klarte å komme degigjennom det , og det syntes jeg er utrolig bra!du betyr så utrolig masse for meg , selvom jeg egentlig ikke kjenner deg , men du virker så utrolig grei ! kan dulegge ut 10 ting du elsker og 10 ting du hater? du er mitt forbilde og du er også utrolig pen , nydeligheten! <3 håper du har det bra , stoor klem fra meg! <3 - etspørsmåål: hva heter lillesøsteren din og hvorgammel er hun ? 🙂 <3 stooor klem fra meg! <3<3

    18. Hei 🙂 jeg bare lurte på hvordan du gjør d når du bruker selv bruning.hver gang jeg bruker det så får jeg skikkelig skille på armene mine. greier ikke å skape en naturlig overgang så jeg får liksom hvite armer. hadde satt veldig pris på det viss du enten kunne ha skrevet om det elr laget en video for å vise hvordan du gjør d 🙂 hadde satt utrolig pris viss du hadde gjort d 🙂
      Og hvilken selvbruning du bruker nå 🙂 er utrlog sjalu på fargen din 🙂 vil gjerne ha slik farge selv mn trenger da noen tips 🙂

    19. Jeg bare lurer på om du sover med extensions’ene om natten? Eller tar du de utav hver kveld, og setter de på om morgenen? =)
      Og hvor mangen gram har du?
      Jeg har 180g…men d er litt slitsomt å ta de utav hver kveld før jeg skal legge meg =P

    20. hvilken krølltang bruker du når du retter håret? er den bradårlig?
      endelig har du begynnt å blogge ofte igjen! etter du og marco slo opp har du blogget mye skjeldnere, men nå kom det visst på plass igjen 😀

    21. Jeg lurer på om du vær så snill kan legge ut en liten video om hvordan man kan få fjernet fett fra lårene eller bare skrive om det?:-)
      Men jeg vil ikke ha muskler på lårene for da blir de ikke så små… Så lenge de blir mindre blir jeg superglad;-)

    22. Hvordan blir du så pen som du er?
      Det er bare helt sykt hvor pen du er..misunner deg med utseende ditt noe såå syyyyykt!!!!!!!!!!!!! <3 C;

    23. Jeg lurer på en ting. Du skulle jo gi en ipad2 i julegave til Marco, men siden dere slo opp før julaften, hva gjorde du med den ? Fikk han den eller beholdt du den selv ? :- ))
      Elsker bloggen din! Stå på !

    24. Er det mante guttevenner/FAMILIE som leser bloggen din? Er det ikke litt flaut om dere prater om det?
      Kan du lage et innlegg om all sminken du bruker, eller gjerne en film?
      Savner videoblottene dine!
      Kan du reposte noe. Av de dypere innleggene dine fra tidligere?

    25. Sover du med extensions clipsene dine når du skal for eks. ta en Powernap eller ta sol? Er ikke det vondt og sliter masse på håret? Og hvordan skjuler du clipsene så godt! Man kan ikke se noe ender/tupper av ditt eget hår. Et innlegg om extension bruket ditt er noe jeg har ønsket meg lenge!!!:)

    26. Når du feiret nyttåsraften, hadde du sykt klumpete pupper, det så vi sykt godt, hva hadde du stappet inn i der?? du hadde på deg den rosa kjolen.
      forresten det er mange som har spurt om det ! <3
      Foresten elsker deg og bloggen din du er så kul!!!! <3

    27. JA ENDELIG! Kan du være så snill å skrive om din abort? Hvilken abort tok du, og hvordan var det?
      Jeg har nettopp blitt gravid, og skal ta abort. Skal ta medisinsk abort og er redd for om at det er drittvondt, som mange sier! Hadde satt utrolig pris på om du svarer på dette spm. Jeg synes det er best å høre de meningene til de som faktisk har vært igjennom det. 🙂

    28. Malin: Veninna mi tok medisinsk abort, ganske sent (uke 12 ellerno, rett på grensa). Hun var inne på sykehuset en dag, hvor hun tok noen piller de gav henne, så var det å vente. Hun sa det var vondt, men ikke se ned i do når det kommer ut. Hun var kvalm og trøtt, men jeg kjørte henne hjem på kvelden og da var hun fin.
      Husk, det gjør kanskje vondt der og da, men heller det enn å ha et uønsket barn. Det er helt normalt og du må bare bite tenna sammen Lykke til.

