kosetid!

Jeg hadde en ganske bra dag på dagen! Jeg dro nemlig tidlig i morges til Julvelen Spa for å ha et slags “møte” å planlegge en del behandlinger jeg skal ha der framover. Senere i ettermiddag skal jeg dit for en behandling av ansiktet, hun skal kartlegge hva slags type hud jeg har og hvilke kremer jeg trenger for å få “perfekt” hud! Ellers starter jeg sparing av øyenbryn i dag… Jepp, dere hørte rett, for første gang i mitt liv skal jeg ha naturlige øyenbryn. Det kommer til å være veldig annerledes, men heldigvis skal de på Juvelen forme de fint om ikke så lenge! Så haha, følg med, dette kan bli spennende…
Hva skjer, begynner jeg å gå over til “the natural side”? Men seriølst, jeg er så lei av det styret med å tegne på.. 

Ellers har jeg hatt så lyst til å bare ligge inne å slappe av idag og se på en eller annen bra barnefilm, så jeg lette igjennom alle filmene da jeg kom hjem og valget falt på…spirit! Så utrolig nydelig barnefilm og så mange fine sanger, man må jo bare elske den filmen?

Dere kan tro jeg er takknemlig i dag for at jeg enda har igjen godteri fra i går! 

 Dette kommer til å høres helt rart ut.. er det bare meg, eller er spirit en litt sexy hest?  Hahahahhahaha føler meg så idiot, jeg tenker det samme angående Simba i løvenes konge, han er DEILIG! hahah

108 kommentarer

Siste innlegg