skrekkopplevelse hos frisøren

I dag var jeg hos Nikita frisør ettersom man får halv pris hos lærling der, og selv om jeg har hatt en traumatisk opplevelse der tidligere når håret ble rødt så valgte jeg å gi de en sjangse til.. Og herregud, sier jeg bare.

Jeg kan helt ærlig si at jeg er dritlei meg nå, når jeg tar bilder med blitz ser håret seriøst rosa ut.. Rosa-orange.

For å oppsumere – håret mitt har hatt fire farger i dag når jeg egentlig bare skulle ta etterveksten, og jeg var der i fire timer. Enough said. Og det er bare BULLSHIT at håret mitt ikke tar farge, farget det sist på front hos sabrina som er verdens flinkeste, og da gikk det med en gang. Og da var det MYE mer slitt enn det er nå, og skulle igjennom en mye større forandring. 

Nå skal jeg gråte litt mer, blir jeg faen meg singel og venneløs. Håper jeg får pengene tilbake, om ikke vet jeg ikke helt hva jeg gjør..Pappa er venn med sjefen der så han skulle snakke med han senere i dag, og har allerede bestilt time hos en annen salong. Aldri mer nikita, sier jeg bare. Kommer til å bli caps en stund framover. 

192 kommentarer
    1. Så utrolig dumt å være misfornøyd etter et frisøk besøk. Du vet du har rett til å gå tilbake å klage? Er man ikke fornøyd skal man i teorien gå tilbake og få det rettet opp kostnadsfritt! Så gå tilbake! <3

      1. Men hvordan en enkelt person klipper hår har jo ingenting å si på bransjen å gjøre.
        Nikita behøver ikke være dårlig selvom en enkelt person gjorde feil😊
        Men kjipt det med håret!

    2. jeg pleier alltid å klippe meg hos nikita (hater det egentlig, men er nesten ingen bra frisør saker rundt her jeg bor..), og blir aldri fornøyd etter jeg har vært der, for litt siden klipte jeg meg hos en lærlig der, og ble helt forferdelig >.< men nå sist gang jeg var der for å klippe sidecut ble jeg ganske fornøyd! 🙂 er jo ikke liksom selve nikita som er "dårlig" men de som klipper! 😀

    3. det der skal IKKE skje når man e hos en frisør. om en lærling ødelegge skal alltid en utdanna frisør ordne håre slik at kunden går ut fornøyd. Men generellt e ikke nikita nåkka å skryt av, di e dårlig på sortland også

    4. huff, jeg føler så jæævlig med deg! håret mitt ble eggegult en gang jeg gikk til frisøren, og fikk ikke pengene tilbake.. fyyyyyfff…

    5. ja har hørt mye negativt om nikita i harstad.. æ har også blitt misførnøyd et par ganga, men da e det når æ har klikka mæ. va hos Sabrina forrige fredag, blei kjempeførnøyd, ho e kjempeflink:)

    6. uffdaa….så utrolig kjipt!! ;//
      men vennene dine og kjæresten burde jo ikke bli uvenn med deg pga håret da..personligheten som teller,right? ;DD<3

    7. off! stakkars deg sophie! det blir jo sikkert bra når du drar tilden andre salongen da! elsker deg btw <3

    8. haha, var også hos nikita! hadde helt blondt hår, og skulle få det brunt. Pannluggen og tuppene ble orange og resten av håret var rødskjær i. Så virkelig ikke ut!

    9. Stakkars deg! Hjelper ikke for frisøren å komme etterpå å si at håret ditt er for slitt, da får hun si i fra før hun begynner at det ikke kommer til å bli bra. Regner uansett med at hun angrer seg svært, dette er ikke god PR for verken henne eller salongen.
      Lykke til med å få orden på håret! Mener at de burde gi deg pengene tilbake 🙂

    10. uffdaa….så utrolig kjipt!! ;//
      men vennene dine og kjæresten burde jo ikke bli uvenn med deg pga håret da..personligheten som teller,right? ;DD<3

    11. Huff, hvor uheldig du var 🙁 Jeg har opplevd noe lignende. For ca to år siden skulle jeg klippe en lang bob, og jeg kom ut men hår som nådde midt på ørene.. og jeg har ikke kunnet gjort noe med håret i ettertid, for jeg måtte la det vokse..

    12. Har aldri likt Nikita, har bare hatt dårlige opplevelser det. Til og med når søsteren min jobbet der, så synes hun Nikita var dårlig . Men går man til lærling så kan det skje feil. Dem må jo lære seg og øve. er jo for noe dem heter lærling og tar 50%. Som alle andre. Dem må jo prøve og lære seg for å bli så flink som dem man ellers går fast hos 🙂

    13. Uff, så fælt! Jeg skjønner deg godt, jeg har vært misfornøyd hos frisøren hundre ganger. Ikke med farging (men tanke på at jeg ikke farger det), men klipping. Når man går rundt med en sveis som så fin ut hos frisøren og finner ut at det slettes ikke var fint i det hele tatt, blir man helt utrolig deprimert. Man får panikk, og aner ikke hva man skal gjøre. Håper du får fiksa det så fort som mulig, da.
      Klems<3

    14. Klippet meg på en Nikita er i Oslo en gang for kanskje 7 år siden. For å si det sånn, har jeg aldri dratt tilbake. Håret var 3-5 cm. lengre på den ene siden og måtte selvsagt tilbake for å klippe det andre like kort…