    29. må bare si det til deg, har faktisk aldri sakt dette til noen andre av bloggene jeg leser. og jeg leser utrolig skummelt mange,haha! Jeg digger deg,du virker som en helt super person! Og jeg kjenner meg igjen i masse av det du skriver og driver med. Jeg er en jente på 14år snart 15 btw. Stå på Sophie, aldri gi opp, du fortjener alt det beste! og jeg ønsker deg masse lykke til videre 🙂 mvh kristina r.

    30. katti skal du til tromsø? skal du ligge på hotell eller skal du være hos noen(kæm isåfall)? hørte du skulle dit neste helg(hælga etter bodø turn).

    31. Spiser du ofte middag med familien din ? Og siden du sier du har så høy forbrenning.. Hva spiser du egentlig vanligvis iløpet av rn dag ?

    32. Vet ikke hva det er men syntes du bare ser tynnere og tynnerut hver gang jeg ser deg :s å du som spiser så mye! Du må spise mere! Haha neida 🙂

    33. Jeg leste de kjærlighetstipsene dine og det er kjempe bra skrivd.
      men jeg og mange andre bare lurte på om du kunne ha skrevet om hva en gutt og en jente kan gjøre sammen første gang de er sammen alene? hva kan man snakke om? osv.. og kan du gi noen tips til hvordan man kan begynne og snakke med gutten du liker på skolen osv?
      jeg er nemlig veldig forelsket i en gutt, og han er det i meg og. men problemet er at vi bare snakker sammen på mobilen og facebook. vi snakker aldri på skolen.. fordi jeg er sjenert og ikke vet hva jeg skal si kanskje..
      Jeg leste alle de 115 kommentarene du har og mange lurte på om du kunne legge ut noe sånt om dette, siden du har jo gått igjennom det og du står fortsatt på føttene og holder deg på jorda.
      Jeg og sikkert fler blir evig takknemlig hvis du legger ut tips om dette 🙂
      Btw: Elsker bloggen din, du er sterk og det liker jeg …. stå på Sophie !<3

    34. Hvordan reagerer familien din på alt du legger ut av lettkledde bilder osv?
      Kan du definere ordet “player”?
      Du er like fin uten sminke som med, stå på!:)

    35. Hvis jeg / en person hadde sent deg en personlig Mail ville du fortelle om det til noen eller legge det ut på bloggen?
      Hvordan føler du deg når folk sender stygge kommentarer eller snakker dritt om deg?
      Elsker deg<3 du er mitt største forbilde. Du er et sinnsykt godt menneske å du fortjener alt godt<3 vennene dine må være glade for at de har deg.:) <3

    36. hei! kan du være så snill og fortelle/vise hvilke øvelser du gjorde for å se så bra ut når du trente magen og rumpen i sommer! har gjerne lyst til å se slik ut til sommeren.. vet bare ikke va jeg må gjøre for å få det til..

    37. Jeg leser egentlig ikke bloggen men lurer på ditt forhold til jenter som viser for mye, og veldig korte kjoler! Håper på svar 🙂

    38. Hva heter du til etternavn og hvor gamle er foreldrene dine ?
      Blogger du leser ?
      Trener du daglig, isåfall hvor ofte og hva gjør du ? 😀

