føler meg flink

I dag hadde vi mattetentamen og det gikk.. helt okei faktisk! Har aldri gjort det så bra på en mattetentamen før, så sitter igjen med en sykt god følelse i kroppen. Hadde aldri trodd at jeg faktisk kom til å være glad i dag, har gruet meg til denne tentamen lenge men ÅH så bra jeg gjorde det!

Har vært og handlet litt julegaver med Amanda etter skolen, fant heldigivs NØYAKTIG det jeg ville kjøpe. Og i morgen er den store dagen… Hva skjer da tror dere? ;)

Ikke akkurat vanskelig å se hvem som har stasjonert seg på skolebadet her, haha! 

Og til dere som klager på at den jævla smekken min er åpen, så sklir den ned HELE tiden, slik er det på den type bokse.. Anne-Sofie sliter med det samme blandt annet, haha. Og vi passer buksene perfekt liksom. 

77 kommentarer

Siste innlegg