    15. uffda, vet hvordan det er.. hadde en skrekkopplevelse en gang jeg skulle stripe håret hos frisøren..
      jeg hadde da brunt hår og skulle stripe det litt. det endte med at frisøren farget hele “hodebunnen” min blond/gul/oransj, det så ut som om jeg hadde blond ettervekst.. så ut som en påskekylling, så helt jævlig ut!
      håper de klarer å fikse det på deg da og at du blir fornøyd <3

    16. vet hvordan det føles, mitt hår var lilla en periode jeg skulle farge det svart… stakkars deg, vet hvordan det føles… håret har så mye å si når det kommer til utseende, så det suger! og det er virkelig en tråkk på selvtilliten! håper det ordner seg for deg hos ditt neste frisørbesøk:)

    17. Det er jo bare tull å legge skyld på at “håret ditt tar ikke opp fargen godt nok”. Jeg tror rett og slett at personen bak fargingen har skylda. Bare stå på og få pengene tilbake du! 🙂

    18. Uff, stakkars! Du har rett til å få pengene tilbake, og erstatning tror jeg. Frisører som skal være utdannet i yrket sitt, lærling eller ikke, skal IKKE ødelegge håret til noen!

    19. Offda.. Har opplevd selv når jeg har vært hos frisøren når jeg skulle farge håret lysere.. Ble pissegult selv om jeg har veldig blondt fra førav..

    20. fyfaen i helvete ! Herregud, er det virkelig mulig? : o Det er jo sykt mye mørkere, og en helt annen farge ! Skjønner at du er lei deg, for håret ditt er jo kjempefint ! Er så kjipt å ikke bli fornøyd, derfor bruker jeg alltid glansvask slik at håret mitt blir lysere med tiden ! Er så flink til å velge en farge mørkere enn det som passer hver eneste gang nemlig, haha

    21. Var også på nikita salongen(bare ikke i Harstad) , og må si jeg ble skikkelig misfornøyd etter å ha vært der. Da jeg for ditt rakk håret mitt meg over puppene.. Skulle bare klippe håret litt opp og skrå det i v-form, men endte opp med at håret mitt ble skulderlangt.. Ble skikkelig lei meg da, og bestemte meg for å ikke dra dit flere ganger.. Var tilogmed eieren selv som klipte meg..

    22. uff så forferdelig! jeg SVERGER, ALDRI DRA TIL NIKITA! da er det bedre å bruke mer penger og faktisk bli fornøyd, nikita tar inn lærlinger uten utdannelse i frisør yrket, det er derfor det er så scetchy.. føler med deg, virkelig!

    23. Mamma var der en gang og skulle farge og klippe håret, var driiitdyrt, og det ble driiiitstygt! ALDRI GÅ PÅ NIKITA FOLKENS

    24. Fyfaen, er jo en helt annen farge! Jeg klipper meg alltid på nikita og her jeg bor er de kjempe flinke! Var også hos lærling sist gang og da var hun faktisk bedre enn den jeg hadde hatt tidligere fr det igjen.
      men krev penga tilbake!
      å, hahahah. du blir nok ikke singel og venneløs, de er vell ikke så dumme og KUN bryr seg om hvordan du ser ut.

    25. kræv pengan telbake. stakkar deg 🙁 må si jeg tørr ikke og dra til noen lærlinger og farge håret mitt for er såå redd at de skal gjøre noe. men i sommer dro jeg t frisør faktisk hos en lærling som var faktisk ganske bra i den grunn..

    26. Åneei, føler sånn med deg!
      Det der er faktisk noe av det verste som kan skje, høres jo egentlig teit ut men man skal tross alt gå rundt med det 24/7!
      Håper du får fikset det snart:)
      Jeg syns du er veldig pen btw, forsett og vær den du er, du kommer langt med det 🙂

    27. Huffda… Håper det ordner seg, om de skal farge det igjen så burde du slippe å betale. Det er min mening..
      Men hvordan klarte det å få hele hodet rosa/orange om du bare skulle farge etterveksten?

    28. når du er hos frisøren kjøper du jo et “produkt” å da har du faktisk rett på pengene tilbake, hvertfall på salongen jeg jobber:)

    29. ÅHERRE.. jeg tørr aldri la lærlinger klippe eller farge håret mitt! :p Blir aldri bra, så vil helst at en proff frisør skal klippe meg osv, det er jo tross alt håret mitt. :p

    30. Føler med deg! skulle stripe etterveksten for noen måneder siden, å stripe det litt i lengden også. Endte opp med grått hår, og de klippet av med nesten halve håret når jeg bare skulle stusse tuppene. Jeg ble sykt deppa å gråt å sa at jeg hadde verdens styggeste hår…
      Mamma prøvde å trøste meg, så hun fant masse bilder av folk med stygt hår på nettet, det hjalp faktiskt! prøv det 🙂
      Håper du får pengene tilbake!