    39. Digge bloggen din <3 mn æ bare lurte på om du vesste om kor man kan få kjøpt navel-piercing hær i harstad ?? 🙂 <3

    40. Heihei 🙂
      hva heter hårfargen du hadde før du farget håret brunt?
      vet ikke hva jeg skal gjøre;
      jeg har så mange problemer! jeg har veldig mye angst for ihverfall å lese norsk og engelsk foran andre ,, eller høyt i klassen. idag skulle jeg ha engelsk framføring, å jeg fikk være med på et lite grupperom med 5 andre elever å en lærer. når han sa det var min tur så ble jeg så nervøs, jeg begynte å riste.. jeg klarte omtrent å svare læreren, forda visste jeg jeg ville begynne å gråte .. å han spurte meg spørsmål på engelsk å jeg svarte på norsk ,, jeg var så sykt flau der og da ! han sa at jeg skulle lese bare første setningen da ,, men d kjente jeg klumpen i halsen! å jeg begynte å gråte .. åhærregud , det var så flaut ! de første jeg tenkte var at jeg ville dø! han maste på meg å sa jeg skulle lese ,, men jeg turte ikke!
      jeg nektet hele tiden.. å han meste på meg selv om jeg gråt ,, å hærregud, det var de værste som har skjedd meg på skolen .. jeg går bare i 8. det første jeg gjorde når jeg fikk gå var å springe innpå dasset å tørke alle tårene!
      hærregud! jeg hadde så sykt mye angst ! at jeg klarte omtrent å puste !
      Du aner ikke hvor mye jeg har lyst å være god i engelsk å tørre å lese enkelt like lett som andre vanlige elever! jeg hadde forbredt meg såå godt til den framføringa ! men når jeg først skulle framføre så gikk det helt til helvette for å si det sånn!
      det første jeg gjorde når jeg kom hjem var jo selvpining .. jeg prøvde fks,, å lukke øynene å bare falle ned trappen .. å hoppe ned fra noe høyt å når jeg var i luften så vridde jeg foten for å prøve å brekke den ,,
      jeg var så flau! at jeg hadde faktisk lyst til å dø ! det har jeg enda ! for folk mobber meg for det at jeg ikke tørr å lese høyt å at jeg har angst !
      sorry, men jeg vil helst være anonym pga ,, redd for at folk finner liksom ut at det var meg..
      Digger bloggen din sophie! du har faktisk hjulpet meg mye !
      stå på søta!;*

    41. jeg digger bloggen din og også deg (utifra hvordan jeg har blitt kjent med deg via bloggen). jeg digger at du tør å være deg selv (noe som ikke så mange tør) og driter i hva andre måtte kommentere/å tenke om deg. dem gjør det bare fordi dem har et dårlig selvbilde og får bedre selvbilde av å rakke ned på andre, spesielt så pen jente som deg :-)!
      keep up the good work!

    42. Hvem er ditt forbilde og hvorfor? Ser du opp til noen kjediser? Hvem kjendis syntes du er vakkrest/penest og hvorfor? 🙂

    43. Heey! 😀 Du ser sikkert ikke denne komentaren, men hvorfor ikke prøve? 🙂 Jeg leser bloggen din så ofte jeg klarer, men har et problem. Når du lager dine videoblogger, så forstår jeg ikke hva du sier. Jeg mener ikke å si at dialekta di er stygg eller fæl osv. Men du kunne ikke evt. prøvd å lage videobloggene dine på bokmål istedenfor dialekta di? Da forstår jeg lettere hva du sier og kan ha gleden av å se/høre på dem! 🙂 Jeg kan jo også forstå viss dette blir vansklig for deg og at du vil presentere deg selv med din dialekt. Men jeg er nesten helt sikker på at det er flere fra mine trakter som leser denne bloggen som også ikke forstår helt hva du sier på videoene dine! 🙂 Men håper virkelig du ikke ser noe frekt på det her, for det var virkelig ikke det jeg ville fremheve her! 🙂 Du har en super blogg foresten, stå på! 🙂 Digger deg! 😀

    44. Sophie! Du er en utrolig vakker jente som jeg beundrer veldig mye! jeg leser bloggen din vær dag. Men jeg lurer paa.. Hva skjedde mellom deg og Marco?

