kos

Har hatt besøk av ungene til søskenbarnet mitt i kveld! Føler de også er mine søskenbarn, men er vel mine barn og de som blir tremenninger.. Haha, jaja – vi kaller de søskenbarn! De er i alle fall kjempesøte, vi så Harry Potter på engelsk som de ikke skjønte noe særlig av, men som han yngste sa ” driter i hva de sier, det er spennende uansett.”, haha! Var uansett kjempekoselig, veldig lenge siden jeg har sett de.

Nå skal jeg fjerne sminken og etter det skal jeg nok se på en film eller sex and the city til jeg sovner. 

Høres i morgen, god natt!


Den scenen hvor Hermine kommer ned trappen er så fantastisk, elsker den! 

Vet ikke om jeg har skrevet det på bloggen, men jeg mistet i alle fall ALL sminken min da vi var ute på nyttårsaften.. Så har måtte tatt gammel sminke fra 6 klassen som er kjøpt på h&m liksom! Heldigvis har den bltt funnet og jeg får igjen alt i morgen. 

 

61 kommentarer

Siste innlegg