    31. Hei:)
      Alle har sikkert hørt eller vet om folk som bare ser på mennesker og begynner å snakke dritt om dem, fordi de menneskene ser “rare, stygge, bertete, horete ut” osv… Men ingen av dem kjenner de menneskene og vet noe som helst om dem!Dette her er første gang jeg er innom denne bloggen,og da jeg så bildene av deg virket du som en helt vanlig ungdom. Men haloooo, etter å ha lest dine innlegg og kommentarer så er jeg sikker på at du er spesiell, omtenksom og skikkelig rettferdig:) Du virker så snill,og bloggen er utrolig bra!
      En fast leser til her:)

    32. Altså… På Nikita på Stjørdal i trøndelag igjen så er de jo veldig flinke… var hos lærling å fikk både farget og klippet håret og det ble akkurat som ønsket. Så det kommer jo an på lærlingen da x)

    33. Huff, kjipt!
      Haaper du faar fikset det – gratis! Det er saa vamskelig aa faa perfekt blondfarge i seg selv, men skal da ikke gaa SAA galt!
      Det er bra du har en stor hette paa jakken din, saa kan du bruke den naar du er ute og gaar. Og det er jo helg, saa du slipper gaa paa skolen. Ta deg fri i morgen!

    34. ” Rakel: uff så forferdelig! jeg SVERGER, ALDRI DRA TIL NIKITA! da er det bedre å bruke mer penger og faktisk bli fornøyd, nikita tar inn lærlinger uten utdannelse i frisør yrket, det er derfor det er så scetchy.. føler med deg, virkelig! ”
      Nikita tar ikke inn lærlinger uten utdannelse! Alle lærlinger må ha gått enten på frisørlinja eller på privatskole. Alle Nikita salongene er akkurat som vanlige salonger, og dermed like forskjellige fra hverandre.
      Det kommer kun ann på frisørene som jobber der! Og lærlinger er jo ikke ferdige med utdannelsen sin enda, så det kan dessverre gå slik som med Sophie av og til. Men man kan jo selvfølgelig reklamere på det! Jeg er frisør selv å vet dermed hva jeg snakker om 😉

    35. Syyyyyykt dårlig service der hører jeg! skulle ærlig ønske du var på topplisten, er så lei av å se navnet “tcmn” der.. og hun svarer ikke bloggfansen på en hyggelig måte heller…

    36. Du e ikke den einaste som har bynt å skrike førdi nikita har feila me hårfarge, og det va ikke en gang en lærling…:/

    37. Nikita er en dårlig frisørsalong, det er noe man ikke kan unngå… Og stakkars deg som må gjennomgå det… Syns synd i deg <3

    38. Stakkars!! føler med deg, har opplevd det selv, så vet hvor jævlig det føles… håper du får ordnet det snart! :))

    39. Digger deg soph!
      jeg har gjort det ett par ganger hos frisør (har platinablondhår) og eg har AlDRI blitt fornøyd.Har blitt ginger osv! men hjemmefarging depend funker fett… 😀

    40. Herregud du ser ikke ut du har jo rosa,orange hår !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du må farge håret som du hadde! de var den fineste fargen du har hatt synest jeg <3 <3 <3 <3 ELSKER BLOGGEN DIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3

    41. Et tips: Frem til neste frisorbesok, kjop deg Redken Perfect Platinum haarkur (du har kanskje brukt den foer?). Dysj med shampoo og balsam, tork haaret litt med et haandkle, og gni den inn i det “rosa” haaret og hodebunnen, og la den virke i fulle 5 minutter. Gjor dette annen hver dag (hver dag kan slite veldig paa haaret), jeg lover at den er god paa aa fjerne gulfarge!
      Jeg har ca lik farge som deg, og bruke Swarzkopf Blonde spray for aa ta etterveksten. Det blir gultaktig, men etter neste dysj bruker jeg den, og da blir det kald-blond. Jeg elsker den!

    42. Ikkje braa, men du kan vel søke på googel “forferdelige hårfarger” så får det deg i humør igjen 😀
      Du burde jo få igjen pengene, det blir vel det eneste riktige!
      Opp med hode, og så får du ha en finfin kveld videre!♥

    43. Åida! :O
      Jeg har også opplevd noe lignende da jeg hadde blondt hår, bare at frisøren brant hele håret mitt uten å advare meg om at jeg ikke burde bleike det mere. Ble sykt irritert og lei meg da og begynte å grine.. Jeg syns at frisører/ lærlinger ikke burde prøve seg på kunder når de ikke er sikre på at de faktisk kan farge.
      Og huff.. :/ Men du kan jo omtrent få hvem du vil Sophie. 🙂 Du klarer dette! <3

    44. uff :S Har skjedd samme med meg, bare jeg skulle klippe håret, så ble det helt kjevt :S

    45. herlighet, stakkar! får håpe du får ordnet fargen på håret ditt, så du blir fornøyd!:) skjønner du ikke vil ha rosa-oransje hår :/

    46. OMG ! bedre og ikke farge håret ! jeg har ikke farget eller strippet de noen ganger ! mitt hår blir lyst av sola ! <3 <3 I LOVE MY HAIR ! BAD HAIR DAY 😛
      lIKSOM ^^

    47. Det du gjør Sophie er faktisk utrolig dumdristig av deg! Hvorfor ikke gå til frisøren før du legger alt ut på bloggen?? Det kalles å “TENKE”.
      Hvis håret ditt er så misshandlet som det faktisk er, så er det jo ikke noe lurt å dra til LÆRLING å FARGE det.. Du er rett og slett patetisk.
      Tenk deg om neste gang du skjeller ut en salong på denne måten. Si det til dem, ikke til hele verden..

    48. Off, stakkar! Håper du hvertfall får pengene tilbake. Nikita er ikke noe bra her i byen heller. Virker som om det bare er lærlinger som jobber der.

    49. HAHAH, fy så fælt! aldri gå til lærling. håper virkelig du får tilbake pengene, sophie. stakkar deg 🙁

    50. opplevde det samme sist uke! hadde en litt gul ettervekst så jeg skulle fage det lyseblond, å det ble først lilla også knall rosa, men frisøren fikk fikset det til slutt, etter 5 og en halv time!

    51. Heihei, kom over ditte innlegget! om du ikke er fornøyd så må nå du bare si fra der å da ikke vente med å klage over håret ditt når du ikke blir fornøyd.. jeg er frisør lærling vell å merke akuratt ferdig me fagbrev.. Du må vær voksen nokk til å klare å si fra til både lærlingen å veilederen til den lærlingen du var med at du ikke er fornøyd når du e der.. ikke når du he komt heim.. For en lærling e der for å lære .. samme som du e på skolen for å lære.. om du sir fra om de før du går derno skal du sjå at dei hadde gjort de oppigjen til du blir fornøyd.. men husk! ingen lære om man ikke får tilbakemelding.. å nikitia e en bra stor kjede.. ja andre frisører er bedre enn andre.. man blir aldri utlært.. hadde du sakt der å da hadde ting vært annerledes, da hadde dei nokke fiksa oppigjen de som ikke blei som de skulle .. til du blei fornøyd..

    52. OG. det er viktig for deg å oppgi all info om hva farge du brukte sist gang du farget det.. evt heimefarging.. for da blir de langt vanskligere for oss frisører å få de fint på første forsøk.. kjenne jeg blir provosert at det innlegget ditt.. tenke dej litt om før du legge ut ett sånn innlegg.. kanskje tenke dej litt om når du går til en lærling(kunn fordi de er billig) ….baktanke… kan ta lang tid hos en lærling.. de e visse ting du børr ha i baktanke når du går til en lærling.. e en grunn til de heite læærling..

    53. Å herregud. Huff det ser ikke bra ut! Du må aldri la lærlinger komme oppe i håret ditt. Det har jeg lært!

    54. huff 🙁 dette så ikke helt bra ut med oransje hår :S skulle også farge håret mitt forrige uke, til blondt siden exsentionet mitt er blondt, men det farget ikke mye.. ble mer lysere brunt enn blondt. Håret mitt hadde alt to bleika pakker i håret for noen uker siden og de funka ikke så håret mitt var fortsatt brunt.. Men håper å kunne farge det igjen til uka/neste uke og krysse fingre på at det blir blondt 🙂

    55. Huff :/ Men det går bra, tror ikke så mange merker det… Det var verre med vennina mi som farget håret sitt blått, så ble det lysebrunt på omtrent hele håret og lyseblått på tuppen av hodet, så det så ut som ettervekst..

    56. OMG stakkars deg.. hadde grått så mye at åh! håre er joo så viktig.. du må ikke betale for det ! di skulle blitt saksøkt! stakkars stakkars deg!

    57. Du har krav på penger tilbake for hun har ødelagt hele fargen i håret ditt. jeg hadde snappet totalt ut hadde jeg vært deg. hun har ingenting som frisør og gjøre, herregud. håper hun aldri blir sotte inn som frisør noen gang.

    58. hvis ingen går til lærlinger og alle skal ha den innstillingen mot alle lærlinger i hele norge, så blir dem hvertfall ikke bedre, selvom en lærling dreit seg ut, betyr det ikke at alle er like dårlig. dessuten så til syvende og sist så er det veiledern sin feil ikke lærlingen, det er veilederen som forteller og forklarer hvordan man skal gjøre ting og hva man skal bruke. Syns det blir litt for teit og si aldri gå til lærling, alle frisører har vært lærling. Å fargeteori er utrolig vanskelig og kunne, og det er hele tiden noe nytt.

    59. HATER frisører!! Betalte rundt 1500 kr for å “farge” håret mitt litt mørkere, som jeg selv ba om. Med trykk på farge. SÅ, vet du hva kjerringa klarer å gjøre? Hu bruker glansvask i håret mitt, som selvfølgelig er helt borte en uke etter. Jeg klager, får ny time, og hun presterer å glansvaske det IGJEN! Da ga jeg opp, sugde i meg pengene (akkurat fått mitt første stipend, brukte opp hele pakka på stygt hår) og bestemte meg for aldri aldri aldri å gå til frisøren igjen. Heldigvis er mammas venninne frisør, og tidligere var jeg ikke fornøyd med henne, men etter den fæle opplevelsen der borte er jeg sjeleglad jeg har noen som i alle fall hører på meg.

    60. Jeg kan trøste deg med at jeg ser lik ut, haha! Hadde klagetime i går, så nå er jeg pissgul. woho. Skal til en annen salong neste uke. Satan!

    61. uffa meg, så dette på facebook, da du oppdaterte statusen din…. du burde gå med lue eller caps framover! håper dette er fikset før jul!

    62. leste litt oppover her å blir litt oppgitt. Dette var EN lærling som gjorde EN feil. Har man ett veldig kjemiskt behandlet hår så er det faktisk sånn at det kan motstå farging, bleking osv. Jeg går frisør å har hatt om alt dette pluss at jeg bleker håret mitt selv. Så det lærlingen gjorde feil var at hun skulle spurt deg HVOR mange ganger håret er bleket å når hun hadde fått svar på det så hadde hun sikkert aldri i verden bleket håret ditt. det ser veldig bleket ut (ikke noe negativt med det asså, har det selv) å da er det faktisk sånn at er det mye bleket så vil det håret som er bleket “avvise” behandlingen.
      Men det jeg også stusset på er at du skruver at du BARE skulle ta ettervekst å på bildet er hele hodet ditt rosa omtrent så her må det ha skjedd en heftig komunikasjonsfeil! hadde hun bare smurt blekingen i etterveksten ville aldri dette skjedd. Husk på det til neste gang du BARE skal bleke ettervekst å påpeke dette og evt si ifra hvis du ser en påføre bleking i det alerede blekede håret.
      Men man kan ikke dømme alle lærlinger på hue og ræva ned for dette er ikke noe som gjelder alle lærlinger. Går man til en lærling så må man være tydelig med hva man ønsker da det er nytt for en lærling å holde på med kunder. Du bør ikke være redd for å gå til lærlinger men bare følg med på hva de gjør. spør de hvorfor smører du bleking i så mye av håret mitt når jeg kun skal bleke etterveksten eller noe for hun veit at skal man ta ettervekst så farger eller bleker man ikke hele håret, enkelt og greit.
      Lykke til med å få fjernet den fargen, husk å kur det mye for det vil slite noe jækli 😉
      – Karoline Sjøveian Pettersen 🙂

    63. Niktita er dritt fordi de tar inn alle mulige lærlinger som suger.. De har ikke noe test eller noe før de tar inn..
      Hater hater hater Nikita.. Akkurat dette skjedde med meg da jeg skulle ta min blonde ettervekst en gang, hvor vanskelig er det å farge håret blondt? Null, folk gjør det hjemme, ikke en gang det klarte hun tullete frisøren..

    64. Good job getting banned from Nikita,
      Understand that you have bleached the living shit out of your own whore blonde hair, you have ruined your own hair.
      Nikita didnt do anything wrong, they just tried to help you.
      So stop being a immature little bitch and stop whining.

    65. Good job getting banned from Nikita,
      Understand that you have bleached the living shit out of your own whore blonde hair, you have ruined your own hair.
      Nikita didnt do anything wrong, they just tried to help you.
      So stop being a immature little bitch and stop whining..
      Med tanke på det faktumet at du har tilbringet ditt 16 år gamle liv på et bad med en gruppe uprofesjonelle prostituerte som da har ødelagt håret ditt dag inn og dag ut ved å tilføre farge, noe du villig er med på, som da ødelegger ditt hår er åpenbart idioti fra din side, og helt din feil. Nikita er profesjonelle fagfolk og vet akkurat hva dem gjør, og gjorde sitt beste for å hjelpe det stakkarslige horehåret ditt, men til ingen nytte. Godt jobbet, du er åpenbart et barnslig individ med uvitenhetskomplekser.

    66. nikita i byen min er småbra, skulle farge håret brunt og hadde gule striper men så fikk hun ikke vekk gule stripene helt, men de vises litt og de er litt lysebrune, men skjedde også til ei i klassen da ho kjøpte jo på butikken og skjedde akkruatt samme til ho, så er fornøyd, men de kunne gjerne fått vekk de når det jeg ville ha

    67. litt det samme skjedde med meg. skulle på rihanna konsert med noen venninner og tenkte jeg skulle farge håret rødt (selv om hun ikke hedde rødt hår da)vell det ble som fargen på orange brusen! å jeg hadde mørkt hår, det viste seg at hun hadde blandet feil…. å jeg var så lei meg for konserten var dagen etterpå, men det gikk bra

    68. Huff, har vært borti det samme selv, men det var på E.T. Dit kommer jeg aldri til å gå igjen… Jeg krevde at de fikset det og i tillegg fikk jeg halv pris, du skal ikke betale for noe du ikke er fornøyd med, det er som en vare som er ødelagt. Håper du klarer å fikse det! Klem

    69. uff…
      Jeg har også en sånn opplevelse fra Nikita i kristiansand.
      Jeg hadde driiit langt hår også skulle hun bare klippe litt. Altså tuppene.
      Plutselig kjente jeg saksa gå tvers over nakken!!
      Jeg ble kjempe lei meg, og plutselig hadde jeg håret over skuldrene.. Det var ikke gøy. 🙁
      Lykke til med håret ditt da iallefall :))

    70. Nå får du faan meg skjerpe deg. Det er krig i verden , barn som sulter, finanskrise i Europa, og du sitter og gråter over litt misfarging i håret som sikkert lett fikses uansett ?
      At noen klarer å skrive noe slik, er bare helt sykt.
      Du prater om håret ditt som om det var din egen unge!
      Det finnes viktigere ting her i livet.

    71. Huff å huff. Jeg gjorde en sånn tabbe med bleking hjemme, oransjt ble det… SAY NO MORE!
      Jeg lurte på en ting: Er det ikke litt rart å være eldre enn Marco, eller er det greit på en måte ved og ligge over hos han osv?

    72. Ja, jeg kan se hvordan du har et problem. Heller litt mot utsagnet til Durp, men du drar det kanskje litt ut av proposjoner. (wow ser man det, et så komplisert ord har du sikkert ikke hørt før engang, men nå har du det). Anyways, du får barbere hodet da vet du! Og til alle fjortis jenter der ute: SLUTT Å SYTE PÅ NETT. INTERNETT BLE IKKE UTVIKLET FOR AT 14ÅR GAMLE GRINUNGER SKULLE TA DET I BRUK TIL Å FORMIDLE DE GRUSOMME OG TRAGISKE HVERDAGENE DEMS TIL HELE VERDEN.

    73. Betalte du på forhånd eller noe?
      For hvis jeg hadde endt opp slik etter en frisørtime hadde jeg aldri i livet betalt for det! Det er virkelig kjipt når frisører ødelegger, tror alle jenter har opplevd det..

    74. Bleik håret da vel.. skjønner ikke at du kan se på det der som verdens største problem.. omg Folk sulter, dyr blir mishandla, mennesker blir mishandla.. mange må leve på gata og har ikke penger til mat en gang..
      nei ærlig talt dette blir for dumt..
      kom deg ned på jorda slutt å lek DIVA!

    75. Jeg synes du er sååå mye penere når du smiler med tennene på bilder 🙂 <3 På en positiv måte 😉 Synes du burde gjøre det istedet for å lage sånn trutmunn 😛

    76. for å være ærlig Sofie, så hvis du mener at du blir venneløs og kjæreste løs på grunn av at du har fått håret ditt litt misfarget, hva sier det om deg som person da? er de bare med deg pga utseende da eller mener du? da burde du bli litt mere alvorlig, og bli litt mere voksen…. for her kan du ikke mene alvor, for mener du alvor her så burde du bli sendt på kostskole og slutte å være så bortskjemt 🙂

    77. Helt ærlig talt mekkbabe, du ser jo ikke ut sjøl! DU er nok den som er venneløs! Uff, se på det håret.

    78. Jeg kan ikke forstå at noen kjefter på Sophie? Hun har rett til å klage over at håret hennes ble helt fucked? Hvorfor kan dere sammenlikne sult, mishandling oppi dette? Hvis dere hadde fått halve hodet deres rosa og halve hodet deres lilla når dere skaulle bare farge den svart, hadde dere sagt ”Jaja, barn i verden dør av sult” NEI! Dere hadde også sagt at livet deres var ødelagt. Da snakker vi om her og nå, det er de følelsene som dukker opp når noe forderdelig skjer. Ikke bland opp i alt annet som ikke blir sagt. Vis litt medfølelse! Ops, dere har ikke følelser som kaller Sophie ”hore” og ”fjortiss” Internettet ble ikke skapt for at dere skulle slenge dritt til ane fordi dere sitter bak skjermen helt trygg vet dere 😉

    79. eehhh du får bare godta at mennesker har forskjellige meninger! og SULT og MISHANDLING er 10 ganger verre enn å få håret sitt rosa… hvis du mener noe annet sier det mer om DEG som person 😉

    80. Vi som faktisk har en aning om hvordan nettet fungerer kan få slenge så mye dritt som vi bare vil! Sett pris på teknologien og arbeidet som har blitt gått med for å få til dette mesterverket! (snakker ikke om bloggen nå)

    81. Åh, så kjipt!;s En gang jeg skulle prøve ut den nye frisør-salongen i bygda ble jeg skikkelig ufornøyd med håret mitt.. Jeg skulle ta etterveksten og stripe håret, så jeg fikk en varm tone i håret. Jeg gikk ut 1900 kr fattigere, med oransje striper i håret og en ekstra markert ettervekst. Det var skikkelig kjipt! ALDRI mer, det er hvertfall sikkert!

    82. Selvsagt har hun rett til å klage, men å klage i de proporsjonene hun gjør er da helt latterlig.
      Har ikke sagt hun er hore, og skulle gjerne sagt dette rett opp i fjeset hennes, men med tanke all den spammen dere kan finne på å sende til oss via f.eks. facebook, så stiller jeg ikke med navn.
      Fjortiss er hun definivt, ingen tvil.

    83. singel og venneløs fordi du har fått rosa ettervekst ved en feil det sier jo ganske mye om hvor mye tillit du har til både kjæresten din og vennene dine:P

    84. Nikita er den VERSTE frisøren i hele verden! Jeg skulle bare gå fra lysebrun til såvidt mørkere brun, og det ble nesten helt svart!!! Hvordan går det an ?!
      Til og med mamma er flinkere til å farge håret enn Nikita, det er helt jævlig.

    85. Tror du kanskje burde gitt håret ditt en sjangse til å gi slitt på fargen litt før du slenger dritt om Nikita på bolggen din! Når man har blondt bimbo hår så deg og skal farge det med en kald farge, om den er med lilla eller rosa pigmenter må du neste regne med å få det skjæret i håret med en gang. bleiket hår tiltrekker seg alt og må regne med litt “rosa” skjær i begynnelsen. prøv å dusj håret med sølv shampoo før du begynner å grine på bloggen din.
      Dt er ingen lett oppgave å være lærling, er selv lærling på Nikita i Haugesund og vi alle er forskjellige. Når en går til lærling må man regne med at personen som står bak deg er under opplæring og ikke kan alt. Hvis du syntes du hadde klart det bedre, gjør dt selv hjemme da og regn med at håret ditt vil falle av en gang. Mann deg opp og gå tilbake der du var og de vil fikse det opp igjen uten noe oppstyr, skjønner ikke hva du griner etter.
      hår er hår, må regne med at dt ikke blir slik du ønsker hver gang. Å farge ett hår i frisøryrket er ikke noe dans på roser, vi prøver ALLTID å gjøre vårt beste og om dt blir feil første gangen fikser vi det opp igjen med en gang.
      Hilsen Nikita ansatt!!

    86. Helt enig med Helene!! Hadde du sagt ifra om dette i salongen, så hadde en frisør korrigert fargen, og du hadde gått ut av salongen fornøyd! Kan du si det til hele verden, så kunne du godt ha sagt det til frisøren som gjorde det også!
      Jeg selv har gjort slike tabber som også er Nikita lærling, og frisøren kommer alltid etterpå og sier hva som skal gjøres for å fikse det!

    87. Lærlinger er til for å lære og bli flink, og da kan slike tabber skje, men en frisør skal alltid skjekke gjennom, og om fargen er slik som ditt ble, så ordner vi det helt til du blir fornøyd! det er jobben vår. Viktig å si ifra når du sitter i stolen!

    88. Uffda:(
      Husker jeg tok permanent på en frisørlinje for noen år siden. Så ut som et kråkereir.. Ikke bra..
      Godt du får det fikset opp igjen, slik at du kan føle deg bra med deg selv:)

    89. helt sykt at de klarer det! jeg holder på å utdanne meg som frisør selv, og det der har jeg ikke hvert borti at noe sånt skjer! vet du hvilken farge du farget det i? for det ser ut som de har lagt inn en varm lysfarge som veldig fort smitter over i det blonde håret! håper alt ordner seg for deg 🙂

    90. wow , vet hvordan det føles! Fikk grønt hår engang å det tok lang tid før jeg fikk håret mitt blondt igjen..

    91. greit at håret ditt ble jævlig etter et frisørbesøk, men jeg synes KJEMPESYND på den stakkars, stakkars jenta som gjorde dette og leser hvor mye dritt du snakker om henne på bloggen. Skam deg!!

    92. Ikke legg skylda på nikita når du går til lærling, legg heller skylda på deg selv som ikke går til ordentlig frisør å får det du betaler for. Er en grunn til att mann får halv pris hos lærlinger – de er under opplæring! Ikke alltid like lett å fikse opp i hva en lærling har gjort heller. synst ikke nikita skal få dårlig reklame på grunn av en lærling! Tvi tvi 🙂

    93. skjønner deg.. og dere andre? hadde dere likt å fått håret deres missfarga? hadde grini like mye dere;)

    94. Det er like falskt og stygt når du har det helt blondt. Og du får faen meg ingen venner av å kritisere bloggleserene viss det er det du tror.

    95. Kjenner igjen den følelsen veldig, jeg skulle bleke håret mitt siden jeg hadde mørkebrunt hår. Hey, selvlysende oransje lyktestolpe. Fysøren, jeg gråt.
      Haha.

    96. “ikke legg skylden på nikita, heller på de som faktisk farget håret”. etter min erfaring å den jeg leser andre har hatt hos forskjellige nikita salonger rundt om kring i landet, så vil jeg si at niktia ikke fungerer. her i min hjemby suger de.
      en venninne var og klippet seg der, men ble ikke fornøyd. så hun fikk time hos hårdesign istede, å når hun kom dit sa frisøren ”har du klippet deg selv eller?”.

    97. Jeg håper virkelig att du kødder.
      Du SYTER som ett lite barn fordi farvingen av håret ikke ble vellykket… Neivel.. da tar man og får det fixet da, ingenting og grine på nesen over vel, ny farvining og alt er vel!! 😀
      Du sitter vel ikke og griner fordi att en farging ikke ble som den skulle, og hvorfor kan du ikke snakke med de selv, du er jo ett voksent menneske, dem ser jo att fargen ikke er som den skal 😛
      Du ter deg jo som ett bortskjemt 8 år gammelt barn , seriøst skjerpings da, det er hår og det kan ordnes..;)
      Eier du ikke humor i livet ditt, er virkelig dette verdens undergang for deg, er slik du fremsetter det, løft hodet jente:) Morsomt att noen kan ta slik på vei for noe så trivielt som litt rosa hår 😉

    98. Husker jeg skulle STRIPE håret mitt bondt på Nikita for noen år siden, jeg hadde en veldig lys brunfarge på den tiden. Hadde endelig fått lov av mamma bare å stripe det litt fordi jeg ville ha litt blondere hår.
      Jeg kom ut av salongen og så ut som en gulerot rett og slett. Håret var KNÆSJ oransje, og det var HELE håret. Var kjempe lei meg, men jeg gikk kun i 7 klasse og turte ikke stille opp og si hvor stygt jeg synes det var.
      Nikita suger generelt i hele landet. Går til Adam og Eva eller Limestudio, kjempe dyktige folk som forstår godt hva du vil frem til om du skal klippe eller farge!

    99. Det var jo ikke noe bra, håper du får ordnet det…. Har hatt en lignende opplevelse hos en frisør.. håret mitt var blondt, og da jeg gikk ut var det knæsj rødt! Gråt i evigheter.

    100. Skjønner at du er misfornøyd, men huske på uansett hvor man går så kan det skje noe galt, alle “gode” å “dårlige” frisører er fint spredt litt over alt.
      Men syns kanskje at å gå ut på den her måten å rakke ned på eventuelt lærlingen ikke er den rette måten, hun har sikkert skikkelig dårlig samvittighet, å det gjør ikke selvtilliten hennes i henhold til yrket noe bedre, som jeg har sett av noen over så er det sant at det er en grunn til at det er halv pris hos lærling.
      Er frisør selv å vet at slike ting kan oppstå, men det skjer heldigvis skjelden å det er trist når det skal skje akkurat deg. Men det nytter ikke snakke drit om en kjede som er så stor for det er en masse frisører i den kjeden. Så man kan ikke rakke ned på alle, for det er faktisk mange som kan faget sitt.
      Men trist det skulle skje akkurat deg.
      Hilsen Nikita ansatt

    101. Lol, skjønner sykt godt at du sa du hater bloggleserne dine i den videoen, se nå bare hvordan folk kommenterer her!

    102. Jeg vet, nikita suger ! jeg har også vært der. Jeg skulle stusse håret mitt litt nedfor skuldrene. De klipte meg rett nedfor ØRENE mine. Jeg gråt i flere uker og jeg skal ALDRI inn i den butikken flere ganger. ♥

    103. Herregud! Så nettopp på en side der ei jente la ut linken og gjorde narr av deg! Jeg kjente jeg ble skikkelig irritert, for tenk hvor grusomt det var for deg med alle de stygge kommentarene! Synes skikkelig synd på deg for hva som skjedde, dakar deg :/ ♥

    104. Jeg farget håret mitt hos Nikita, og det var en lærling. Hu var kjempeflink, og jeg har aldri vært så fornøyd noen gang.
      Dere lesere som slenger dritt om Nikita burde tenke dere om, det er sykt kjipt for de som jobber der å få se så mye dritt om dem…
      Uansett, det er kjipt at du fikk håret ditt så feil, bare dra tilbake og fiks det gratis :)) Det skader vel ikke 😛
      – Klem,
      Marianne Hansen

    105. For litt over 1 månede siden var jeg for å farge håret mitt hos Nixita hair. Hadde nesten helt hvitt hår, som er farget med hjemmefarge ikke rein bleking. Jeg skulle ha en normal blond farge med striper. Var også hos læring, men det var en ordentlig utdannet frisør som sa hva hun skulle gjøre og blande. Jeg skulle få en lys farge med stiper og en mørk farge med striper. Da jeg hadde fått i disse og skyldt det ut, var det 0 forandring på håret mitt. Så de fant ut at de skulle ta hettestriper på håret mitt, dette skulle være ganske mørke farger. Å jeg skulle være en farge for at jeg ikke skulle ende opp med grønt hår.
      Da læringen hadde skyldt ut dette og jeg satt i stolen og fikk fønet håret mitt. Syntes jeg at jeg kunne skinte grønn skjær og mørke grått hår.. Men jeg tokk et dypt pust og tenkte at det helt sikkert bare var innbildning, jeg satt jo tross alt hos frisøren. Har egentlig frisør skrekk, fordi jeg er redd for hva dem kan gjøre med håret mitt.
      Da håret mitt var ferdig blåst, tittet jeg forsiktig opp i speilet og fikk se da at jeg hadde fått mørke grått hår med masse grønn skjær! Jeg begynte nesten å hyperventulere og gråte. Læringen hentet frisøren og hun var jo så fortvila, hun skjønte ingenting av hva som hadde skjedd. Å jeg satt å gråt og var så lei meg, fikk ikke frem et ord. Følte at den eneste veien for håret mitt nå var å barbere av meg hele håret og gå med parykk…
      Men heldigvis så slapp jeg det! Frisøren tokk over, vasket håret mitt med bleking flere ganger, og brukte den dyreste hår kuren dem har, som kalles “rørkur” på håret mitt. Da jeg var ferdig hadde håret mitt blitt blondt igjen, med masse liv i. 0 tegn til grått og grønt hår 🙂
      Men jeg slapp heldigvis å betale noen ting, fordi de syntes så synd på meg etter alt mine følelser hadde gått igjennom og håret mitt. Så jeg fikk med meg en kjempe bra hårkur hjem, en protein spray til håret og gave kort på 2 rørkurer 🙂 Alt dette gratis for å si unnskyld for det som hadde skjedd, å jeg har til gitt dem 🙂

    106. Helt enig. Nikita kan ikke ses på som en ordentlig kjede en gang. Har vært der selv og blitt utrolig skuffa. Har også en venninne som har gått på Nikita (Bergen) og ble rett og slett skamklipt. Helt forferdelig. Håper du har det bedre med håret ditt nå.

    107. Uff…..føler med deg! Jeg har alltid hørt negative ting om Nikita fra venner, derfor har jeg styrt laaaaaaangt unna. Dyrt er det også, så prisene da jeg gikk forbi der en dag. Om du bodde i Oslo så kunne jeg anbefalt deg et par HERLIGE frisørsalonger, jeg har omtrent samme hårfarge som deg og det er aldri noe problem å ta etterveksten. Håper du får ordnet det, og at du slapp å betale også. Det er jo helt latterlig at de gjør en så stor feil med noe så enkelt!

    108. Fårstår at det er dumt når det skjer. men at du sier aldri mer Nikita, syns jeg er tåpelig. Får at en frisør har ødelagt håret ditt, betyr ikke det at da er alle på Nikita dårlige:) fin blogg forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg