outfit

Må bare beklage den latterlig dårlige oppdateringen, jeg har rett og slett blitt utrolig syk. Har kastet opp og greier, nam . . . Hadde mye jeg skulle ha gjort i dag, blandt annet med blogg, men det får utsettes til i morgen heller! Nå skal jeg bare lese igjennom alle bloggene jeg leser på en dag før jeg lukker øynene for natten. I morgen er en ny bloggdag!

Haha drømte faktisk om bloggen min i sta. . . Jeg drømte at hele designet ble ødelagt og så jævlig stygt, så var det umulig å fikse det. Jeg drømmer faktisk hver natt, i går natt drømte jeg at jeg arrangerte konfirmasjonen til Blaire i gossip girl, den var på et bad og jeg pyntet med masse pokemonballer. Haha, jaja! 

Her har dere dagens outfit:

Er veldig mange som spør hvor denne tightsen er fra , og skulle gjerne sagt det men jeg ANER ikke.. Den er en av mange ting som bare dukker opp i postkassen uten avsender!

Og en annen ting jeg har bestemt meg for.. Jeg skal ikke bruke mer enn 1000 kr i mnd på klær og mat ut resten av året! Da kan jeg spare masse. Regner med det blir å gå en del penger på reiser osv framover, men det kan jeg leve med.
Jeg fører regnskap (heter det det..?) for meg selv og har i gjennomsnitt brukt 13 000 (!!!!!) på klær hver eneste måned, og 5 000 (!!!!) på MAT. . . Sick! Aner ikke hvor halvparten blir av en gang, men skjer riktignok nesten en gang for dagen at jeg finner klær på rommet jeg ikke husker å ha kjøpt. Så nå er det slutt på det. Jeg skal spare dette året, og jeg er jo så utrolig heldig å få sponset mye sminke og noen ganger klær også. Tror dere jeg kan klare det, eller? Det gjør jeg! 

107 kommentarer

Siste innlegg