    45. Hvordan får du av iphone dekslene som er av hard plast og som sitter syyykt tight? Jeg får bare ikke av mitt! Kan du vise i video eller noe sånt? Hjelp! 🙂

    46. kan du være så snill å slutte med de stygge, gule smileansiktene? det passer seg seriøst ikke til det hel-rosae designet ditt.. bare sånn til tips 😉

    47. Heisann 🙂
      Kan ikke akkurat kalle dette en direkte motivasjons-kommentar, men håper du forstår den slik! 😀
      Jeg hadde relativt gode karakterer gjennom ungdomsskolen og vgs, og går nå på universitetet. Jeg kan studere mye (hva jeg vil er enda et mysterium), men det jeg TROR jeg vil – det er det studiet jeg ikke kommer inn på. Så nå er jeg på den evige jakten etter studiepoeng for å til slutt komme inn på det jeg KANSKJE vil. I eksamenstidene hadde jeg en tanke i hodet: Jeg savner prøvene på vgs. SYKT.
      Så poenget mitt er, UTNYTT DET! Det er faktisk ikke så vanskelig å få en bra karakter på en prøve, standpunkt og lignende hvis du jobber hardt for det – å bare prøve så godt som du kan er godt nok i seg selv! Og tro meg; fordelen med å ha flere prøver i løpet av en termin i motsettning til en eksamen mot slutten av terminen er STOR. Lenge leve prøver 🙂 Hahah, noe jeg aldri i mitt liv trodde jeg skulle skrive.

    48. Jeg elsker Mean Girls!! Hvilken person i Mean Girls er du mest lik på og hvorfor? Og hvis du skulle gitt roller til noen av venninnene dine, hvem er de mest lik på og hvorfor? Hadde vært artig å vite!

    49. hvor kjøpte du den lampa som står på stua di? dn som ser ut som et tre med blomster på,
      fint om du svarer:) var veldig fin

    50. Hei, jeg bare lurte på om du kan lage et innlegg om linjen studiespesialiserende, om dine valgfag/hva du synes om de og skolemotivasjon.
      diggger bloggen!

    51. Hoho! Hvordan havnet jeg her? Uansett, du etterlyser noe av substans? Merker meg hvordan du hele tiden snakker om å være intelligent og at alle andre er dumme, spesielt de brunettene -hehe-, før du i neste sekund bare MÅ rakke ned på deg selv. Joda, selvsagt fordi du trur det er søtt sånn lizzom thihi knis. Men ser at du har roet denne blondibubblegum poseringen, spesielt etter at du ble brunette -hehe-, men du fortsetter å fordumme deg selv. Hvorfor? Som alle andre mennesker har du evne til å tenke, være reflektert og virkelig ta tak i noe av substans. Jeg ser at du vil, men jeg ser også at du ikke tørr. Se bare hvor fordomsfull du var, til det du er nå, bare med en ørliten forandring på hårfarge! Her er det mye rom til forbedring, og jeg sier det kun for å være snill. Men altså, hvorfor fordummer du deg selv? Der har du litt utfordring, og helt sikkert rom for debatt!

    52. Først vil æ bare si at æ elske bloggen din ! 🙂 Du e en så fantastisk bra blogger og æ les den hver dag. Når æ har gådd igjennom vanskelige tider så leste æ bloggen din og alt blei bedre. Stå på ! og btw så lurte æ på om du kunne ha et innlegg om at folk kan stemme på oss sånn at vi kan vinne penger til klassetur ! hadde hjulpet så mye og vi hadde vært veldig takknemlig ! 🙂 linken e her ! http://klassekassen.no/sak/10148 . For vi trenger alle stemmene vi kan få .

    53. *Når skal du til Fredrikstad, og hva skal du der? Har veldig lyst til å treffe deg!
      *Du har sagt at du vil legge deg under kniven når du har fylt 18 år, hva vil du gjøre for noe da?
      loveyou, sophie <3

    54. Jeg må først å fremst si at jeg absolutt digger at du tørr å stå for dine egne meninger, jeg digger både deg og bloggen din <3
      Men jeg har et spørsmål til deg.. Du har UTROLIG fint hår både med og uten extensions (haha, vet ikke om jeg skrev det riktig..) MEN til spørsmålet: Hvilken farge har du i extentionsene? Og Jeg har tittet på http://www.butterflyhairextensions.no, men det er liksom to typer clip-on der, om du skjønner? SÅÅ.. jeg bare lurer på om du har de med asiatisk hår eller de andre? Hadde vært utrolig gøy å få svar, men jeg vet du har mye å gjøre som toppblogger og som en “normal” ungdom!

