året som var ; januar – mai

Januar:

Jeg startet å blogge igjen etter mye fram og tilbake. Skrev at jeg hadde vært lei meg og deprimert men at jeg var klar for blogg nå! Skjedde ikke så mye annet denne måneden enn at jeg og Anne-Sofie var utrolig mye på kino, var mye ute på fest og jeg hadde mye drama på privaten som ikke kom fram i bloggen.

Tok de aller fleste bilder til bloggen med mobil/webcamera, for min gamle speilrefleks hadde jeg ødelagt . . . 

 

I januar fikk jeg også Rigmor! Hun var verdens søteste lille chihuahua<3 Nå er hun ikke så søt lengre haha! Men glad i henne uansett. 

 

Februar;

Jeg klaget MYE på bloggen over at jeg ikke hadde kamera..

 

Arrangerte avskjedsfest for min daværende bestevenn Daniel, hvor noen puttet noe opp i drinken min så jeg besvimte og var helt borte i 24 timer senere..

Og etter det hadde jeg TIDENES verste dagen-der’på..

Var MYE sammen med disse guttene…

Bestemte meg for å selge Rigmor, men trakk det raskt tilbake igjen. Fikk også veldig mye kritikk for det, noe jeg forstår. 

 
 
Lurte mange av leserne mine med at jeg hadde farget håret.. Egentlig var det bare extensions.

Dro enda mer på kino ..

Og feiret valentines day alene..

Og hadde MANGE fritimer på skolen..

Mars:

Mars var måneden jeg fikk speilreflekskameraet mitt hos snille farfar, og bloggingen ble med en gang mye bedre! 

I mars hadde jeg faktisk NATURLIGE øyenbryn, før dumme meg fjernet alt..

Hadde bettenelse i navlepiercingen og la ut mitt første “drøye” bilde på bloggen.

Og like etter fikk jeg bettenelse i øret, her er resultatet;

Var mye sammen med Charlotte, som enda er en av mine beste venninner! Vi sov mye, og spiste enda mer:

 

Laget en hudpleie-spesial til bloggen; 

Og blogget om smothie ca hver eneste dag.

Var mye sammen med Anne-Sofie:

Skrev et provoserende innlegg om vekt..

Og hadde mange jentekvelder med Lotte!

Var deprimert for en eller annen grunn..

Og var ute for å feire Linn Ida sin 17års dag med pizza etterfulgt av Paradise Hotel!

April:

I april skjedde det lite. Jeg var mye ute og gikk. Anne-Sofie laget en fin scrapbook, jeg ble syk og som førsteprio på svartelisten skrev jeg at jeg gruet meg til russetiden.

Mai:

Jeg ble truet og ropt til av tre blårussejenter på vei hjem natt til første mai, og skrev om det på bloggen. Fikk mye støtte av lesere på det. Vurderte også å slutte å blogge etter at jeg nesten ble slått ned natt til 17 Mai på grunn av bloggen av noen jenter jeg ikke kjente da.. 

Ellers provoserte jeg MYE

Og snakket dritt om Heidi-Alexandra. Fikk da beskjed i kommentarfeltet om at jeg aldri kom til å bli mer kjent blogger enn henne.. Well well! 

Anne-Sofie viste fram sine tegnetalenter på bloggen..

Og jeg snakket mye om en “hemmelig venn” som da var Marco!  Fikk også endelig sydd øret mitt:

Hadde dette bildet som header:

Var enda mer ute..

Og begynte å tenke på å ta denne tatoveringen:

Og var på klassefest, utrolig bra kveld!

Slik så jeg ut på 17. Mai:

Pjuh, skal love dere dette tok sin tid med tregt nett! Skal jeg ha en del 2 også eller? 

 

150 kommentarer

Siste innlegg