bra dag

Har hatt en bra dag sålangt, startet dagen med cafebesøk sammen med Amanda, der vi som vanlig snakket gossip alt for høyt.. Er jeg den eneste som kan være på offentlige steder og snakke høyt om private ting og ikke tenker på at hvem som helst kan høre det? Det skjedde i dag, jeg ropte ut noe utrolig privat og pinlig akkurat da alle var stille og musikken stoppet.. Typisk meg, haha!

Nå skal jeg lese den nyeste utgaven av Cosmopolitan, jeg ELSKER det bladet! Har også kjøpt masse godteri til i  kveld, nettopp fyrt i peisen her og venter på besøk jeg skal få senere i kveld. Har det så koselig nå, med frusterte fruer i bakgrunnen og alt. . . Perfekt! 

Prøvde å lete etter nye spill til playstation i dag men fant ingenting som så gøy ut. . . Noen som kan tipse meg om spill forutenom de “selvklare” som FIFA, COD osv..?

Smothie + puppene til Amanda, best there is!!! Hahah

Hahha SYKT opplagt etter i går.. Nå skal jeg slappe av å kose meg, blogges senere! Skal stå opp sykt tidlig i morgen, gud det blir en lang dag.. 

80 kommentarer

Siste innlegg