    55. Hei sophie!
      Jeg lurer på hva du skal jobbe som,hvilke planer har du vidre å hvilken linje går du på?
      Jeg har selv store mål for livet mitt men problemet er mobbing, det er noen jenter som hater å ha meg vedsiden av kjærestene, jeg tror det handler om sjalusi, i og med at jeg er den som har en ganske perfekt kropp i forhold til de fleste der. Jeg synes dette er utrolig irriterende at noen på skolen skal ødelegge når jeg prøver å gjøre en innsats. Men det er utrolig vanskelig når jeg ikke føler meg vel der, selv om mange skulle tro det siden jeg nekter å la de sjalue “vennene” mine vinne! Jeg går bare på sisteåret på ungdomsskolen enda å kjemper for å komne igjennom det slik at jeg kan inn på en skole jeg ønsker, som ikke ligger i nærområdet
      Jeg har lest at du ikke har hatt der like bra hele tiden heller,hvordan fant du motivasjon for å fortsette?
      Har vært fint om du kunne svart, trenger noen som har vært nede men er så sterk nå til å gi meg tips til motivason:)

    56. Har du blitt mobbetertet av å ha vært sammen med en 97? Var det det som gjorde at dere slo opp, deg og Marco?
      Har hørt at du har tatt abort? Er det sant? Vil du fortelle noe om det?
      Hilsen meg ♥

    57. Jeg lurer veldig veldig på hvordan du trente for å få en så fin mage da du hadde blondt hår! håper du svarer på dette:) vil også veldig gjerne ha sånn mage!

    58. Hei, jeg tenkte å spørre deg om et spørsmål om snusing.
      Jeg lurer på hva du syntes om gutter og jenter som snuser i 13-14 års alderen? Etter jeg begynte på u-skolen (i fjor) så er det bare fler og fler som har begynt å snuse. Idag ble det tatt opp hos oss i d-klassen. De som snuset var selfølgelig ikke der, men vi andre snakket om det. Og alle vi er helt enige om at det er så tragisk, det stinker og at det er utrolig dumt å begynne med sånn i så ung alder! Så jeg lurte på om hva du syntes og om du har noen tips til at jeg ikke skal bry meg om dette, for det er noe jeg tenker på hele tiden!
      Håper på svar! 🙂
      -anonym

    59. OMG, digger deg♥ Men siden jeg ikke fikk svar på mine spørsmål på spørsmålsrunden så håper jeg på svar nå;) Kanskje ikke sånne spørsmål du vil ha da..
      – sminketips?
      – noe du gjør med huden din for å holde borte urenheter o.l?
      – hårtips? noen hårfrisyrer osv?
      – det du er mest fornøyd med i sminkepungen, og av hårprodukter?
      – åssen kamera bruker du?
      KAN DU SVARE PÅ VIDEO? SAVNER SÅÅ VIDEOBLOGG AV DEG♥♥ DU ER SÅÅ KUL!

    60. Skjønner ikke hvorfor du har komplekser for nesen din! Du har den søteste nesen jeg noen gang har sett, og skule gjerne byttet!!! slutt å vær utakknemmelig :(((
      Digge bloggen din!! <3

    61. Når du begynte med selvbruningen “tan-in-a-can” var du jo ganske brun, ikke sant? Vil du anbefale de som er litt blekere å starte med orginalen eller sjokoladefargen først? Vil gjerne være brun, men ikke for brun!

    62. Kan du fortelle litt om hvordan det var å ta piercingen i navlen? Om det var vondt, betent i starten osv… og hvordan det var å gå med klær utenpå og sånn?:)

    63. Først og fremst så er jeg fast leser og jeg digger bloggen din.
      Jeg lurer litt på om hvordan du tar selvbruning, kunne du foreksempel lagt ut en video der du selv tar selvbruning? jeg tørr ikke prøve før jeg vet at jeg ikke blir skjollete eller flekkete så jeg hadde hatt veldig lyst om du hadde laget ett innlegg eller hva som helst om selvbruning, digger brunfargen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg