outfit osv

Har akkurat kommet ut av badekaret og skal straks ta meg en powernap tenker jeg. Ble ynkelige to timer med søvn i natt. . . Velkommen til virkeligheten, liksom! Slik er det for meg hver gang etter en ferie, lurer på når jeg skal begynne å innstille kroppen på at ferie faktisk ikke varer for alltid, uansett hvor mye man måtte ønske det. 

Er i alle fall stapp mett, har blitt mye sjokomelk og junkfood i det siste kjenner jeg. Gleder meg til kino i kveld!

Tenkte å begynne med ” månedens spilleliste” eller noe i den duren der jeg legger ut mange youtubesanger her på bloggen som jeg liker. Høres det bra ut om jeg begynner med det en gang i mnd? Noen andre tips til noe jeg kan ha fast for eksempel en gang i uken? Er greit når man begynner å miste inspirasjon!

Startet dagen min med solarium! 

Fikk en del skille, og det liker vi jo! 

Så dro jeg, Anne-Sofie og Amannda for å spise litt junkfood ( som vanlig..). Der hadde de tydeligvis camp rock på skjermen og det falt jo i god smak! Joe Jonas<3 

I dag er en av mine dårlige outfitdager, hvor jeg bare ikke klarer å ta bra bilder. Men dette får holde! 

 

74 kommentarer

Siste innlegg